Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Możliwość dofinansowania
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Numer usługi 2025/03/24/46039/2645904
7 250,00 PLN
brutto
5 894,31 PLNnetto
226,56 PLNbrutto/h
184,20 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy/pracowniczki odpowiedzialni/ne za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
Realizator usługi nie stawia dodatkowych wymagań od uczestników w zakresie opisu funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do pozyskiwania (w tym w procesie rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników w ramach dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Wymienia stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy (np. liczba obsadzonych stanowisk w stosunku do liczby ogłoszeń). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest stopa rotacji kadry (procent pracowników opuszczających firmę w określonym okresie). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność i rzetelność stosowanej metody oceny potencjału zawodowego.Porównanie wyników oceny z faktycznymi osiągnięciami pracowników w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia elastyczność i możliwości personalizacji metody oceny potencjału zawodowego wobec zróżnicowanych pracowników.Zapewnienie, że metoda oceny uwzględnia różnice indywidualne i różnorodność talentów w zespole. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy identyfikowane potrzeby dotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy branżowe i rynkowe, które wpływają na wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenia pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy różnorodność w zespole przyczynia się do lepszego rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje, czy zróżnicowanie pracowników przyczynia się do podejmowania lepszych, bardziej przemyślanych decyzji.Ocena, czy różnorodne punkty widzenia prowadzą do bardziej zrównoważonych i kompleksowych analiz sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Bada stopnień zadowolenia i zaangażowania pracowników z uwzględnienia różnorodności w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy programy rekrutacyjne przyciągają kandydatów o różnych kompetencjach, talentach i | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia trafność procesów selekcji w identyfikowaniu kandydatów posiadających odpowiednie kompetencje i talenty. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Bada stopień integracji pracowników o różnym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w zespole i kulturze organizacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Kontroluje skuteczność narzędzi HR w monitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bada częstotliwość i regularność monitorowania kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje wyniki monitorowania w kontekście identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Ocenia elastyczność narzędzi i procesów HR w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Określa zdolności narzędzi i rozwiązań HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dopasowania kompetencji pracowników do nowych wymagań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Analizuje, czy programy rozwoju i ścieżki kariery uwzględniają różnorodność kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje czy programy rozwoju uwzględniają różnice indywidualne i zróżnicowane możliwości rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Analizuje, czy pracownicy mają możliwość wyboru ścieżki rozwoju odpowiadającej ich indywidualnym zainteresowaniom i umiejętnościom. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Monitoruje środowiska pracy pod kątem włączania i szanowania różnorodności pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność działań zaradczych w radzeniu sobie z konfliktami i wykorzystywaniu różnic jako źródła siły. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Bada dostępność różnorodnych szkoleń i programów rozwoju dla pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia stopień zaangażowania kierownictwa i menedżerów w promowanie kultury stałego rozwoju w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy wartości organizacyjne promują otwartość na nowe wyzwania i rozwój osobisty. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Bada jakość komunikacji w organizacji pod kątem zachęcania do eksploracji nowych pomysłów i wyzwań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje środowiskopracy pod kątem zachęty do eksperymentowania, uczenia się na błędach i poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wymienia przykładowe programy wiedzy, dotyczące wymiany doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument opisuje uzyskanie kompetencji, które są zawarte w zał. nr 11 Opis kompetencji z obszaru HR tj. opis efektów uczenia się:
a. Nazwa kompetencji: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników
– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
b. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
a. Nazwa kompetencji: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników
– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
b. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza rozdzielenie tych procesów, ponieważ jest istotne dla zapewnienia przejrzystości, skuteczności i odpowiedzialności za procesy szkoleniowe i procesy kształcenia uczestnika oraz jego końcową walidację.
Program
Program
Ogólny cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
- Przekazanie umiejętności identyfikowania i wykorzystywania potencjału pracowników.
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej adaptacji do zmian i stałemu rozwojowi.
- Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy ( prezentacja)
- Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja)
- Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie)
- Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach)
- Metody oceny potencjału zawodowego (praca w grupach, praca indywidualna)
- Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidalana)
- Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników (prezentacja, wykład, praca w grupach)
- Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład)
- Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach)
- Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój (prezentacja, praca w grupach)
- Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja)
- Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach)
- Budowanie programów rekrutacji i onboardingu (praca w grupach, praca indywidualna)
- Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna)
- Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (praca indywidualna, praca w grupie)
- Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna)
- Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie)
- Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
- Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie)
- Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
- Inicjowanie programów wymiany wiedzy (prezentacja, praca w grupie)
- Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja)
- Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. (praca w grupie)
- Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju (dyskusja, ćwiczenia indywidualne)
- Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. (dyskusja)
- Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji. (ćwiczenia indywidualne)
- Kształtowanie wartości i kultury pracy (prezentacja, praca w grupie)
- Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja)
- Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki. (praca w grupie)
- Walidacja:
a. test wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru)
- czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut
- próg zaliczenia 50%
- metoda testu: 10 zadań - test wyboru (1pkt)
b. wywiad ustrukturyzowany
- osoba walidująca: Artur Oleś
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Sesje coachingowe i dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń.
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 45 min. (przerwy nie są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 25
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidualna) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (wykład) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Przerwa | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 rezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Walidacja - wywiad ustrukturyzowany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Przerwa | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (prezentacja) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (praca w grupie) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Przerwa | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Walidacja - wywiad ustrukturyzowany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji. (ćwiczenia indywidualne) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki. (praca w grupie) | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników - test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Podsumowanie szkolenia - dyskusja | Prowadzący ANNA PAŁKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 894,31 PLN
- Koszt osobogodziny brutto226,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto184,20 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
ANNA PAŁKA
Szkolenia i doradztwo z zakresu strategii przedsiębiorstwa (zarządzanie, prawo) Doświadczenie uzyskane przede wszystkim jako prężnie działający przedsiębiorca, który nie boi się zmian. Dzięki zdobytym umiejętnościom skutecznie doradzam by firmy mogły osiągać zamierzone cele biznesowe oraz być konkurencyjne na rynku. Wykształcenie wyższe - studia magisterskie z zakresu zarządzania firmą. Ukończone studia podyplomowe - MBA. Ukończone kursy z zakresu: Księgowości, Ślad węglowego w organizacji, Motywowanie i radzenie sobie ze stresem, Efektywne i asertywne komunikowanie się, Zarządzanie kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa gospodarki odpadami w oparciu o kompetencje, Zarządzanie czasem i organizacją pracy własnej. Wieloletni praktyk w ramach BDO i GOZ.
Trener/szkoleniowiec w zakresie: zarządzanie przedsiębiorstwem (m. in. HR, komunikacja, sprzedaż, marketing), prawo, strategia i rozwój MŚP, Zielona Transformacja (GOZ), cyfryzacja przedsiębiorstw, szkolenia sektorowe.
Trener posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Doświadczenie i kwalifikacje zostały zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dot. oferowanej usługi.
Trener/szkoleniowiec w zakresie: zarządzanie przedsiębiorstwem (m. in. HR, komunikacja, sprzedaż, marketing), prawo, strategia i rozwój MŚP, Zielona Transformacja (GOZ), cyfryzacja przedsiębiorstw, szkolenia sektorowe.
Trener posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Doświadczenie i kwalifikacje zostały zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dot. oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Ankiety
2. Pre i Post testy
3. Prezentacja
Informacje dodatkowe
- koszt przeprowadzenia walidacji jest wliczony w koszt szkolenia - nie stanowi dodatkowego kosztu
- podczas szkolenia prowadzona będzie lista obecności
- Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć
Adres
Adres
ul. Jana Kilińskiego 153/208
42-218 Częstochowa
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Dawid Ogrodnik
E-mail
dawid.ogrodnik@junglejungle.pl
Telefon
(+48) 517 365 191