Kurs przygotowujący do egzaminu Cambridge English: Advanced (CAE) Przygotowanie z Native Speakerem i egzamin w pakiecie.
Kurs przygotowujący do egzaminu Cambridge English: Advanced (CAE) Przygotowanie z Native Speakerem i egzamin w pakiecie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych (18+), które:
- znają język angielski na poziomie B2+/C1,
- chcą potwierdzić swoje umiejętności certyfikatem Cambridge English: Advanced (CAE),
- pragną rozwijać kompetencje językowe w celach zawodowych, edukacyjnych lub osobistych,
- inwestują w siebie z własnej inicjatywy i poszukują kursu o wysokiej jakości.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój wszystkich kompetencji językowych uczestników do poziomu C1 oraz przygotowanie ich do zdania egzaminu CAE. Uczestnicy będą potrafili skutecznie i swobodnie posługiwać się językiem angielskim w sytuacjach społecznych, akademickich i zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Umiejętności komunikacyjne:prowadzi płynne, spójne i zróżnicowane wypowiedzi ustne na tematy abstrakcyjne, społeczne, zawodowe i akademickie, samodzielnie inicjuje i podtrzymuje rozmowy, potrafi dostosować rejestr językowy do sytuacji formalnej i nieformalnej, potrafi brać aktywny udział w dyskusjach, negocjacjach i prezentacjach, przedstawiając swoje stanowisko w sposób przejrzysty i przekonujący, stosuje zaawansowane strategie konwersacyjne, takie jak parafrazowanie, podsumowanie, wyrażanie niepewności i uprzejme przerywanie. | Kryteria weryfikacji Samodzielność językowa: potrafi samodzielnie formułować złożone wypowiedzi ustne i pisemne, dostosowane do kontekstu komunikacyjnego, bez potrzeby ciągłego wsparcia lektora; | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się 2. Kompetencje językowe:opanował szeroki zakres słownictwa tematycznego z takich obszarów jak edukacja, praca, kultura, nauka, technologia, środowisko, zdrowie i życie społeczne, zna i wykorzystuje kolokacje (np. take responsibility, make a decision), idiomy (np. a blessing in disguise, to hit the ground running) oraz wyrażenia stałe (np. in the long run, by no means) typowe dla poziomu C1, potrafi stosować różnorodne struktury gramatyczne, takie jak: czasy przeszłe i przyszłe w konstrukcjach złożonych, tryby warunkowe (0–3) i mieszane, inwersja stylistyczna (e.g. Never have I seen such...), strona bierna (również z modalami), mowa zależna (różne czasy i konstrukcje), gerund vs. infinitive, zdania względne i przydawkowe (defining/non-defining/reduced), nominalizacja, struktury emfatyczne i formalne, cohesive devices (np. however, nevertheless, in contrast, as a result). | Kryteria weryfikacji Zastosowanie struktur językowych: skutecznie i naturalnie wykorzystuje zaawansowane struktury gramatyczne oraz słownictwo na poziomie C1 w różnorodnych sytuacjach (rozmowy, pisanie, rozumienie tekstów); | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Kompetencje w zakresie rozumienia języka:rozumie znaczenia dosłowne i ukryte w złożonych tekstach pisanych i mówionych, potrafi analizować teksty o różnym stylu i rejestrze (eseje, artykuły, recenzje, raporty, dialogi), wychwytuje ironię, metafory i subtelne różnice znaczeniowe w wypowiedziach, efektywnie korzysta z kontekstu i struktur językowych do przewidywania treści. | Kryteria weryfikacji Rozumienie języka w kontekście: samodzielnie analizuje teksty pisane i mówione, wyciąga z nich wnioski, identyfikuje główne idee, szczegóły oraz ukryte znaczenia; | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się 4. Kompetencje pisemne:samodzielnie tworzy eseje, raporty, propozycje i recenzje w stylu formalnym i półformalnym, organizuje teksty logicznie i spójnie, stosując odpowiednie zwroty łączące i układy argumentacyjne, potrafi redagować teksty zgodnie z wymaganiami egzaminacyjnymi, dostosowując styl i długość wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Produkcja pisemna: tworzy teksty pisemne o różnym przeznaczeniu (esej, raport, recenzja, propozycja), zachowując odpowiedni styl, strukturę i poprawność językową; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Przygotowanie do egzaminu:zna format egzaminu Cambridge English: Advanced (CAE) i wszystkie typy zadań w każdej części egzaminu, stosuje strategie rozwiązywania zadań egzaminacyjnych, zarządzania czasem i eliminowania błędnych opcji, potrafi samodzielnie ocenić swoje mocne i słabe strony oraz wprowadzić odpowiednie działania korygujące, przechodzi próbne testy egzaminacyjne i potrafi analizować swoje wyniki. | Kryteria weryfikacji Rozwój niezależności w nauce: świadomie planuje swój rozwój językowy, korzysta z dodatkowych materiałów, monitoruje swoje postępy, identyfikuje błędy i samodzielnie pracuje nad ich eliminacją, rozwiązuje testy próbne i są omawiane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Zakres zastosowania języka:posługuje się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym w kontekstach społecznych, zawodowych i akademickich, potrafi tworzyć profesjonalne prezentacje, raporty, wnioski, maile i dokumenty w języku angielskim, jest przygotowany do nauki lub pracy w środowisku anglojęzycznym oraz do podjęcia studiów wyższych za granicą, opanował słownictwo oraz struktury językowe, które pozwalają mu funkcjonować w międzynarodowym środowisku z wysokim poziomem samodzielności i pewności siebie. | Kryteria weryfikacji Interakcja ustna: aktywnie i adekwatnie uczestniczy w rozmowach i dyskusjach, potrafi wyrażać opinie, spekulować, argumentować i kontrargumentować, a także stosować strategie komunikacyjne takie jak reformulacja, uprzejme przerywanie czy prośba o doprecyzowanie; | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Cel biznesowy
Biznesowe cele kursu CAE:Rozwój C1 dla profesjonalnej komunikacji.
Przygotowanie do użycia języka angielskiego, w sytuacjach związanych z pracą w międzynarodowym środowisku.
Opanowanie strategii, pozwalających na szybką analize, ważnych biznesowych informacji.
Podniesienie konkurencyjności, poprzez certyfikat CAE.
Rozwinięcie umiejętności analizy oraz krytycznego myślenia.
Efekt usługi
Ukończenie kursu CAE przez pracownika gwarantuje osiągnięcie zaawansowanej biegłości językowej (C1), co przekłada się na efektywną komunikację w międzynarodowym środowisku biznesowym. Pracownik potrafi swobodnie prowadzić negocjacje, prezentować złożone dane, sporządzać raporty, i aktywnie uczestniczyć w spotkaniach z zagranicznymi partnerami. Certyfikat CAE potwierdza jego kompetencje, zwiększając wartość dla firmy i ułatwiając realizację międzynarodowych projektów.
Kryteria Weryfikacji Osiągnięcia Celu:
- Analiza dokumentów biznesowych: Ocena zdolności pracownika do tworzenia precyzyjnych raportów, prezentacji, i dokumentów korespondencji w języku angielskim.
- Obserwacja uczestnictwa w spotkaniach: Monitoring aktywności pracownika podczas spotkań z zagranicznymi partnerami, ocena płynności wypowiedzi i umiejętności negocjacji.
- Analiza korespondencji: Ocena poprawności i profesjonalizmu korespondencji e-mailowej i listowej prowadzonej przez pracownika w języku angielskim.
- Prezentacje biznesowe: Ocena umiejętności przedstawiania złożonych informacji i danych w języku angielskim przed publicznością międzynarodową.
- Wyniki testów i symulacji: Analiza wyników testów symulujących sytuacje biznesowe i egzaminu CAE, potwierdzających poziom zaawansowania językowego.
