English for HR - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu HR na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for HR - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu HR na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for HR – B1" ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku HR z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Jednostka 1: My job: Opisuje swoją rolę zawodową oraz warunki pracy, używając określonego słownictwa takiego jak "fixed-term contract" oraz "performance-related bonuses” | Kryteria weryfikacji o Demonstruje umiejętność używania specjalistycznego słownictwa w kontekście rozmów o swojej pracy poprzez symulację rozmowy z kolegą z pracy.o Opisuje swoje doświadczenia zawodowe, które wskazują na zrozumienie związku między indywidualnymi obowiązkami, a ogólnymi celami organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous” Stosuje czasowniki w czasach Present Simple i Continuous do opisu codziennych zadań oraz projektów, które są obecnie realizowane, oraz używa czasów Past Simple i Continuous, aby opowiedzieć o zakończonych projektach i doświadczeniach, np. zawodowych. | Kryteria weryfikacji Poprawnie konstruuje zdania w wymienionych czasach gramatycznych, demonstrując ich stosowanie w odpowiednich kontekstach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 3: Optimal Staffing: Analizuje i wyjaśnia kluczowe czynniki wpływające na optymalne zatrudnienie w organizacji. | Kryteria weryfikacji Omawia strategie zarządzania personelem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple; Rozróżnia i wykorzystuje w praktyce użycie czasów Present Perfect i Past Simple w kontekście opisów doświadczeń zawodowych oraz zadań wykonanych w przeszłości. | Kryteria weryfikacji Konstruuje wypowiedzi, które poprawnie oddzielają doświadczenia trwające do teraz (Present Perfect) od zdarzeń zakończonych (Past Simple). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 5: GRAMMAR: The future: Stosuje różne formy czasu przyszłego, w tym "will", "going to", oraz Present Continuous, do mówienia o planowanych działaniach i oczekiwanych wydarzeniach w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji Konstruuje wypowiedzi w różnych formach czasu przyszłego, demonstrując zrozumienie ich zastosowania w odpowiednich kontekstach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 6: Handbooks:o Wyjaśnia zasady i wytyczne zawarte w podręcznikach pracowniczych o Omawia jak zrozumienie i przestrzeganie wytycznych w podręcznikach wpływa na zgodność z polityką firmy. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia treść podręczników swojej organizacji, wykazując zrozumienie ich zastosowania w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 7: GRAMMAR: Modal verbso Rozróżnia i stosuje różne czasowniki modalne (should, can, have to, must, may, might) do wyrażania obowiązków, możliwości, uprawnień i przypuszczeń w kontekście zawodowym. o Tworzy zdania i wypowiedzi, które precyzyjnie określają poziom konieczności, obowiązku, możliwości i prawdopodobieństwa działań zawodowych. | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania z użyciem odpowiednich czasowników modalnych, poprawnie stosując je w symulowanych sytuacjach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 8: Contracts: Omawia kluczowe elementy umów zawodowych, takie jak "confidentiality", "legally binding", i "notarize", rozumiejąc ich znaczenie prawne i skutki. | Kryteria weryfikacji Czyta fragmenty umów i streszcza informacje w nich zawarte używając adekwatnego języka specjalistycznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 9: Numbers: Używa liczbowego słownictwa do omówienia danych finansowych oraz statystycznych związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. | Kryteria weryfikacji Poprawnie wypowiada się na temat analiz numerycznych, korzystając z angielskiego słownictwa matematycznego uczestnicząc w symulowanych dyskusjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 10: Benefits: Przedstawia i wyjaśnia różne rodzaje świadczeń pracowniczych, takie jak "health insurance", "pension plan", oraz "tuition reimbursement". | Kryteria weryfikacji Używa zdobytego słownictwa do omawiania świadczeń pracowniczych w swojej organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 11: Payroll:o Wyjaśnia i stosuje terminologię związaną z płacami o Analizuje różne komponenty listy płac. | Kryteria weryfikacji Omawia listy płac, w tym nadgodziny i odprowadzane podatki, korzystając z zadanych przykładów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 12: GRAMMAR: comparatives and superlatives: Używa stopniowania przymiotników w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Poprawnie formułuje zdania porównawcze i używa stopniowania w mowie i piśmie, demonstrując zdolność do oceny i porównywania różnych aspektów pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 13: Types of Leave: Opisuje różne rodzaje urlopów oferowanych przez pracodawców, w tym "maternity leave", "sick leave", i "unpaid leave", wyjaśniając warunki ich przyznawania. | Kryteria weryfikacji Demonstruje zrozumienie polityk urlopowych poprzez przygotowanie wytycznych dla pracowników pytających o dostępne opcje urlopu, co jest oceniane poprzez role-play i pisemne streszczenia polityk. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 14: GRAMMAR: real conditions: Stosuje okresy warunkowe (pierwszy i drugi conditional) do tworzenia zdaniowych scenariuszy, które odnoszą się do możliwych sytuacji w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania warunkowe wyrażające prawdopodobne konsekwencje działań lub zdarzeń w pracy, które są oceniane poprzez ćwiczenia interaktywne i pisemne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 15: Compensation: Omawia różne formy wynagrodzenia, w tym "salary", "wage", "commission", i "bonus" oraz analizuje, jak różne struktury wynagrodzeń wpływają na motywację i wydajność pracowników. | Kryteria weryfikacji Wypowiada się na temat zalet i wad różnych schematów wynagrodzeń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 16: GRAMMAR: present perfect simple vs. Continuous: Rozróżnia między zastosowaniem czasu Present Perfect Simple a Present Perfect Continuous w kontekście opisywania doświadczeń oraz trwających projektów. | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje oba czasy do opisania zakończonych i nadal trwających działań w pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 17: Employee Retention: Analizuje czynniki wpływające na zatrzymanie pracowników i proponuje rozwiązania mające na celu zwiększenie satysfakcji i zmniejszenie rotacji. | Kryteria weryfikacji Omawia rozwiązania i strategie poprawy retencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 18: GRAMMAR: articles (rodzajniki): Rozróżnia i stosuje rodzajniki nieokreślone, aby poprawić precyzję językową w opisach zadań i procedur. | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania z odpowiednim użyciem rodzajników w różnych sytuacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 19: Training and Developmento Opisuje różnorodne programy szkoleniowe i rozwojowe dostępne dla pracowników, używając terminologii takiej jak "workshop", "seminar" i "mentor". o Proponuje metody szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb rozwojowych pracowników. Jednostka 20: Alternative Work Arrangements o Analizuje i omawia różne formy elastycznych form zatrudnienia, takie jak "telecommute", "flex time", i "job sharing". o Omawia zalety i wady alternatywnych układów pracy w kontekście równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. | Kryteria weryfikacji o Analizuje i rekomenduje odpowiednie opcje szkoleniowe na podstawie określonych potrzeb rozwojowych.o Przedstawia rekomendacje dotyczące wdrożenia elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 21: GRAMMAR: hypothetical conditional: past: Używa warunkowych form przeszłych do tworzenia hipotetycznych scenariuszy i rozważania alternatywnych wyników działań. | Kryteria weryfikacji Konstruuje hipotetyczne zdania warunkowe, które opisują, co by się stało, gdyby inne decyzje zostały podjęte w przeszłości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 22: Performance Evaluations: Omawia elementy rocznych ocen wydajności, wykorzystując kryteria takie jak "exceed", "meet" i "improvement". | Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje wyniki ocen wydajności, oferując konstruktywną informację zwrotną i uzasadnienia dla każdej oceny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 23: GRAMMAR: active vs. Passive: Rozróżnia i stosuje stronę bierną i czynną w języku angielskim, aby adekwatnie opisać procesy i odpowiedzialności w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania w stronie biernej i czynnej, demonstrując zrozumienie ich odpowiednich zastosowań w komunikatach profesjonalnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 24: Dismissalo Analizuje i opisuje procesy związane z zakończeniem zatrudnienia. o Charakteryzuje odpowiednie procedury związane z zakończeniem zatrudnienia, takie jak dostarczenie ostrzeżeń i przeprowadzenie formalnych przesłuchań. Jednostka 25: Layoffs o Omawia różne przyczyny i skutki zwolnień grupowych, używając terminów takich jak "downsize", "severance package", i "seniority". o Analizuje polityki i procedury firmy związane z redukcją zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji o Przeprowadza symulowane rozmowy dotyczące zakończenia zatrudnienia.o Omawia i ocenia scenariusze związane ze zwolnieniami grupowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 26: Travelling for Worko Używa słownictwo związane z podróżami służbowymi, takie jak "baggage reclaim", "first-class compartment", i "shared bathroom", aby efektywnie planować i zarządzać podróżami. o Rozumie i stosuje funkcjonalny język używany podczas podróży służbowych. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulacje rozmów dotyczących planowania podróży służbowych i radzenia sobie z typowymi sytuacjami podróżnymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jednostka 27: Meetingso Przygotowuje i prowadzi efektywne spotkania, używając odpowiedniego słownictwa. o Wyraża opinie i sugestie podczas spotkań, efektywnie komunikując się z uczestnikami. Jednostka 28: Presentations o Przygotowuje i przedstawia prezentacje, używając odpowiedniej terminologii. | Kryteria weryfikacji o Organizuje i prowadzi symulowane spotkania, wykazując umiejętność prowadzenia dyskusji i podsumowywania wyników.o Przedstawia prezentacje, które są logicznie zorganizowane i klarowne, angażując publiczność i odpowiadając na pytania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B1. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działów HR - Osoby pracujące w dziale zasobów ludzkich, które potrzebują poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej radzić sobie z międzynarodowymi wymaganiami i kontekstami HR.
