Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami usługi są właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przed., którzy potrzebują wsparcia w rozwijaniu kompetencji. związanych z planowaniem, delegowaniem zadań oraz organizacją czasu pracy. Szk.jest skierowane do pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych, szczególnie do osób pracujących w zespołach. Uczestnikami szkolenia mogą być osoby posiadające doświadczenie w tym zakresie ale również dla osób rozpoczynających swoją drogę zawodową.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji29-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności efektywnego zarządzania czasem i wyznaczania celów, z naciskiem na optymalizację działań, poprawę wydajności oraz zwiększenie motywacji. Uczestnicy nauczą się definiować priorytety, podejmować trafne decyzje, eliminować negatywne nawyki, skutecznie planować i delegować zadania, a także radzić sobie z pożeraczami czasu, by osiągać lepsze rezultaty zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe techniki związane z definiowaniem celów i ustalaniem priorytetów, w tym metody projektowania modelu osiągania celów. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki definiowania celów i ustalania priorytetów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia mechanizmy i prawa zarządzania czasem, takie jak prawo Parkinsona oraz prawo Hofstadtera | Kryteria weryfikacji Planuje mechanizmy zarządzania czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady przywództwa sytuacyjnego Blancharda oraz ich zastosowanie w praktyce. | Kryteria weryfikacji Definiuje przywództwo sytuacyjne oraz planuje wykorzystanie w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje i monitoruje dzień pracy w oparciu o zasady asertywności i zarządzania wielozadaniowością | Kryteria weryfikacji Planuje dzień pracy zespołu oraz swój, mając na uwadze zasady asertywności i wielozadaniowości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Deleguje zadania oraz podejmuje trafne decyzje w oparciu o zasadę ABC | Kryteria weryfikacji Monitoruje realizację delegowanych zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje zasady zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady zarządzania czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikuje w sposób asertywny, wyrażając umiejętność mówienia „nie” w kontekście zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Planuje komunikację w sposób asertywny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje i identyfikuje własne pożeracze czasu | Kryteria weryfikacji Podejmuje działania w celu eliminacji tych pożeraczy czasu i wdraża strategie efektywnego zarządzania czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dostosowuje podejście do zmieniających się priorytetów, zarządzając zarówno własnym czasem, jak i czasem zespołu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zmieniające się priorytety w pracy i dostosowuje swoje plany oraz sposób zarządzania czasem do aktualnych potrzeb zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje w oparciu o techniki określania priorytetów, w tym horyzonty planowania i eliminowanie negatywnych nawyków | Kryteria weryfikacji Monitoruje realizację zadań przy wykorzystaniu określania priorytetów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
30.06.2025
1. Jak unikać gaszenia pożarów? – definiowanie celów i ustalanie priorytetów
• Techniki związane z definiowaniem celów – bolączki kadry zarządzającej
• Projektowanie modelu osiągania celów: wizja, test, elastyczność – jak wyznaczać swoje ograniczenia i możliwości?
• Reguły przywództwa sytuacyjnego Blancharda – wykorzystanie własnego potencjału wynikającego z wiedzy i umiejętności
• Klucz do określania priorytetów – horyzonty planowania
• Oszczędność czasu dzięki eliminowaniu negatywnych nawyków
2. Osiąganie lepszych rezultatów przy optymalnym wykorzystaniu własnych zasobów – efektywność w zarządzaniu czasem
• 4 generacje zarządzania czasem – co miał na myśli Eisenhauer?
• Platynowa zasada Pareto – koncentracja na fundamentach, moc kasowania i potęga upraszczania skomplikowanej rzeczywistości
• 5 kroków do sukcesu i wzrostu własnej motywacji – co zrobić, by chciało nam się bardziej
• Prawo Parkinsona a zarządzanie czasem
• Prawo Hofstadtera – miej się na baczności, bo będziesz wykonywał zadania dłużej niż myślisz
• Różnice między wydajnością a produktywnością (pozory bycia zajętym)
3. Efektywne planowanie działań a zarządzanie czasem
• Technika ALPEN – o krok bliżej do biznesowej doskonałości
• GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
• Jak dobrze organizować dzień?
• Jak zarządzać wielozadaniowością i zmianą zasad? – metody radzenia sobie ze zmianą priorytetów
• Dobre praktyki w planowaniu zadań
• Asertywność w zarządzaniu czasem – dlaczego tak trudno powiedzieć nie?
10.07.2025
4. Jak podejmować trafne decyzje?
• Systematyczność w ustalaniu priorytetów
• Efektywne delegowanie zadań
• Zasada ABC – warunki brzegowe, które powinniśmy spełnić
• Jak wdrażać dyscyplinę w życiu prywatnym i zawodowym?
5. Trenowanie umiejętności zarządzania czasem
• Jak być dla siebie coachem i mentorem w zarządzaniu czasem?