- Ocena rozmów i negocjacji: ocena poziomu prowadzenia rozmów handlowych przez pracownika z użyciem języka angielskiego.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
1) Certyfikat ukończenia kursu przygotowawczego
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1: Wprowadzenie + Diagnoza językowa (tydz. 1–2)
Tematy: języki i nauka języków, edukacja, style uczenia się
Słownictwo: metakognicja, strategie nauki, pamięć, procesy poznawcze
Gramatyka:
- Powtórka z czasów przeszłych (Past Simple/Continuous/Perfect)
- Present Perfect vs. Past Simple
- Future forms: will, going to, present continuous
MODUŁ 2: Use of English & Reading – podstawy (tydz. 3–4)
Tematy: globalizacja, kultura, wpływ mediów
Słownictwo: idiomy medialne, mass media, opinie publiczne, stereotypy
Gramatyka:
- Mowa zależna
- Reported questions
- Czasowniki modalne przeszłe (should have, might have, must have)
MODUŁ 3: Writing – ESSAY (cz. 1) (tydz. 5–6)
Tematy: edukacja, systemy szkolne, równość szans
Słownictwo: szkolnictwo wyższe, szkolenia, dyscyplina, reforma edukacji
Gramatyka:
- Strona bierna (wszystkie czasy)
- Zastosowanie strony biernej do formalizacji tekstów
MODUŁ 4: Reading & Vocabulary – teksty publicystyczne (tydz. 7–8)
Tematy: społeczeństwo, urbanizacja, relacje międzyludzkie
Słownictwo: gentryfikacja, marginalizacja, społeczeństwo obywatelskie
Gramatyka:
- Conditionals 0–3
- Mixed conditionals
- „If only”, „I wish” – wyrażanie żalu i hipotetycznych sytuacji
MODUŁ 5: Writing – PROPOSAL (tydz. 9–10)
Tematy: podróże, turystyka odpowiedzialna, różnice kulturowe
Słownictwo: off the beaten track, culture shock, sustainable travel
Gramatyka:
- Inwersja stylistyczna (Never have I..., Rarely do we...)
- Zaawansowane szyki zdania w formalnych tekstach
MODUŁ 6: Listening – strategie i praktyka (tydz. 11–12)
Tematy: kariera, praca, równowaga work-life balance
Słownictwo: burnout, gig economy, promotion paths, redundancy
Gramatyka:
- Gerund vs. infinitive
- Czasowniki z różnym znaczeniem w -ing / to + inf
MODUŁ 7: Speaking – Interview + Long Turn (tydz. 13–14)
Tematy: nauka i technologia, przyszłość AI, wynalazki
Słownictwo: breakthroughs, ethical dilemmas, automation, surveillance
Gramatyka:
- Czasowniki złożone i frazowe (phrasal verbs)
- Kolokacje czasownikowe: take/make/do/get/give
MODUŁ 8: Writing – REPORT (tydz. 15–16)
Tematy: zdrowie psychiczne i fizyczne, styl życia
Słownictwo: well-being, resilience, healthcare systems, prevention
Gramatyka:
- Relative clauses (defining, non-defining, reduced)
- Emphatic structures (What I found most surprising was...)
MODUŁ 9: Reading – teksty naukowe i eseje akademickie (tydz. 17–18)
Tematy: nauka, środowisko, kryzys klimatyczny
Słownictwo: renewable energy, carbon footprint, global warming
Gramatyka:
- Nominalizacja w języku formalnym
- Struktury formalne (It is widely believed that...)
MODUŁ 10: Writing – REVIEW (tydz. 19–20)
Tematy: film, literatura, sztuka
Słownictwo: genre, audience, narrative, critical reception
Gramatyka:
- Stopniowanie przymiotników i przysłówków
- Wyrażanie opinii i porównań (far more... / nowhere near as...)
