English for Banking - Kurs języka angielskiego dla pracowników sektora bankowego na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Banking - Kurs języka angielskiego dla pracowników sektora bankowego na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z bankowością.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Banking – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście bankowości. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku bankowym z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous: Uczeń rozróżnia i stosuje czasy gramatyczne do opisywania bieżących, przeszłych i ciągłych działań oraz rutynowych zadań w kontekście bankowości.• Present Perfect and Past Simple: Uczeń stosuje Present Perfect do opisywania doświadczeń i osiągnięć mających wpływ na teraźniejszość oraz Past Simple do relacjonowania zakończonych zdarzeń. • The Future: Uczeń stosuje różne formy czasu przyszłego do opisywania planów, prognoz i przewidywań związanych z działalnością bankową. • Modal Verbs: Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń w kontekście bankowym. • Present and Past Ability: Uczeń opisuje zdolności i umiejętności w przeszłości i teraźniejszości, używając odpowiednich struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji • Omawia zakres codziennych zadań, bieżących projektów oraz zakończonych zdarzeń, używając różnych czasów gramatycznych.• Tworzy zdania opisujące doświadczenia i zakończone zdarzenia, stosując odpowiednie czasy gramatyczne. • Planuje i prognozuje używając różnych form czasu przyszłego. • Stosuje czasowniki modalne w różnych kontekstach zawodowych, wyrażając zalecenia, możliwości i obowiązki. • Opisuje swoje umiejętności i zdolności w przeszłości i teraźniejszości, używając odpowiednich struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Comparatives and Superlatives: Uczeń stosuje formy porównawcze i najwyższe do oceny i porównywania usług, produktów oraz wyników finansowych w bankowości.• Real Conditions: Uczeń tworzy zdania warunkowe opisujące realne sytuacje i ich konsekwencje w kontekście bankowym. • Present Perfect Simple vs. Continuous: Uczeń stosuje Present Perfect Simple do opisywania zakończonych działań i Present Perfect Continuous do opisywania trwających akcji. • Articles: Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w kontekście zawodowym, zwiększając precyzję językową. • Quantifiers: Uczeń stosuje kwantyfikatory do precyzyjnego określania ilości i liczebności. • Hypothetical Conditional: Past: Uczeń tworzy zdania warunkowe przeszłe do opisywania hipotetycznych scenariuszy i ich konsekwencji w bankowości. | Kryteria weryfikacji • Tworzy zdania porównawcze i superlatywne w kontekście zawodowym, oceniając usługi i produkty bankowe.• Tworzy zdania warunkowe opisujące realne scenariusze i ich konsekwencje. • Opisuje zakończone działania i trwające projekty, używając obu form czasów. • Stosuje rodzajniki w opisach zadań i procedur, zwiększając precyzję językową. • Używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności w dokumentach bankowych. • Tworzy zdania warunkowe przeszłe do opisywania hipotetycznych scenariuszy i ich konsekwencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z pracą w bankowości, w tym terminy takie jak "fixed-term contract", "performance-related bonuses" oraz "technical support".• Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje przelewów, korzystając z odpowiedniego słownictwa, takiego jak "electronic funds transfer", "routing number" i "wire transfer". • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje kredytów oraz warunki związane z kredytami, używając słownictwa takiego jak "auto loan", "early-payoff penalty" i "principal". • Uczeń analizuje i ocenia różne rodzaje kredytów mieszkaniowych, stosując terminy takie jak "adjustable rate", "amortize" i "foreclosure". • Uczeń ocenia i wyjaśnia zalety i wady różnych produktów finansowych, takich jak certyfikaty depozytowe, stosując słownictwo takie jak "insured", "rate of return" i "renew". | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje obowiązki i zadania w bankowości, używając terminów takich jak "fixed-term contract", "performance-related bonuses" i "technical support".