Asystent nauczyciela w przedszkolu / 160 godzin (80 godzin praktyk) / on-line w czasie rzeczywistym / szkolenie z Zaświadczeniem MEN
Asystent nauczyciela w przedszkolu / 160 godzin (80 godzin praktyk) / on-line w czasie rzeczywistym / szkolenie z Zaświadczeniem MEN
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Asystent nauczyciela w przedszkolu przygotowuje do wykonywania zawodu Asystenta nauczyciela w przedszkolu publicznym lub prywatnym.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i kompetencji z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
Zaświadczenie wg. wzoru MEN jest uznawane i rozpoznawane przez wszystkie placówki opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym oraz instytucje rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA obejmuje 160 godzin: 80 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin praktyk zawodowych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym na terenie całej Polski.
Jeśli posiadasz wykształcenie średnie (matura nie jest wymagana) i chcesz pracować jako asystent nauczyciela w przedszkolu, nie wahaj się i zapisz się na nasze szkolenie.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój" oraz "Małopolski Pociąg do kariery".
Uzyskasz pełne wsparcie merytoryczne, techniczne i pomoc w wyborze placówki do realizacji praktyk zawodowych.
Zapraszamy!
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i kompetencji z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna procedury bezpieczeństwa obowiązujące w przedszkolu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje zasady bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie aspekty prawne i zakres odpowiedzialności zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje podstawowe regulacje prawne dotyczące pracy asystenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada podstawową wiedzę z zakresu medycyny ratunkowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje procedury udzielania pierwszej pomocy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej oraz prawa dziecka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo interpretuje zasady praw dziecka i pracy opiekuńczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi diagnozować potrzeby dziecka w wieku przedszkolnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo analizuje sytuację dziecka i jego potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje odpowiednie koncepcje zabaw zgodne z psychologią i pedagogiką rozwojową. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje zabawy dostosowane do wieku i potrzeb dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie komunikuje się z dziećmi, rodzicami i opiekunami prawnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi rozmowy wspierające, aktywnie słucha. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i stosuje różne metody i formy pracy z dziećmi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i charakteryzuje metody pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompetencje opiekuna dziecka - 16 godzin
Procedury bezpieczeństwa w przedszkolu
Aspekty prawne i zakres odpowiedzialności zawodowej
Metody organizacji pracy w przedszkolu
Podstawy medycyny ratunkowej
Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki - 10 godzin
Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej oraz prawa dziecka
Metody diagnozowania potrzeb dziecka
Psychologiczne koncepcje opieki nad dzieckiem i ich funkcje
Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka - 18 godzin
Planowanie i dokumentacja rozwoju dziecka
Koncepcje zabaw zgodne z psychologią i pedagogiką rozwojową
Scenariusze zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym
Komunikacja z dzieckiem, rodzicami oraz opiekunami prawnymi
Wprowadzenie dziecka w kulturę – literatura, małe formy teatralne, sztuki plastyczne, muzyka
Metody pracy z dzieckiem - 36 godzin
Metody i formy pracy z dzieckiem – wybór
Metoda pracy z dzieckiem M. Montessori
Metoda pracy z dzieckiem W. Sherborne
Praktyki zawodowe - 80 godzin
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 299,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 299,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto20,62 PLN
- Koszt osobogodziny netto20,62 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Wasiak
- 2015-2018 Wyższa Szkoła Menedżerska, kierunek Zarządzanie (licencjat)
- 2018-2020 Wyższa Szkoła Menedżerska, kierunek Pedagogika, specjalizacja Pedagogika Szkolna i Wczesnoszkolna (magister)
- 2021-2022 Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, kierunek Zarządzanie Oświatą (studia podyplomowe)
Doświadczenie zawodowe:
- 2016- obecnie Opiekun, wychowawca, nauczyciel w przedszkolu
- 2018- obecnie Wykładowca w JPB Centrum Kształcenia Ustawicznego
- 2020-2021 Dyrektor żłobka/ wicedyrektor przedszkola
Joanna Biała
- 1993-1997 Akademia Medyczna w Lublinie, kierunek Pielęgniarstwo (magister)
- 2015 Warszawska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych, Prawo do wykonywania zawodu Pielęgniarki
- 2016 Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu, kierunek Edukacja dla Bezpieczeństwa (studia podyplomowe)
- 2018 Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu, kurs kwalifikacyjny Pielęgniarstwo środowiska nauczania i wychowania
Anna Sekuła
- 1998-2003 Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, kierunek Technologia chemiczna (magister inżynier)
- 2001-2003 Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, Uprawnienia pedagogiczne (fakultatywne studium pedagogiczne)
- 2005-2007 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uprawnienia doradcy zawodowego (studia podyplomowe)
- 2021 Wyższa Szkoła Biznesu NLU w Nowym Sączu, kierunek Psychologia, specjalność Psychologia Kliniczna i Osobowości (magister)
Doświadczenie zawodowe:
- 2006-2021 praca na stanowiskach Doradca zawodowy, pośrednik pracy, trener, tutor, trener ekonomii społecznej, szkoleniowiec
- 2021- obecnie Nauczyciel psycholog
Szkolenia i kursy:
- Kwalifikacje w obrębie zawodu Wykładowca na kursach (edukator, trener)
- Szkolenia dla psychologów szkolnych
Dorota Bączkowska
- 1988-1993 Uniwersytet Warszawski, kierunek Politologia i Nauki Społeczne (magister)
- 2009 kurs Trening dla Trenerów
- 2009 kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu Wykładowca na kursach (edukator, trener)
Doświadczenie zawodowe:
- 2000- obecnie właściciel i dyrektor firmy JPB Centrum Kształcenia Ustawicznego: realizacja projektów unijnych, trener-wykładowca, współtworzenie szkoleń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe będą dostępne do pobrania z dysku (link dla uczestników).
Warunki uczestnictwa
- osoby pełnoletnie
- wykształcenie co najmniej średnie (matura nie jest wymagana)
- badania sanepidowskie
- brak przeciwwskazań do pracy z dziećmi
Informacje dodatkowe
Praktyki w ramach szkolenia uczestnicy odbywają we wcześniej ustalonych lokalizacjach, samodzielnie przez siebie wybranych.
Zawarto umowę z:
- WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek- Rozwój"
- WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski Pociąg do kariery"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie Google Workspace (link dostępu dla użytkownika). Uczestnik musi posiadać działającą kamerę i mikrofon.