Zamówienia publiczne w praktyce - szkolenie warsztatowe z analizą najważniejszych zmian wprowadzonych Nową Ustawą PZP.
Zamówienia publiczne w praktyce - szkolenie warsztatowe z analizą najważniejszych zmian wprowadzonych Nową Ustawą PZP.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przydatne i ciekawe szkolenie specjalistyczne dla Zamawiających i Wykonawców chcących skutecznie i rzetelnie uczestniczyć w rynku zamówień publicznych.
Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wykonawcy;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapraszamy na warsztaty, których celem jest przedstawienie najbardziej problematycznych tematów dotyczących przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szkolenie to będzie świetną okazją do zapoznania się ze zmianami wprowadzonymi Nową Ustawą PZP.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Powitanie, omówienie harmonogramu, rozpoczęcie szkolenia
I. OMÓWIENIE I INTERPRETACJA REGULACJI DOTYCZĄCYCH:
1.przesłanek odstąpienia od stosowania przepisów Pzp.
2.definicji ustawowych.
3.przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.warunków udziału w postępowaniu.
5.odpowiedzialności wykonawcy i podmiotu trzeciego za realizację zamówienia publicznego.
6.zamieszczenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących zatrudnienia pracowników wykonawcy, podwykonawcy na podstawie umowy o pracę.
7.kryteriów oceny ofert odnoszących się do aspektów społecznych, środowiskowych, oraz innowacyjnych.
8.zasad stosowania ceny lub kosztu jako jedynego kryterium oceny ofert.
9.roli Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień.
10.partnerstwa innowacyjnego.
11.zamówień na usługi społeczne.
II. WERYFIKACJA RAŻĄCO NISKIEJ CENY:
1.Pojęcie rażąco niskiej ceny.
2.Błędy Zamawiającego sprzyjające składaniu ofert z rażąco niską ceną.
3.Etapy procedury.
4.Szczegółowa analiza weryfikacji rażąco niskiej ceny.
5.Procedura odwoławcza.
6.Analiza zmian w postępowaniu odwoławczym i skargowych w zakresie ciężaru dowodu, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny.
III. NAJCZĘSTSZE PROBLEMY ZAMAWIAJĄCYCH I WYKONAWCÓW:
W tej części szkolenia doświadczony trener pokaże jak wygląda redukcja, likwidacja, tolerancja, bądź unikanie ryzyka przy realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Wybrane zagadnienia w świetle orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej związane z:
1.opisem przedmiotu zamówienia.
2.szacowaniem wartości zamówienia.
3.opisem sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz weryfikacją dokumentów podmiotowych i przedmiotowych.
4.oceną ofert.
5.odrzuceniem oferty.
6.wyborem oferty najkorzystniejszej.
7.unieważnieniem postępowania.
IV. Podsumowanie istotnych informacji dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie nowego prawa zamówień publicznych.
1.pytania zainicjowane przez uczestników - rozwiązywanie problemów.
2.podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zamówienia publiczne w praktyce - szkolenie warsztatowe z analizą najważniejszych zmian wprowadzonych Nową Ustawą PZP. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zamówienia publiczne w praktyce - szkolenie warsztatowe z analizą najważniejszych zmian wprowadzonych Nową Ustawą PZP. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 709,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto86,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat oraz zaświadczenie potwierdzające nabytą wiedzę, wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. e-podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń przygotowany przez eksperta SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
- autorski podręcznik Uczestnika szkolenia przygotowany przez Eksperta Semper,
- materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
- materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi