KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO – POZIOM B2 (Upper-Intermediate) Przygotowanie do egzaminu Cambridge English: First (FCE) z Native Speakerem i egzaminem wliczonym w cenę!
KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO – POZIOM B2 (Upper-Intermediate) Przygotowanie do egzaminu Cambridge English: First (FCE) z Native Speakerem i egzaminem wliczonym w cenę!
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych (18+), które:
- znają język angielski na poziomie B1+/B2,
- chcą potwierdzić swoje umiejętności certyfikatem Cambridge English: First (FCE),
- uczą się z własnej inicjatywy – w celach zawodowych, edukacyjnych lub osobistych,
- oczekują solidnego przygotowania do egzaminu i rozwoju praktycznych kompetencji językowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój kompetencji językowych uczestników do poziomu B2 oraz przygotowanie ich do egzaminu Cambridge First (FCE). Kurs kładzie nacisk na rozwój wszystkich sprawności: mówienia, pisania, czytania, słuchania oraz umiejętności językowych typu Use of English.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Umiejętności komunikacyjne:potrafi prowadzić rozmowy na tematy życia codziennego, edukacji, podróży, pracy, technologii, skutecznie wyraża swoje opinie, uzasadnia je i reaguje na opinie innych, stosuje strategie komunikacyjne w rozmowie: prośba o doprecyzowanie, parafraza, zgadzanie się lub niezgadzanie, potrafi samodzielnie formułować spójne i logiczne wypowiedzi ustne. | Kryteria weryfikacji samodzielność w komunikacji ustnej i pisemnej, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 2. Kompetencje językowe:opanował szerokie słownictwo tematyczne typowe dla poziomu B2: edukacja, zakupy, zdrowie, relacje, media, środowisko, podróże, zna i stosuje podstawowe kolokacje, phrasal verbs oraz idiomy codzienne, potrafi stosować struktury gramatyczne typowe dla poziomu B2, m.in.: czasy przeszłe i przyszłe, mowa zależna, strona bierna, tryby warunkowe (0–2), konstrukcje z „wish”, „used to”, „be/get used to”, zdania względne, gerund/infinitive, czasowniki modalne, konstrukcje porównawcze i stopniowanie przymiotników. | Kryteria weryfikacji stosowanie poznanego słownictwa i struktur gramatycznych w nowych kontekstach, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Rozumienie języka:rozumie teksty pisane i mówione na znane tematy, potrafi określić główną myśl, szczegóły i intencję autora, potrafi odróżnić formalny i nieformalny język oraz rozpoznać podstawowe struktury stylistyczne, radzi sobie ze zrozumieniem różnych typów tekstów egzaminacyjnych: wiadomości, ogłoszenia, artykuły, dialogi. | Kryteria weryfikacji umiejętność analizy i rozumienia tekstów egzaminacyjnych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Kompetencje pisemne:potrafi pisać teksty typowe dla egzaminu FCE: eseje, e-maile, listy, opowiadania i recenzje, stosuje odpowiednie zwroty i struktury charakterystyczne dla różnych typów wypowiedzi, buduje teksty spójne, logiczne i poprawne językowo. | Kryteria weryfikacji pisanie różnorodnych form użytkowych z zachowaniem rejestru, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Przygotowanie do egzaminu:zna format egzaminu Cambridge First (FCE), potrafi rozwiązać każdy typ zadania egzaminacyjnego, stosuje strategie egzaminacyjne: czytanie ze zrozumieniem, słuchanie selektywne, analiza wypowiedzi pisemnych i ustnych, uczestniczy w symulacjach egzaminu i potrafi wykorzystać feedback do dalszej nauki. | Kryteria weryfikacji udział w rozmowach symulowanych i realnych sytuacjach językowych,regularny udział w testach sprawdzających postęp, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Zastosowanie języka:posługuje się językiem angielskim na poziomie samodzielnym w codziennych sytuacjach, potrafi funkcjonować w środowisku anglojęzycznym w kontekście podróży, pracy, edukacji, opanował słownictwo i struktury, które pozwalają mu budować płynne i poprawne wypowiedzi bez potrzeby ciągłej korekty ze strony nauczyciela. | Kryteria weryfikacji rozwój umiejętności samodzielnej nauki i autorefleksji językowej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Cel biznesowy
Biznesowym celem kursu przygotowującego do egzaminu Cambridge English: First (FCE) jest:Zwiększenie konkurencyjności zawodowej: Uzyskanie certyfikatu FCE, uznawanego na całym świecie, potwierdza kompetencje językowe, które są cenione przez pracodawców w międzynarodowym środowisku.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych w kontekście zawodowym: Kurs przygotowuje do efektywnej komunikacji w różnych sytuacjach zawodowych, co jest kluczowe dla osób pracujących w międzynarodowych firmach lub planujących karierę za granicą.