• Definiuje i opisuje różne rodzaje przelewów, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak "electronic funds transfer", "routing number" i "wire transfer". • Ocenia i wyjaśnia warunki kredytów, używając terminów takich jak "auto loan", "early-payoff penalty" i "principal". • Analizuje i ocenia różne rodzaje kredytów mieszkaniowych, tworząc opisy i stosując terminy takie jak "adjustable rate", "amortize" i "foreclosure". • Ocenia i wyjaśnia zalety i wady produktów finansowych, takich jak certyfikaty depozytowe, stosując słownictwo takie jak "insured", "rate of return" i "renew". | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń charakteryzuje i ocenia różne rodzaje funduszy inwestycyjnych, używając terminów takich jak "mutual fund", "equity fund" i "management fees".• Uczeń opisuje i wyjaśnia strukturę bankowości detalicznej, w tym funkcje banków, stosując odpowiednie słownictwo. • Uczeń opisuje i analizuje różne aspekty bankowości inwestycyjnej, w tym front office, middle office i back office, używając terminów takich jak "acquisition", "risk management" i "trading algorithm". • Uczeń charakteryzuje i opisuje obowiązki różnych stanowisk w bankowości, takich jak Loan Officer, Credit Analyst, Branch Manager i Trust Officer, używając odpowiedniego słownictwa. • Uczeń przygotowuje i prowadzi spotkania oraz prezentacje, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo, oraz angażuje odbiorców poprzez interaktywny dialog. | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje i ocenia różne rodzaje funduszy inwestycyjnych, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak "mutual fund", "equity fund" i "management fees".• Opisuje i wyjaśnia strukturę bankowości detalicznej, stosując odpowiednie słownictwo i tworząc opisy funkcji banków. • Opisuje i analizuje bankowość inwestycyjną, tworząc opisy i stosując terminy takie jak "acquisition", "risk management" i "trading algorithm". • Charakteryzuje obowiązki różnych stanowisk w bankowości, tworząc opisy i stosując terminy takie jak Loan Officer, Credit Analyst, Branch Manager i Trust Officer. • Prowadzi spotkania oraz prezentacje, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo oraz angażując odbiorców poprzez interaktywny dialog. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B1. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie "English for Banking – B1" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Pracownicy banków - Osoby pracujące w bankach, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej obsługiwać międzynarodowych klientów i efektywniej radzić sobie z codziennymi zadaniami związanymi z bankowością.
- Konsultanci bankowi - Specjaliści zajmujący się doradztwem finansowym i bankowym, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe do efektywnego komunikowania się z klientami i wyjaśniania skomplikowanych zagadnień finansowych.
- Menadżerowie i liderzy zespołów w bankach - Kierownicy i liderzy zespołów, którzy zarządzają międzynarodowymi zespołami w bankach i muszą prowadzić szkolenia, spotkania oraz negocjacje w języku angielskim.
- Pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż usług bankowych - Osoby zajmujące się sprzedażą produktów i usług bankowych, które potrzebują bardziej zaawansowanych umiejętności językowych do prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji i prezentacji produktów dla międzynarodowej klienteli.