MODUŁ 11: Listening + Speaking – intensywny trening (tydz. 21–22)
Tematy: aktualności, społeczne dylematy, media
Słownictwo: censorship, propaganda, media literacy, influencers
Gramatyka:
- Review struktur gramatycznych
- Recykling gramatyki z wcześniejszych modułów w wypowiedziach ustnych
MODUŁ 12: Speaking – Collaborative Task & Discussion (tydz. 23–24)
Tematy: etyka, wybory, konflikty społeczne
Słownictwo: ethical dilemma, values, justice, civil rights
Gramatyka:
- Zaawansowane struktury spójności: besides, whereas, although, nonetheless
- Organizacja wypowiedzi ustnych: enumeracja, kontrastowanie, przykład
MODUŁ 13: MOCK EXAMS – writing + speaking + reading (tydz. 25–26)
Tematy: losowe / egzaminacyjne
Gramatyka: wszystkie struktury (recykling + korekta)
Słownictwo: powtórka kolokacji, idiomów, synonimów i parafraz
MODUŁ 14: MOCK EXAMS – listening + use of English (tydz. 27–28)
Tematy: losowe / egzaminacyjne
Gramatyka: testowanie w kontekście zadań Use of English
Słownictwo: tematyczne słownictwo z całego kursu
MODUŁ 15: Final Revision + Strategies (tydz. 29–30)
Tematy: refleksja, przygotowanie mentalne, zarządzanie stresem
Gramatyka:
- Techniki utrwalania
- Indywidualna praca nad słabymi punktami
- Słownictwo:
- Rekapitulacja słownictwa C1 z poprzednich modułów
- Tworzenie własnych zestawów z Anki / Quizlet
SŁOWNICTWO NA POZIOMIE ADVANCED – TEMATY I ZAKRES
Uczeń na poziomie C1 powinien opanować m.in.:
Kolokacje (Collocations):
- z czasownikami: take/make/do (np. take responsibility, make a decision, do research)
- przymiotnik + rzeczownik: np. strong argument, fierce competition
- czasownik + przyimek: np. depend on, believe in, focus on
Idiomy i wyrażenia stałe (Idioms and fixed expressions):
- on the same wavelength – nadawać na tych samych falach
- a blessing in disguise – szczęście w nieszczęściu
- to beat around the bush – owijać w bawełnę
Phrasal verbs (czasowniki frazowe):
- grow on – z czasem się do czegoś przekonać
- bring up – poruszyć temat, wychować (dziecko)
- put off – odkładać, zniechęcać
- take in – przyswajać, zrozumieć
- come across – natknąć się na coś, sprawiać wrażenie
Styl formalny vs nieformalny (Formal vs informal language):
– szczególnie ważne w wypowiedziach pisemnych, np. purchase zamiast buy, assist zamiast help
Słownictwo akademickie (Academic vocabulary):
– np. assume (zakładać), justify (uzasadniać), evaluate (oceniać), implication (implikacja, konsekwencja), feasible (wykonalny, możliwy)
Precyzyjne słownictwo (Precision vocabulary):
– przymiotniki z odcieniami znaczeniowymi: nuanced (zniuansowany)
– intensyfikatory: utterly, vaguely, marginally
– spójniki i markery dyskursu: however, in contrast, moreover, as a result
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dlaczego warto?
- Kurs prowadzi doświadczony lektor native speaker.
- Prestige Lingua jest akredytowanym centrum przygotowującym do egzaminów Cambridge.
- Egzaminy odbywają się na miejscu – w naszej szkole, bez konieczności dojazdu do zewnętrznych ośrodków.
- W cenę kursu wliczony jest podręcznik oraz materiały dodatkowe.
- Kurs zakończony jest symulacją egzaminu.
- Możliwość konsultacji indywidualnych z lektorem.
- Certyfikat ukończenia kursu i rekomendacje egzaminacyjne.
- Egzamin wliczony w cenę.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Google Meet:
- Konto Google.
- Aplikacja mobilna Google Meet lub Gmail albo aktualna wersja jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Apple Safari
- Wskazówka: Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Google Meet, możesz dołączyć do spotkania telefonicznie, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora.
- Urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- 2 GB pamięci
- Obsługiwany system operacyjny:
- Google Meet działa w aktualnej oraz dwóch poprzednich głównych wersjach tych systemów:
- Apple macOS
- Microsoft Windows
- Chrome OS
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
- Google Meet działa w następujących mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
- Spotkania Google Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami:
- Android 6 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
- Połączenie z Internetem.
- Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).