• Mierzalne efekty – jak ocenić rzeczywiste wyniki?
• Tworzenie perspektyw i poczucia dystansu – strategie wielowymiarowego spojrzenia na zadania
• Różne modele rozwoju kompetencji coachingowych w zarządzaniu czasem
6. Zestaw praktycznych wskazówek w walce z pożeraczami czasu
• Definiowanie własnych pożeraczy czasu
• Najbardziej istotne dylematy w zarządzaniu czasem: prokrastynacja, przeciążenie informacjami, perfekcjonizm, zwlekanie etc.
7. WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Jak unikać gaszenia pożarów? – definiowanie celów i ustalanie priorytetów • Techniki związane z definiowaniem celów – bolączki kadry zarządzającej | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Projekt.modelu osiągania celów: wizja, test, elastyczność–jak wyzn.swoje ograniczenia i możliwości?•Reguły przywództwa sytuacyjnego Blancharda–wyk.własnego potencjału wynik. z wiedzy i umiejętności | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 • Klucz do określania priorytetów – horyzonty planowania • Oszczędność czasu dzięki eliminowaniu negatywnych nawyków | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 2. Osiąganie lepszych rezultatów przy optymalnym wykorzystaniu własnych zasobów – efektywność w zarządzaniu czasem • 4 generacje zarządzania czasem – co miał na myśli Eisenhauer? | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Platynowa zasada Pareto–koncentracja na fundamentach, moc kasowania i potęga upraszczania skomplikowanej rzeczywistości •5 kroków do sukcesu i wzrostu własnej motywacji | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Prawo Parkinsona a zarządzanie czasem • Prawo Hofstadtera – miej się na baczności, bo będziesz wykonywał zadania dłużej niż myślisz | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Różnice między wydajnością a produktywnością (pozory bycia zajętym) 3. Efektywne planowanie działań a zarządzanie czasem • Technika ALPEN – o krok bliżej do biznesowej doskonałości | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 • GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami • Jak dobrze organizować dzień? | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Jak zarządzać wielozadaniowością i zmianą zasad? – metody radzenia sobie ze zmianą priorytetów | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 • Dobre praktyki w planowaniu zadań • Asertywność w zarządzaniu czasem – dlaczego tak trudno powiedzieć nie? | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 4. Jak podejmować trafne decyzje? • Systematyczność w ustalaniu priorytetów • Efektywne delegowanie zadań | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 • Zasada ABC – warunki brzegowe, które powinniśmy spełnić • Jak wdrażać dyscyplinę w życiu prywatnym i zawodowym? | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 5. Trenowanie umiejętności zarządzania czasem • Jak być dla siebie coachem i mentorem w zarządzaniu czasem? • Mierzalne efekty – jak ocenić rzeczywiste wyniki? | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 • Tworzenie perspektyw i poczucia dystansu – strategie wielowymiarowego spojrzenia na zadania • Różne modele rozwoju kompetencji coachingowych w zarządzaniu czasem | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 6. Zestaw praktycznych wskazówek w walce z pożeraczami czasu • Definiowanie własnych pożeraczy czasu | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 • Najbardziej istotne dylematy w zarządzaniu czasem: prokrastynacja, przeciążenie informacjami, perfekcjonizm, zwlekanie etc. | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Matuszczak | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 816,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 816,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto176,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto176,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Matuszczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia (prezentacje) oraz skrypt
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość swobodnego zajęcia swojego miejsca na szkoleniu, możliwość robienia notatek oraz zapewnienie
odpowiedniej odległości do czytania wyświetlanej prezentacji.
W przypadku zapewnienia sali szkoleniowej przez zamawiającego szkolenie, odpowiedzialność za powyższe warunki spoczywa na
zamawiającym. Wielkość sali powinna być dostosowana do liczby uczestników, zapewniając odpowiednią przestrzeń na każdego uczestnika,
zgodnie z normami bezpieczeństwa (przykładowo, 1,5-2 m² na osobę).
Dla osób z niepełnosprawnościami sala szkoleniowa powinna obejmować podjazdy i windy, odpowiednio szerokie drzwi, przestrzeń
umożliwiającą swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim, przystosowane toalety, a także stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami
(np. stoły z regulowaną wysokością).
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i
indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną
umiejętności, postawy i zachowania
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Rezerwacja i obsługa: Powinna być dostępna osoba odpowiedzialna za rezerwację i obsługę sali, gotowa do pomocy w przypadku problemów
technicznych lub organizacyjnych podczas szkolenia (kontakt telefoniczny)
Sala szkoleniowa powinna zawierać:
- dostęp do światła dziennego
- bezpieczne i higieniczne warunki realizacji szkolenia
- regulaminy i instrukcje BHP, zasady ewakuacji, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi