English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z obsługą klienta w call center.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Call Centres – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście pracy przy obsłudze klienta. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku call center z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się o Czasy teraźniejsze i przeszłe: Stosuje Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Past Continuous do opisu rutynowych zadań, bieżących projektów oraz zakończonych działań i sytuacji.o Present Perfect Simple vs. Continuous: Rozróżnia i stosuje Present Perfect Simple do opisu zakończonych doświadczeń mających wpływ na teraźniejszość i Present Perfect Continuous do opisywania trwających akcji rozpoczętych w przeszłości, które nadal mają miejsce. o Czas przyszły i 'be going to': Używa czasów przyszłych, w tym konstrukcji 'be going to', do planowania i prognozowania działań w kontekście pracy w call center. o Modalne czasowniki: Efektywnie używa modalnych czasowników do wyrażania możliwości, zaleceń, obowiązków i zdolności, w kontekście obsługi klienta i technicznego wsparcia. o Porównania i superlatywy: Wykorzystuje stopniowanie przymiotników i przysłówków do oceny i porównywania wydajności oraz produktów, szczególnie w kontekście analizy wyników i działań. o Real Conditions: Stosuje struktury warunkowe rzeczywiste do opisu sytuacji, które mogą lub będą miały miejsce, wykorzystując różne formy czasów do tworzenia warunków i ich konsekwencji. o Present and Past Ability: Opisuje zdolności i umiejętności, które były lub są obecne, używając czasów present i past ability do różnicowania między aktualnymi a przeszłymi kompetencjami. o Rodzajniki i zaimki względne: Stosuje rodzajniki oraz zaimki względne w precyzyjnym opisywaniu zadań, procedur i polityk wewnętrznych call center. | Kryteria weryfikacji o Konstrukcje czasowe: Konstruuje złożone wypowiedzi wykorzystując różne czasy, by adekwatnie opisać różne aspekty pracyo Pytania i odpowiedzi: Formułuje pytania i odpowiada na nie, korzystając z czasów przeszłych i teraźniejszych, co jest oceniane podczas symulacji rozmów z klientami o Czasowniki modalne i struktury warunkowe: Stosuje czasowniki modalne i struktury warunkowe w scenariuszach pracy, co jest weryfikowane przez testy pisemne i praktyczne ćwiczenia interaktywne o Porównania: Używa porównań i form superlatywnych do oceny usług, które są sprawdzane w trakcie sprawozdań lub analiz przypadków o Rodzajniki i zaimki względne: Stosuje rodzajniki i zaimki względne w formalnych dokumentach i w komunikacji ustnej, co jest oceniane podczas prezentacji i pisania raportów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się My job:o Opisuje swoje zadania i środowisko pracy o Wykorzystuje specyficzne terminy, takie jak "fixed-term contract" czy "technical support", aby omówić swoje doświadczenia zawodowe i perspektywy awansu. | Kryteria weryfikacji Opisuje swoją rolę w firmie, korzystając z odpowiedniego słownictwa i konkretnych przykładów z jego doświadczenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Conversation Cycle 1: Analizuje cykl konwersacji w kontekście biznesowym, identyfikując i korygując błędy. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulowaną rozmowę z klientem, demonstrując umiejętność stosowania różnych typów pytań i aktywnego słuchania, aby skutecznie zbierać informacje i reagować na potrzeby klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Conversation Cycle 2:o Efektywnie podsumowuje rozmowy, zapewniając, że wszystkie kluczowe punkty zostały omówione i zrozumiane. o Stosuje techniki zapewnienia i zamykania w komunikacji, aby wzmocnić zrozumienie i satysfakcję rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność efektywnego zamykania rozmów przez odpowiednie podsumowanie i potwierdzenie zrozumienia, stosując przykłady z symulacji rozmów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Inbound Calls: Customer Service:o Wykorzystuje specyficzne słownictwo obsługi klienta, aby efektywnie reagować na zapytania i rozwiązywać problemy klientów. o Buduje zaufanie i zapewnia wsparcie, korzystając z technik potwierdzania i zapewniania odbiorcy o dostępnych opcjach. | Kryteria weryfikacji Prowadzi symulowane rozmowy przychodzące, demonstrując umiejętność szybkiego reagowania na zapytania klientów i zapewnianie o możliwościach wsparcia, zgodnie z procedurami firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Inbound Calls: Tech Support 1:o Rozumie i stosuje terminologię techniczną związaną z wsparciem technicznym o Potwierdza i wyjaśnia informacje podane przez klientów w celu dokładnego zrozumienia ich problemów technicznych. | Kryteria weryfikacji Demonstruje zdolność do prowadzenia rozmów z klientami, używając terminologii technicznej i potwierdzając szczegóły, aby zapewnić dokładne zrozumienie i odpowiednie działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Inbound Calls: Tech Support 2:o Analizuje i diagnozuje problemy techniczne, używając zaawansowanego słownictwa o Pyta o szczegółowe informacje, które są niezbędne do rozwiązania problemów technicznych klientów. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza szczegółową analizę problemu technicznego, używając odpowiednich pytań i technik diagnostycznych, aby skutecznie identyfikować i proponować rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Outbound Calls: Sales 1:o Opisuje i demonstruje techniki sprzedaży w rozmowach wychodzących, w tym "cold call" i "persuade". o Analizuje własne doświadczenie w sprzedaży i wykorzystuje to do dalszego rozwijania umiejętności sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Prowadzi symulowane rozmowy sprzedażowe, demonstrując skuteczność używanych technik i zdolność do generowania potencjalnych leadów i zamykania sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Outbound Calls: Sales 2:o Analizuje i opisuje strategie sprzedaży o Wykorzystuje wybrane techniki perswazji i budowania zaufania w celu zwiększenia wartości transakcji. | Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność skutecznego negocjowania i proponowania wartościowych ofert, które przekonują klientów do zakupu lub upgrade'u produktów i usług. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Outbound Calls: Collections:o Zajmuje się windykacją należności o Oferuje rozwiązania i alternatywy dla standardowych procedur. | Kryteria weryfikacji Demonstruje zdolność do efektywnej i etycznej komunikacji z klientami w trudnych sytuacjach finansowych, proponując realistyczne opcje uregulowania zobowiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Technology 1:o Rozumie i wyjaśnia technologie stosowane w call center, takie jak systemy ACD czy CTI. o Analizuje nowe technologie i ich wpływ na efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia technologie wykorzystywane w call center, tłumacząc, jak wpływają one na codzienną pracę i jakie przynoszą korzyści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Technology 2: Omawia systemy IVR, rozpoznawanie mowy i ich zastosowanie w call center. | Kryteria weryfikacji Demonstruje zdolność do efektywnego wykorzystania technologii dialogu w rozmowach z klientami, jednocześnie dbając o wysoką jakość obsługi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Metrics: Wyjaśnia kluczowe wskaźniki (KPIs) używane do oceny efektywności w call center, takie jak AHT, CSAT, czy FCR. | Kryteria weryfikacji Analizuje dane i raporty dotyczące wydajności call center, przedstawiając wyniki i sugestie na temat usprawnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Performance Evaluation: Analizuje proces ewaluacji pracowników i zastosowanie różnych technik oceny, takich jak sesje 1:1 czy autoocena. | Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w symulowanych sesjach oceny wydajności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Performance Incentives:o Rozumie znaczenie i rodzaje motywacyjnych systemów wynagrodzeń w call center. o Analizuje jak różne formy zachęt wpływają na motywację i wydajność pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje różne programy motywacyjne stosowane w swoim środowisku pracy, oceniając ich skuteczność na podstawie osobistych doświadczeń i obserwacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Scheduling:o Rozumie zasady planowania zmian i zarządzania czasem w call center. o Stosuje wiedzę o planowaniu do tworzenia efektywnych harmonogramów pracy, uwzględniając potrzeby zarówno firmy, jak i pracowników. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje harmonogram pracy dla zespołu, demonstrując umiejętność równoważenia wymagań operacyjnych z potrzebami pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się MEETINGS:o Skutecznie inicjuje i prowadzi spotkania, stosując odpowiednie techniki komunikacji. o Streszcza dyskusje i potwierdza ustalenia, zapewniając, że wszystkie punkty są jasno zrozumiałe i zatwierdzone przez uczestników. | Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętności prowadzenia spotkań przez przeprowadzenie sesji z zespołem, gdzie skutecznie zarządza agendą i interakcjami z uczestnikami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się PRESENTATIONS: Przygotowuje i dostarcza prezentacje, korzystając z narzędzi wizualnych i technik mówienia, aby skutecznie komunikować kluczowe informacje. | Kryteria weryfikacji Realizuje prezentację na temat wybranego aspektu działalności call center, ocenianą przez kolegów lub przełożonych pod kątem jasności, przekazu i zaangażowania odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B1. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie "English for Call Centres - B1" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Pracownicy centrów obsługi klienta (call center) - Osoby pracujące bezpośrednio na stanowiskach związanych z obsługą klienta, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej obsługiwać międzynarodowych klientów i efektywniej radzić sobie z zapytaniami oraz problemami zgłaszanymi przez klientów.
- Konsultanci techniczni w call center - Specjaliści techniczni, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe do efektywnego komunikowania się i wyjaśniania skomplikowanych problemów technicznych klientom, którzy nie mówią w ich ojczystym języku.
- Menadżerowie i liderzy zespołów w call center - Kierownicy i liderzy zespołów, którzy zarządzają międzynarodowymi zespołami w centrach obsługi i muszą prowadzić szkolenia, spotkania, oraz negocjacje w języku angielskim.
- Pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż i telemarketing - Osoby zajmujące się sprzedażą i telemarketingiem, które potrzebują bardziej zaawansowanych umiejętności językowych do prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji i prezentacji produktów dla międzynarodowej klienteli.
- Pracownicy wsparcia administracyjnego w call center - Osoby zajmujące się wsparciem administracyjnym, które muszą komunikować się w języku angielskim w ramach codziennych zadań biurowych, przygotowywania dokumentacji czy zarządzania bazami danych klientów.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: Conversation Cycle 1
- Topic: Conversation Cycle 1
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: acknowledge, balance, checking question, closed question, conversation cycle, inform, invite, leading question, listen, open question, repetition, verbal nod
- Function: Pointing out a misconception
Unit 4: Conversation Cycle 2
- Topic: Conversation Cycle 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: agreement, closing, complete, detail, disconnect, double-check, personal, reassure, resolve, review, summarize
- Function: Giving a reminder
Unit 5: GRAMMAR: Present Perfect and Past Simple
Unit 6: Inbound Calls: Customer Service
- Topic: Inbound Calls: Customer Service
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: account, customer service, decision, guide, inquiry, issue, link, process, request, research, service, support
- Function: Giving reassurance
Unit 7: GRAMMAR: The future
Unit 8: Inbound Calls: Tech Support 1
- Topic: Inbound Calls: Tech Support 1
- Reading context: Brochure
- Vocabulary: appliance, electronic, hardware, mechanical, mobile, problem, software, solution, system, technician, technology, tech support, warranty
- Function: Confirming information
Unit 9: Inbound Calls: Tech Support 2
- Topic: Inbound Calls: Tech Support 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: advanced, analyze, basic, broken, defective, diagnostic, error message, malfunction, replace, reproduce, tier, troubleshoot, user error
- Function: Asking for details
Unit 10: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 11: Outbound Calls: Sales 1
- Topic: Outbound Calls: Sales 1
- Reading context: Job listing
- Vocabulary: appointment, cold call, commission, generate, lead, persuade, purchase, salesperson, sell, solicit, telemarketing
- Function: Describing work experience
Unit 12: Outbound Calls: Sales 2
- Topic: Outbound Calls: Sales 2
- Reading context: Article
- Vocabulary: close, contact, cross-sell, influence, negotiate, offer, pitch, price, resistance, trust, upsell, value
- Function: Making a suggestion
Unit 13: GRAMMAR: present and past ability
Unit 14: Outbound Calls: Collections
- Topic: Outbound Calls: Collections
- Reading context: Letter
- Vocabulary: agency, collections, credit score, debtor, delinquent, in-house, legal, overdue, payment arrangement, service interruption, third-party
- Function: Discussing options
Unit 15: GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 16: Technology 1
- Topic: Technology 1
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: ACD, ANI, callback, CTI, DNIS, EWT, queue, route, routing strategy, screen pop, threshold, virtual queuing
- Function: Showing interest
Unit 17: Technology 2
- Topic: Technology 2
- Reading context: Company webpage
- Vocabulary: authenticate, automated, directed dialogue, DTMF, efficient, IVR, keypad, menu, natural language dialogue, prompt, selection, self-serve, speech recognition
- Function: Expressing sympathy
Unit 18: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 19: Metrics
- Topic: Metrics
- Reading context: Article
- Vocabulary: abandonment, ACPD, after-call work, AHT, available time, CPC, CSAT, FCR, hold time, KPI, survey, UOT
- Function: Describing results
Unit 20: GRAMMAR: real conditions
Unit 21: Performance Evaluation
- Topic: Performance Evaluation
- Reading context: Employee evaluation
- Vocabulary: coach, evaluate, feedback, monitor, one-on-one, opportunity, real work situation, remote, self-assessment, session, side-by-side, strength, target
- Function: Showing understanding
Unit 22: GRAMMAR: articles
Unit 23: Performance Incentives
- Topic: Performance Incentives
- Reading context: Poster
- Vocabulary: appreciation, award, bonus, contest, hard work, incentive, motivate, pay off, prize, raffle, reward, spiff
- Function: Expressing hope
Unit 21 GRAMMAR: used to
Unit 22: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 23: Scheduling
- Topic: Scheduling
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: advance, blackout day, differential, disability leave, flex, holiday, make up, PTO, schedule, shift bid, sick leave, trade, unpaid, vacation
- Function: Making an offer
Unit 25: GRAMMAR: active vs. passive
Unit 26: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 27: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.