- Menadżerowie i liderzy zespołów - Kierownicy, którzy zarządzają zespołami międzynarodowymi lub pracują w wielokulturowym środowisku, i którzy chcą poprawić swoją komunikację oraz zrozumienie zasad HR w języku angielskim.
- Specjaliści ds. rekrutacji - Rekruterzy pracujący w środowiskach międzynarodowych, którzy muszą komunikować się po angielsku, aby przeprowadzać wywiady, oceniać kandydatów i negocjować warunki zatrudnienia.
- Pracownicy międzynarodowych korporacji - Osoby, które często uczestniczą w międzynarodowych projektach lub spotkaniach i potrzebują bardziej zaawansowanego zrozumienia języka angielskiego specyficznego dla HR.
- Osoby dążące do rozwoju zawodowego w dziedzinie HR - Osoby, które planują karierę w zarządzaniu zasobami ludzkimi i chcą ugruntować swoją wiedzę oraz umiejętności językowe na poziomie międzynarodowym.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min)
- nie będzie przerwy pomiędzy godzinami dydaktycznymi w związku z czym nie jest ona wliczona w czas usługi
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1:My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: Optimal Staffing
- Topic: Optimal Staffing
- Reading Context: Email
- Vocabulary: adequate, coverage, efficiency, gap, optimal, outsource, prevent, productivity, provide, redundancy, staff
- Function: Asking for suggestions
Unit 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple
Unit 5: GRAMMAR: The future
Unit 6: Handbooks
- Topic: Handbooks
- Reading Context: Memo
- Vocabulary: attendance, break, company property, compliance, dress code, guide, handbook, Internet use, outline, policy
- Function: Asking for clarification
Unit 7: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 8: Contracts
Unit 9: Numbers
- Topic: Contracts
- Reading Context: Email
- Vocabulary: agreement, clause, confidentiality, contract, date, fine print, legally binding, no-solicitation, notarize, print, sign, witness
- Function: Telephoning
Unit 10: Benefits
- Topic: Benefits
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: benefits, dental insurance, health insurance, matching contribution, pension, profit sharing, retirement plan, sick time, tuition reimbursement, vacation time, wellness program, 401k
- Function: Thanking
Unit 11: Payroll
- Topic: Payroll
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: check, deduction, direct deposit, issue, overtime, payday, pay period, pay stub, payroll, time and a half, tax withholdings, wage
- Function: Confirming information
Unit 12 GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 13: Types of Leave
- Topic: Types of Leave
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: bereavement, leave of absence, maternity leave, military service, paid leave, paternity leave, personal leave, pregnancy, sick leave, unpaid leave
- Function: Agreeing
Unit 14: GRAMMAR: real conditions
Unit 15: Compensation
- Topic: Compensation
- Reading Context: Textbook excerpt
- Vocabulary: bonus, commission, compensation, guaranteed pay, hourly, merit pay, pay grade, salary, stock options, tip, variable pay
- Function: Discussing drawbacks
Unit 16: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 17: Employee Retention
- Topic: Employee Retention
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: cost, expense, fill, long-term, mobility, outweigh, replace, retrain, retention, reward, satisfaction, turnover rate, vacancy
- Function: Making a suggestion
Unit 18: GRAMMAR: articles
Unit 19: Training and Development
- Topic: Training and Development
- Reading Context: Message board
- Vocabulary: advise, coach, development, education, improve, mentor, proficient, recertification, seminar, shadow, software, technology, training, workshop
- Function: Disagreeing
Unit 20: Alternative Work Arrangements
- Topic: Alternative Work Arrangements
- Reading Context: Email
- Vocabulary: alternative, flex time, information security, job sharing, online, possible, take advantage of, telecommute, teleconference, theft, VOIP, work-life balance
- Function: Making a recommendation
Unit 21: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 22: Performance Evaluations 1
- Topic: Performance Evaluations 1
- Reading Context: Performance evaluation summary
- Vocabulary: annual, appraisal, deficiency, exceed, exceptional, improvement, meet, performance evaluation, requirement
- Function: Giving praise
Unit 23: GRAMMAR: active vs. passive
Unit 24: Dismissal
- Topic: Dismissal
- Reading Context: Incident report
- Vocabulary: dismiss, escort, fire, grounds for, hearing, let go, premises, release, security, termination, violation, warning, write up
- Function: Asking for an opinion
Unit 25: Layoffs
- Topic: Layoffs
- Reading Context: Newspaper article
- Vocabulary: cost-cutting measure, downsize, IRIF, layoff, pink slip, reduction, retirement, resign, seniority, severance package, VRIF, workforce
- Function: Giving bad news
Unit 26: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: baggage reclaim, legoom, runway, first-class compartment, shared bathroom
- Function: Functional language used on business trips
Unit 27: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 28: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.