Język hiszpański A2 / Małopolski Pociąg do Kariery / 55 h lekcyjnych / zdalnie w czasie rzeczywistym
Język hiszpański A2 / Małopolski Pociąg do Kariery / 55 h lekcyjnych / zdalnie w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- osoby, które chcą nauczyć się płynnie posługiwać językiem hiszpańskim w życiu codziennym
- które posiadają podstawową wiedzę z zakresu języka hiszpańskiego na poziomie A1
- które planują uzupełnić, podwyższyć bądź zaktualizować kompetencje
- usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój” oraz ,,Małopolski Pociąg do Kariery - Sezon 1"
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji18-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych słuchacza w zakresie sprawności słuchania, mówienia, czytania oraz pisania do A2 (CEFR). Kurs przygotowuje do rozwinięcia kompetencji komunikacyjnej, systematyzowania wiedzy, doskonalenia i dalszego rozwoju sprawności językowych z naciskiem na tworzenieprostych tekstów ustnych i pisemnych, motywowania do samodzielnej pracy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. SłuchanieUczestnik identyfikuje informacje na temat rodziny, miejsca zamieszkania, zawodu, czasu i miejsca pracy, podróży oraz krótkie zapowiedzi i opowiadania. Identyfikuje i rozpoznaje dane dotyczące jakiegoś kraju, sygnały czasowe, wywiady na temat uczelni i wykształcenia, opisy osób, wypowiedzi o planach i doświadczeniach. Proste polecenia, temat w tekstach wiadomości, informacje w opowiadaniach. Uczestnik rozróżnia ton wypowiedzi (uprzejmy/nieuprzejmy) oraz uporządkować argumenty za i przeciw. | Kryteria weryfikacji SłuchanieUsługa "Język hiszpański A2" przygotuje uczestnika do: posługiwania się kluczowymi informacjami zawartymi w codziennych i prostych rozmowach, ogłoszeniach, zapowiedziach. Rozumienia wywiadów i prostych poleceń w kontekście tekstów o życiu codziennym, pracy, edukacji. Uczestnik rozróżni ton wypowiedzi (uprzejmy/nieuprzejmy) oraz uporządkować argumenty za i przeciw. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik jest w stanie: wskazać i porównać istotne informacje zawarte w krótkich tekstach. Uczestnik potrafi zrozumieć ogólną treść oraz wybrać szczegóły odpowiadające na konkretne pytania (np. w instrukcji obsługi). Uporządkować informacje i sformułować argumenty. | Kryteria weryfikacji CzytanieUsługa "Język hiszpański A2" przygotuje uczestnika do: wskazywania i porównywania istotnych informacji zawartych w krótkich tekstach, w środowisku codziennym oraz biznesowym. Rozumienia ogólnych treść oraz wybrać szczegóły odpowiadające na konkretne pytania (np. w instrukcji obsługi). Uporządkowywania informacji i formułowania argumenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PisaniePo ukończeniu szkolenia uczestnik jest w stanie: napisać prosty życiorys, wiadomość, krótki list osobisty, opisać ważne etapy życiowe, podróż. Uporządkować myśli i napisać tekst na temat doświadczenia czy przeżycia, opisać wydarzenie. Zapisać i przekazać ważne informacje z rozmowy telefonicznej. Napisać listy nieformalne i formalne typu wniosek, podanie lub prośba. | Kryteria weryfikacji PisanieUsługa "Język hiszpański A2" przygotuje uczestnika do: pisania prostych tekstów w odpowiedzi na zaproszenie lub prośbę. Pisanie krótkich tekstów o doświadczeniu, podróży, wydarzeniu, posługując się poprawną gramatyką i słownictwem. Pisanie formalnych i nieformalnych listów, w tym podań lub wniosków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MówienieUczestnik potrafi: Wypowiedzieć się na temat siebie, swojej rodziny, pracy, planów, marzeń. Wyrazić swoje opinie, przypuszczenia i porady w sposób zrozumiały, używając odpowiednich zwrotów. Przeprowadzić prostą rozmowę na tematy codzienne, takie jak zapytanie o drogę, przedstawienie siebie, omawianie planów i doświadczeń | Kryteria weryfikacji MówienieUsługa "Język hiszpański A2" przygotuje uczestnika do: Rozmowy z instruktorem na tematy codzienne, w tym przedstawianie siebie, swojej rodziny, planów. Krótkie prezentacje lub dyskusje, w których uczestnik wyraża swoje opinie i przekonania. Ocena płynności i poprawności wypowiedzi w czasie rozmów symulujących sytuacje z życia codziennego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka kursu:
Studia, uczelnia, wydział, biblioteka, czytelnia, wyposażenie gabinetów;
Najbliższe otoczenie;
Wygląd zewnętrzny i cechy charakteru;
Miasta: charakterystyka i położenie;
Geografia. Klimat;
Zawody. Praca. Czas wolny, wypoczynek. Hotel, restauracje, bar;
Podróże. Wakacje;
Wydarzenia w życiu osobistym i społecznym;
Relacje z otoczeniem;
Zdrowy tryb życia, upodobania, zwyczaje;
Prace domowe — sprzęt techniczny w domu;
Wprowadzane funkcje językowe:
• Gratulowanie; wyrażanie pochwał; życzenie powodzenia;
• Tłumaczenie się i usprawiedliwianie;
• Prośba o wyjaśnienie;
• Identyfikowanie i opisywanie osób i przedmiotów;
• Wyrażanie własności i przynależności;
• Opisywanie miast, położenia geograficznego, klimatu;
• Przedstawianie zwyczajowych czynności; częstotliwości ich wykonania, czasu trwania;
• Wyrażanie ciągłości lub braku ciągłości wykonywanej czynności; zmian lub ich braku w
wyglądzie, osobowości, zwyczajach;
• Przedstawianie przyszłości i zamiarów;
• Wyrażanie warunków;
• Przedstawianie w czasie przeszłym miejsc, ludzi i rzeczy;
• Opowiadanie życia osoby;
• Umiejscowienie i uporządkowanie wydarzeń w czasie;
• Wyrażanie zgody lub nie zgadzania się, motywów;
• Wyrażanie pewności i wątpliwości;
• Wyrażanie opinii i prośba o nią;
• Wyrażanie i uzasadnianie upodobań i preferencji;
• Wyrażanie odczuć, intencji;
• Wyrażanie pragnień;
• Wyrażanie obowiązku, potrzeby;
• Udzielanie rad;
• Zapraszanie i umawianie się;
• Uporządkowanie opowiadania;
• Przedstawianie argumentów w debacie;
• Rozpoczynanie i kończenie opowiadania.
Materiał leksykalno-gramatyczny:
!Felicidades!, etc. !Qué + nombre + tan + adjetivo! !Suerte! !Buen viaje! !Feliz Navidad!
(Fórmulas sociales sin subjuntivo);
Lo siento, pero es que...;
Qué significa ...? .Cómo has dicho...? .Puede(s) escribirlo?;
Indefinidos: un, algún, alguno,ningún, itp.;
El/la de + rodzajnik +rzeczownik;
El/la de + przysłówek miejsca;
El/la que + czasownik El más/menos + przymiotnik + de;
Ser/servir. estar + gerundio;
Hace frío/ calor, llueve, itp.;
Czas teraźniejszy: regulares e irregulares;
Impersonalidad con se;
Marcadores temporales: hace (tiempo) que, ya no desde/ hasta, itp.;
Dejar de, volver a + infinitivo. Llevar, seguir/ continuar + gerundio;
Tener intención de, ir a, pensar + infinitivo;
Si + presente + presente;
Pretérito perfecto: usos, marcadores temporales: hoy, itp.;
Pretérito indefinido: usos, marcadores temporales: ayer, anoche, itp.;
Pretérito perfecto/ pretérito indefinido;
Zdania podrzędne: cuando + indefinido, al + infinitivo, ahora + presente;
Sí. Vale, de acuerdo. (No) estar de acuerdo con... porque... ;
A lo mejor + indicativo;
Creer, opinar, pensar que...;
Stopień najwyższy: -ísimo. Muy/ tan/ demasiado + adjetivo;
Caer bien/ mal, gustar, preferir,parecer + adjetivo;
Notar que, darse cuenta de que, parecer + adjetivo + infinitivo;
Esperar, desear, querer que + Infinitivo. Mejor/ prefiero ... ;
Deber/ tener que + infinitivo. Intenta/ procura ...;
Pronombres átonos: OD y OI + Infinitivo, .Por qué no ...?
Te apetece...? .Quedamos...? Vale/ Me va bien, itp.;
Pretérito imperfecto: usos, marcadores temporales: entonces, a menudo, itp.;
Pretérito indefinido/ pretérito imperfecto. Soler, imperfecto de cortesía;
Organizadores del discurso: primero, luego, en primer/ segundo lugar, además, pero, itp.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 42 Język hiszpański | Prowadzący Carlos Vasquez | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 42 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Carlos Vasquez
Przeprowadzenie 3 tysięcy godzin szkoleń językowych z języka hiszpańskiego.
Ukończone studia wyższe na kierunku filologia w Podgoricy.
Doświadczenie w nauczaniu w szkołach językowych.
Native Spiker
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Krakowie, Zawarto umowę z WUP w Toruniu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki;