Sprzedaż komplementarna - nowy nurt w sprzedaży usług informatycznych
Sprzedaż komplementarna - nowy nurt w sprzedaży usług informatycznych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać transformacją cyfrową z elementami sprzedaży. Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i marketingiem. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji02-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykorzystywania możliwości jakie niesie za sobą sprzedaż komplementarna, czyli poszerzanie możliwości sprzedażowych z wykorzystaniem nowoczesnych technik, metod i narzędzi w budowaniu partnerstw B2B z nowymi firmami w branży IT i star'upami. Szkolenie przygotowuje do prowadzenia skutecznego marketingu i sprzedaży z wykorzystaniem usług komplementarnych do technik sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje sprzedaż komplementarną | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i klasyfikuje różne wyzwania rynkowe w sprzedaży np.: zmiany rynkowe, globalizacja, digitalizacja, zmiany technologiczne i regulacyjne prawne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia kluczowe kluczowe czynniki wywołujące zmiany w sprzedaży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przygotować swoją organizację do zmian w branży IT, wykorzystując narzędzie cyfrowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje zadania do wspołpracy z Start'upami i potrafi zaplanować narzędzie do partnerstwa w branży IT | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi doradzić jakie są możliwości pozyskania środków zewnętrznych u krajowych operatorów funduszy UE i innych w celu współpracy z na zasadzie B2B z klientem | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie przeglądapublikacje i raporty dotyczące funduszy unijnych. Uczestnik ocenia wpływ zmian na zarządzane projekty i dostosowuje strategie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik konsultuje i doradza wzakresie pozyskiwania funduszy. Uczestnik rozwiązuje problemy beneficjentów i proponuje efektywne rozwiązania dla nowych klientów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje właściwe narzędziado odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu sprzedaży poprzez budowanie długofalowych relacji, zaufania | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
Moduł 1: Wprowadzenie do sprzedaży komplementarnej w obliczu zmian rynkowych
a) Współczesne wyzwania rynkowe w sprzedaży -
- Globalizacja, digitalizacja, zmiany technologiczne i regulacyjne
- Nowe modele biznesowe i ich wpływ na sprzedaż
- Zmiany w zachowanych klientów – większa świadomość, dostępność informacji
B) Kluczowe czynniki wpływające na sprzedaż w branży IT
- Wzrost konkurencji i potrzeba wyróżnienia się na rynku
- Automatyzacja procesów sprzedażowych
- Cykl życia produktu i innowacyjność jako element strategii sprzedażowej
C) Adaptacja organizacji do zmieniających się warunków rynkowych
- Agilowe podejście do sprzedaży – elastyczność w działaniach
- Personalizacja oferty
D) Możliwości grantowe i współprace B2B
- dotacje ze środków zewnętrznych
- współpraca z operatorami krajowymi i europejskimi
- pozyskiwanie środków krajowych
E ) Warsztaty praktyczne -
Dzień drugi
Moduł 2: Start'upy i nowoczesne partnerstwa w branży IT
A) Możliwości grantowe i współprace B2B (warsztaty praktyczne)
- dotacje ze środków zewnętrznych
- współpraca z operatorami krajowymi i europejskimi
- pozyskiwanie środków krajowych
B) Wsparcie przy zakładaniu nowych firm w branży IT okazją do budowania długofalowych relacji
- budowanie zaufania, sztuka negocjacji i język korzyści, sprzedaż usług abonamentowych
- warsztaty praktyczne
C) Walidacja
WAŻNE!
1h = 45 min, czyli godziny dydaktyczne
Przerwy na prośbę uczestników, nie mniej niż 10 min na na 2 h dydaktyczne - na żądanie.
Walidacja oraz przerwy wliczone w czas trwania i koszt usługi.
Praca w małych grupach, praca na platformie zoom.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, praca w małych grupach, zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy zoom.
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, ceasy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach.
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- Uczestnik powinien pracować przy realizacji usług rozwojowych świadczonych przez przedsiębiorstwo;
- dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik może zapoznać się z Regulaminem BUR, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań względem usług szkoleniowo-rozwojowych, dokumentacją aplikacyjną u różnych Operatorów, Regulaminami dofinansowań u różnych Operatorów, w ramach różnych projektów, w celu odpowiedniego monitorowania swojej obecności na zajęciach i zaangażowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Współczesne wyzwania rynkowe w sprzedaży- współdzielenie ekranu | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Kluczowe czynniki wpływające na sprzedaż i Adaptacja organizacji - współdzielenie ekranu | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Możliwości grantowe i współprace B2B - dyskusja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Warsztaty praktyczne - współdzielenie ekranu, chat | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Walidacja (zajęcia praktyczne, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Możliwości grantowe i współprace B2B (warsztaty praktyczne) | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Wsparcie przy zakładaniu nowych firm - zajęcia praktyczne, współdzielenie ekranu | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Wsparcie przy zakładaniu nowych firm | Prowadzący Elżbieta Mazur | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja - zajęcia praktyczne, współdzielenie ekranu, rozmowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 488,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 488,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Mazur
unijnymi, a także koordynacji projektów edukacyjnych i społecznych - 20 lat doświadczenia.
Wykształcenie - wyższe magisterskie w zakresie Zarządzania i Marketingu, Uniwersytecie Mikołaja
Kopernika w Toruniu, ze specjalizacją w inwestycjach i nieruchomościach. Studia podyplomowe z
Organizacji i Zarządzania Oświatą oraz Przygotowania Pedagogicznego z edukacją
spersonalizowaną.
W latach 2013–2019 Dyrektor ds. programowych i edukacji w Fundacji Rozwoju Warmii i Mazur w
Iławie, gdzie odpowiadałam za zarządzanie placówkami edukacyjnymi, realizację projektów
społecznych i obywatelskich oraz pozyskiwanie funduszy ze środków RPO na lata 2014-2020,
POKL2007-2013, PROW 2014-2020, EFS na lata 2014-2020 i innych programów operacyjnych t.j
Polska Wschodnia, Innowacyjna Gospodarka.
W kolejnych latach 2019-2024, współpracowałam z wieloma instytucjami jako koordynator
projektów, doradca biznesowy i trener.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983) Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”
Warunki uczestnictwa
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia, w przypadku usług zdalnych co najmniej 2 dni przed Obecność każdego uczestnika - wymagane 100% obecności.
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym: - Komputer stacjonarny, notebook lub telefon wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5 - Monitor o rozdzielczości FullHD - Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. - Platforma komunikacji – ZOOM - Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM ZOOM: Wymagania systemowe: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE) Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub: Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP System operacyjny: System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej. Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany