Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji cz.III
Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji cz.III
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs przygotowuje do wykorzystania nabytych umiejętności języka angielskiego w codziennym życiu jak i miejscu pracy. Idealny dla osób chcących podnieść swoje kompetencje językowe oraz dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku, które wymagają znajomości angielskiego w komunikacji społecznej i zawodowej.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji24-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do praktycznego stosowania języka angielskiego. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać poznane struktury gramatyczne, czasowniki modalne, zastosowanie strony biernej i inne zagadnienia pomagające w komunikacji. Umożliwi to uczestnikom na wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz porozumiewanie się w języku angielskim w kontekstach społecznych i zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyraża obowiązki, rady, możliwości oraz pozwolenia w sytuacjach życiowych. Formułuje wypowiedzi używając poprawnych form czasowników modalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo rozróżnia i używa czasowników modalnych. Formułuje poprawnie wypowiedzi z czasownikami modalnymi takimi jak: must, have to, should, can, could, may, might. Identyfikuje różnice użycia ich w przeszłych strukturach gramatycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wpowiedzi i teksty korzystając z poznanych czasów. Używa poprawnych form gramatycznych podczas pisania oraz mówienia : opisywania długotrwałych działań oraz przeszłych wydarzeń poprzedzających inne wydarzenia, wyrażania działań w toku w przyszłości i do opisywania działań zakończonych w przyszłości. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnice między czasami Present perfect Simple, Present perfect Continuous, Past perfect Simple, Past perfect Continuous,Future perfect i Future perfect Continuous. Formułuje w poprawny sposób wypowiedzi używając czasów gramatycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia i konstruuje wypowiedzi zgodnie z zasadami struktury strony biernej operując przy tym również czasownikami modalnymi, co umożliwia opisywanie procesów i działań. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i formułuje poprawne strukturalnie wypowiedzi strony biernej (past participle) w różnych czasach gramatycznych oraz z czasownikami modalnymi (must be, should be). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przygotowuje do wykorzystania nabytych umiejętności języka angielskiego w codziennym życiu jak i miejscu pracy. Idealny dla osób chcących podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego. Przeznaczony jest dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku, które wymagają znajomości angielskiego w komunikacji społecznej i zawodowej.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój"
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. 1H - 60 minut
Usługa nie przewiduje przerw podczas zajęć.
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim ze szczególnym naciskiem na komunikację, jak i codzienne interakcje językowe. Nauczyciel sukcesywnie wprowadza nowe słowa i wyrażenia, pokazując ich zastosowanie w kontekście.
Program zajęć:
1. Czasowniki modalne (must, have to, should)Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie obowiązku i rady
- Konwersacja: dyskusje na temat obowiązków, udzielanie rad
2.Czasowniki modalne (can, could, may, might)Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie możliwości i pozwolenia
- Konwersacja: rozmowy o umiejętnościach, przewidywanie przyszłości
3. Czasowniki modalne w przeszłości (should have, could have, would have)Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie żalu i krytyki
- Konwersacja: rozmowy o decyzjach i ich konsekwencjach
4. Present Perfect Simple.Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: użycie, różnice w stosunku do Past Simple
- Konwersacja: mówienie o doświadczeniach życiowych
5. Present Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: różnice między Present Perfect Simple a Continuous
- Konwersacja: opisywanie długotrwałych działań i ich rezultatów
6. Past Perfect Simple. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: przeszłe wydarzenia poprzedzające inne wydarzenia
- Konwersacja: opowiadanie o skomplikowanych wydarzeniach z przeszłości
7. Past Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie czynności ciągłych w przeszłości które zaczęły się zanim miały miejsce jakieś inne czynności przeszłe
- Konwersacja: opisywanie czynności życiowych w czasie przeszłym, opowiadanie o skomplikowanych działaniach z przesżłości
8. Future Continuous i Future Perfect. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie działań w toku i zakończonych w przyszłości
- Konwersacja: omawianie planów długoterminowych, przewidywania
9. Strona bierna (Present Simple). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: struktura strony biernej, zastosowanie
- Konwersacja: opisywanie procesów i procedur
10. Strona bierna (Past Simple). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: użycie w przeszłości, różnice między aktywną a bierną formą
- Konwersacja: opowiadanie o wydarzeniach z historii
11. Strona bierna w innych czasach. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: strona bierna w Present Continuous, Present Perfect itd.
- Konwersacja: omawianie procesów, wydarzeń w toku
12. Strona bierna z modalnymi czasownikami. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: formy bierne z modalnymi czasownikami (must be, should be)
- Konwersacja: dyskusje o obowiązkach i konieczności
13. Powtórzenie czasów gramatycznych i słownictwa. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
14. Walidacja - Test teoretyczny / wywiad swobodny
Po zakończeniu tej części kursu, uczestnicy będą lepiej rozumieli i poprawnie stosowali struktury gramatyczne w rozmowach zawodowych i życiu codziennym. Kurs przygotowuje uczestników do bardziej zaawansowanych zagadnień, które będą omawiane w kolejnych częściach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Czasowniki modalne (must, have to, should) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Czasowniki modalne (can, could, may, might) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Czasowniki modalne w przeszłości (should have, could have, would have) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Present Perfect Simple. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Present Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Past Perfect Simple. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Past Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Future Continuous vs. Future Perfect. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Strona bierna (Present Simple). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Strona bierna (Past Simple). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Strona bierna w innych czasach. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Strona bierna z modalnymi czasownikami. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Powtórzenie czasów gramatycznych i słownictwa. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 walidacja - wywaid swobodny/ test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
PATRYCJA CZERSKA
Od 2020 r. jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie zdobyła tytuł magistra na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalizując się w finansach przedsiębiorstwa. Dzięki temu posiada rozległą wiedzę w tych dziedzinach, co sprawia, że świetnie odnajduje się w nauczaniu języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorski kurs języka angielskiego w praktyce - w formie PDF. Dostęp do materiałów dydaktycznych w wersji elektornicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest poprawny zapis uczestnika na usługę w Bazie Usług Rozwojowych. Przystpienie do kursu jest uwarunkowane określeniem poziomu biegłości językowej na podstawie rozmowy rekomendacyjnej. Uczestnik przed rozpoczęciem zajęć z trenerem przeprowadza rozmowę na temat potrzeb szkoleniowych aby kurs był jak najbardziej efektywny.
Informacje dodatkowe
Kurs jest kierowany również do uczestników projektu " Kierunek Rozwój"
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Na potrzeby kursu uczestnik powinien korzystać z urządzeń, które nie mają ograniczeń, jeśli chodzi o odwiedzane strony internetowe. Musi zapewnić szybkość i dostępność internetu pozwalające na uczestnictwo w spotkaniach.
Uczestnik powinien posiadać swoją skrzynkę z adresem e mail. Otrzyma on wiadomość z linkiem do zajęć odbywających się online w czasie rzeczywistym.
Do zajęć online będziemy używali aplikacji Microsoft Teams.
Wymagane mogą być następujące przeglądarki:
Google Chrome wersja 55 lub nowsza
Opera wersja 44 lub nowsza
Mozilla Firefox wersja 50 lub nowsza
Internet Explorer wersja 11 lub nowsza
Microsoft Edge – wszystkie wersje
Safari – wersja 11 lub nowsza
Do spotkań online wymagany będzie mikrofon i kamera. Podczas użytkowania laptopa lub notebooka mikrofon i kamera jest z dużym prawdopodobieństwem wbudowana w urządzenie. Natomiast podczas korzystania z komputera stacjonarnego wymagane będzie podłączenie tych urządzeń.