- Pracownicy wsparcia administracyjnego w bankach - Osoby zajmujące się wsparciem administracyjnym, które muszą komunikować się w języku angielskim w ramach codziennych zadań biurowych, przygotowywania dokumentów oraz korespondencji.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: Transfers
- Topic: Transfers
- Reading Context: Website
- Vocabulary: account, address, bank-to-bank, electronic funds transfer, irrevocable, payment, routing number, RTGS, settlement, transaction fee, wire transfer
- Function: Explaining timelines
Unit 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple
Unit 5: Loans
- Topic: Loans
- Reading Context: Website
- Vocabulary: application fee, apply, auto loan, borrower, closing cost, early-payoff penalty, financing, lender, loan, personal loan, principal, term
- Function: Defining financial terms
Unit 6: Home Loans
- Topic: Home Loans
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: adjustable rate, amortize, down payment, fixed-rate, foreclose, foreclosure, home loan, mortgage insurance, mortgage loan, points, refinance
- Function: Explaining pros and cons
Unit 7: GRAMMAR: The future
Unit 8: Certificates of Deposit
- Topic: Certificates of Deposit
- Reading Context: Email
- Vocabulary: early withdrawal, initial deposit, insured, ladder, mature, mitigate, rate of return, reinvest, renew, return, variable rate
- Function: Making recommendations
Unit 9: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 10: Mutual Funds
- Topic: Mutual Funds
- Reading Context: Advice column
- Vocabulary: average annual return, brokerage, commission, diverse, diversify, equity fund, invest, investment, management fees, money market fund, mutual fund, securities
- Function: Explaining risk
Unit 11: GRAMMAR: present and past ability
Unit 12: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: baggage reclaim, legoom, runway, first-class compartment, shared bathroom
- Function: Functional language used on business trips
Unit 13: Retail Banking: Community Banks
- Topic: Retail Banking: Community Banks
- Reading Context: Website
- Vocabulary: accessible, assets, character, community, community affairs, community bank, credit score, family, farmers, locally, on-site, risk averse, small business
- Function: Greeting customers
Unit 14: Retail Banking: Commercial Banks
- Topic: Retail Banking: Commercial Banks
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: business loan, commercial bank, construction, contractor, development, for profit, letter of credit, merchant banking, performance bond, secured loan, time deposit, underwriting
- Function: Gathering information
Unit 15: Retail Banking: Credit Union
- Topic: Retail Banking: Credit Unions
- Reading Context: Letter
- Vocabulary: account holder, board of directors, common bond, credit union, eligibility, member, not-for-profit, World Council of Credit Unions
- Function: Disagreeing with an opinion
Unit 16 GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 17: Investment Banking: Front Office
- Topic: Investment Banking: Front Office
- Reading Context: Letter
- Vocabulary: acquisition, bond, debt capital, equity capital, insure, IPO, launch, merger, pitch book, proprietary trading, raise
- Function: Describing an increase
Unit 18: Investment Banking: Middle Office
- Topic: Investment Banking: Middle Office
- Reading Context: Textbook
- Vocabulary: capital, compliance, corporate treasury, credit risk, financial control, limit, market risk, middle office, operational risk, risk management, trader
- Function: Describing responsibilities
Unit 19: Investment Banking: Back Office
- Topic: Investment Banking: Back Office
- Reading Context: Meeting minutes
- Vocabulary: back office, data-checking, information technology, operations, settle, software, state-of-the-art, technical support, trade, trade confirmation, trading algorithm, update
- Function: Talking about costs
Unit 20: GRAMMAR: real conditions
Unit 21: Loan Officer
- Topic: Loan Officer
- Reading Context: Job listing
- Vocabulary: analyze, assist, bachelor’s degree, creditworthy, economics, finance, loan officer, loan process, obtain, potential client
- Function: Describing customers’ needs
Unit 22: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 23: Credit Analyst
- Topic: Credit Analyst
- Reading Context: Website
- Vocabulary: cash flow, credit analyst, creditworthiness, evaluate, financial history, financial statement, meet, obligation, project, repayment, review
- Function: Expressing doubt
Unit 24: GRAMMAR: articles
Unit 25: Branch Manager
- Topic: Branch Manager
- Reading Context: Job listing
- Vocabulary: branch manager, goals, grasp, hands-on, motivate, organization, oversee, relationship, responsible, solve, supervise, work ethic
- Function: Describing experience
Unit 26: GRAMMAR: quantifiers
Unit 27: Trust Officer
- Topic: Trust Officer
- Reading Context: Website
- Vocabulary: beneficiary, corporate trust, estate planning, fiduciary, investment, manage, performance, personal trust, portfolio, trust account, trust officer, trustee
- Function: Reassuring customer
Unit 28: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 29: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 30: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.