Poprawa efektywności pracy: Osoby, które ukończą kurs, będą mogły swobodniej korzystać z anglojęzycznych materiałów, prowadzić korespondencję, uczestniczyć w spotkaniach i prezentacjach, co zwiększy ich produktywność.
Przygotowanie do awansu zawodowego: Certyfikat FCE może być wymogiem lub atutem w procesie rekrutacji lub awansu na stanowiska wymagające znajomości języka angielskiego.
Wzmocnienie mobilności zawodowej: Certyfikat FCE ułatwia podjęcie pracy lub studiów za granicą, otwierając nowe możliwości zawodowe i edukacyjne.
Efekt usługi
Kurs FCE podnosi kompetencje pracownika (B2), co efektywnie wspiera komunikację międzynarodową w firmie. Zdolność do tworzenia profesjonalnej korespondencji i prezentacji w języku angielskim usprawnia współpracę z zagranicznymi partnerami. Pracownik potrafi swobodnie analizować i pracować z anglojęzycznymi materiałami, co zwiększa jego produktywność. Umiejętność rozumienia ze słuchu oraz aktywne uczestnictwo w spotkaniach z partnerami zagranicznymi ułatwia komunikację i negocjację. Certyfikat FCE to namacalny dowód na osiągnięty poziom językowy, co podnosi prestiż pracownika, oraz firmy na rynku. Usprawnia również prace z dokumentacja techniczną. Pracodawca weryfikuje efekt po przez ocenę korespondencji biznesowej, i prezentacji pracownika. Oceniane są również symulacje sytuacje zawodowe i analiza opinii od klientów zagranicznych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
1) Certyfikat ukończenia kursu.
2) Raport o uczestniku.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAMU NAUCZANIA
MODUŁ 1 – Cele kursu i strategie uczenia się
Tematy: motywacja, cele językowe, techniki egzaminacyjne
Słownictwo: learning styles, achievement, routine, motivation
Gramatyka: powtórzenie czasów teraźniejszych i przeszłych
Umiejętności: mówienie o sobie i celach, słuchanie, czytanie ze zrozumieniem
Zadania: test poziomujący, przykładowe zadania FCE (Reading Part 1, Speaking Part 1)
MODUŁ 2 – Relacje i życie codzienne
Tematy: rodzina, znajomi, styl życia
Słownictwo: relationships, personality, habits, free time
Gramatyka: present perfect vs past simple, for/since, used to
Umiejętności: konwersacje, opisywanie relacji, dialogi
Zadania: Listening Part 1, Speaking Part 2, Use of English Part 1
MODUŁ 3 – Szkoła i edukacja
Tematy: systemy edukacyjne, nauka, egzaminy
Słownictwo: subjects, exams, learning strategies, school types
Gramatyka: czasowniki modalne (must, have to, should), porównania
Umiejętności: pisanie e-maila formalnego, rozmowy o szkole
Zadania: Writing Part 2 (email), Reading Part 2
MODUŁ 4 – Zakupy i reklama
Tematy: zakupy, opinie o produktach, reklama
Słownictwo: shopping, adverts, money, complaints
Gramatyka: strona bierna (czasy teraźniejsze i przeszłe)
Umiejętności: pisanie recenzji, porównywanie ofert
Zadania: Writing Part 2 (review), Use of English Part 2
MODUŁ 5 – Podróże i transport
Tematy: środki transportu, podróże, wakacje
Słownictwo: travel, accommodation, directions, transport
Gramatyka: czasy przyszłe (will, going to, present continuous)
Umiejętności: opowiadanie o planach, porady podróżnicze
Zadania: Listening Part 2, Speaking Part 3
MODUŁ 6 – Zdrowie i styl życia
Tematy: zdrowie, samopoczucie, stres
Słownictwo: symptoms, treatment, diet, fitness
Gramatyka: pierwsze i drugie okresy warunkowe
Umiejętności: wyrażanie przypuszczeń i rad, opisywanie sytuacji
Zadania: Reading Part 3, Use of English Part 3
MODUŁ 7 – Praca i zawody
Tematy: praca, kariera, obowiązki
Słownictwo: job types, CV, responsibilities, interviews
Gramatyka: gerund vs. infinitive
Umiejętności: opisywanie zadań, pisanie podania o pracę
Zadania: Writing Part 2 (article), Listening Part 3
MODUŁ 8 – Technologia i komunikacja
Tematy: internet, media społecznościowe, nowinki technologiczne
Słownictwo: devices, apps, social media, online safety
Gramatyka: mowa zależna (reported speech)
Umiejętności: opisywanie technologii, dyskusje o wpływie mediów
Zadania: Reading Part 4, Speaking Part 4
MODUŁ 9 – Kultura i sztuka
Tematy: kino, muzyka, sztuka, media
Słownictwo: genres, reviews, performances, artists
Gramatyka: przymiotniki z końcówkami -ed i -ing, czasowniki złożone
Umiejętności: pisanie recenzji, rozmowy o wydarzeniach kulturalnych
Zadania: Writing Part 2 (review), Listening Part 4
MODUŁ 10 – Środowisko i natura
Tematy: ekologia, zagrożenia środowiskowe, zmiany klimatu
Słownictwo: environment, pollution, climate, sustainability
Gramatyka: zdania względne (relative clauses)
Umiejętności: pisanie eseju, argumentowanie za i przeciw
Zadania: Writing Part 1 (essay), Reading Part 1
MODUŁ 11 – Sport i czas wolny
Tematy: aktywności fizyczne, hobby, sport
Słownictwo: sports, competitions, equipment, pastimes
Gramatyka: stopniowanie przymiotników, konstrukcje porównawcze
Umiejętności: opisywanie wydarzeń sportowych, plany
Zadania: Listening Part 1, Speaking Part 2
MODUŁ 12 – Problemy społeczne i wartości
Tematy: prawo, przestępczość, równość, styl życia
Słownictwo: justice, crime, society, beliefs, rules
Gramatyka: wish / if only, czasowniki modalne w przeszłości
Umiejętności: wyrażanie opinii, argumentowanie, rozmowy o wartościach
Zadania: Speaking Part 3, Use of English Part 4
MODUŁ 13 – Powtórka gramatyki i słownictwa
Tematy: ugruntowanie materiału, typowe błędy
Słownictwo: frazy egzaminacyjne, kolokacje, idiomy
Gramatyka: zagadnienia gramatyczne ze wszystkich modułów
Umiejętności: analiza zadań, strategia egzaminacyjna
Zadania: testy powtórkowe, Writing, Reading, Listening
MODUŁ 14 – Egzaminy próbne
Tematy: egzaminacyjne (wszystkie części)
Zadania: pełny egzamin próbny: Reading, Writing, Listening, Speaking
Umiejętności: zarządzanie czasem, analiza wyników
MODUŁ 15 – Konsolidacja i strategie
Tematy: refleksja, wzmocnienie pewności siebie, indywidualne cele
Zadania: ćwiczenia na słownictwo, speaking, writing, zadania wzmacniające
Umiejętności: samodzielność w rozwiązywaniu zadań, powtórki tematyczne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Centrum egzaminacyjne: Prestige Lingua – akredytowane centrum przygotowujące do egzaminów Cambridge. Egzaminy odbywają się w naszej szkole we współpracy z autoryzowanym centrum egzaminacyjnym.
Egzamin oraz podręcznik: wliczone w cenę kursu.
Informacje dodatkowe
Organizacja Kursu
Dbamy o komfort i efektywność Twojej nauki. Termin rozpoczęcia kursu oraz szczegółowy harmonogram ustalimy z Tobą z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Oferujemy elastyczność: interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym.
Każde tygodniowe spotkanie to 1,5 godziny intensywnej nauki, podzielone na dwie 45-minutowe jednostki lekcyjne.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Google Meet:
1. 1. Konto Google.
2. Aplikacja mobilna Google Meet lub Gmail albo aktualna wersja jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Apple Safari
Wskazówka: Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Google Meet, możesz dołączyć do spotkania telefonicznie, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora.
1. Urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- 2 GB pamięci
1. Obsługiwany system operacyjny:
Google Meet działa w aktualnej oraz dwóch poprzednich głównych wersjach tych systemów:
- Apple macOS
- Microsoft Windows
- Chrome OS
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Google Meet działa w następujących mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
Spotkania Google Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami:
- Android 6 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
1. Połączenie z Internetem.
2. Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).