Szkolenie ze standardów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie MŚP z branży szkoleniowej
Szkolenie ze standardów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie MŚP z branży szkoleniowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca, kierownicza i menadżerska MMŚP oraz pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie przedsiębiorstwa do samodzielnego wdrożenia standardów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej.
Uczestnik nie musi posiadać wiedzy i doświadczenia we wskazanych zakresach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji01-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu zapoznanie Uczestnika z wybranymi standardami i normami zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej oraz przygotowanie go do wprowadzenia rozwiązań, niezbędnej dokumentacji oraz narzędzi, zmierzających się do zwiększenia jakości świadczonych usług w oparciu o wytyczne wybranych systemów zarządzania jakości. Uczestnik będzie przygotowany do samodzielnego wdrożenia i trzymania w przedsiębiorstwie wybranego standardu lub normy zarządzania jakością.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje wybrane standardy i normy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia wymagania wybranych standardów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje rolę i obowiązki administratora standardu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik orientuje się w zasadach i metodologii opracowywania dokumentacji zgodnej z wybranym standardem, normą, czy znakiem jakości w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza rozwiązania w przedsiębiorstwie, wypracowuje niezbędną dokumentację oraz narzędzia, zmierzające się do zwiększenia jakości świadczonych usług w oparciu o wytyczne wybranych systemów zarządzania jakością | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie opracowuje lub/i dostosowuje obowiązującą w przedsiębiorstwie dokumentację do standardów obowiązujących w wybrany standardzie/normie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie z branży szkoleniowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje i dokonuje pomiarów procesów stricte związanych ze standardem zarządzania jakością w przedsiębiorstwie w orientacji na rynek, klienta i jego potrzeby oraz cel rozwoju, jak również nadzoruje przebieg tych procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje weryfikacji dokumentacji względem przyjętych standardów/norm zarządzania jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje rozwiązania, zapewniające klientowi skuteczne i wysokiej jakości działania względem zgłoszonego postępowania reklamacyjnego lub skargi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik właściwie określa potrzeby oraz oczekiwania potencjalnych klientów względem świadczonych przez siebie usług | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza, diagnozę potrzeb klientów, wykorzystując różne metody i narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik weryfikuje poziomu zadowolenia klienta ze zrealizowanego zadania/świadczonej usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa ma na celu zapoznanie Uczestnika z wybranymi standardami i normami zarządzania jakością w MŚP oraz przygotowanie go do wprowadzenia rozwiązań, niezbędnej dokumentacji oraz narzędzi, zmierzających się do zwiększenia jakości świadczonych usług przez przedsiębiorstwo w oparciu o wytyczne wybranych systemów zarządzania jakości. Uczestnik będzie przygotowany do samodzielnego wdrożenia i trzymania w przedsiębiorstwie wybranego standardu lub normy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Usługa skierowana jest do kadry zarządzającej, kierowniczej i menadżerskiej MMŚP oraz pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie przedsiębiorstwa do samodzielnego wdrożenia standardów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Uczestnik nie musi posiadać wiedzy i doświadczenia we wskazanych zakresach.
PROGRAM USŁUGI:
Usługa oraz prowadzone w jej ramach działania, podzielone zostały na dwa bloki tematyczne:
Blok I: Standardy jakości
- Zasadność wprowadzenia i korzyści z procesowej struktury organizacji (teoria = 1h)
- Rodzaje i typy standardów jakości – norma ISO 9001, standard i znaki jakości (teoria = 1h i 30 min)
- Rola i obowiązki administratora standardu jakości (teoria = 15 min)
- Układ wybranych standardów jakości dla wybranych usług i ich oddziaływanie na zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie (teoria = 1h i 30 min)
- Standardy jakości w przedsiębiorstwie, zorientowane na rynek, klienta i jego potrzeby oraz cel rozwoju, projektowanie, realizację i zarządzanie efektami (teoria = 4h i 15 min)
- Szczegółowe omówienie kluczowych procesów (praktyka = 2h)
- Zasady i metodologia opracowywania dokumentacji przedsiębiorstwa zgodnej z wybranym standardem/normą jakości (praktyka = 6h i 15 min)
Blok II: Wdrożenie, zarządzanie i utrzymanie standardu jakości świadczonych usług:
- Przygotowanie do wdrożenia systemu jakości w przedsiębiorstwie – omówienie wymaganych dokumentów, narzędzi, formularzy itp., względem ich obiegu, formy, rodzaju i zasadności stosowania (praktyka = 3h i 45 min)
- Monitorowanie i pomiary procesów związanych ze standardem jakości, zorientowanego na rynek, klienta i jego potrzeby oraz cel rozwoju, projektowanie, realizację i zarządzanie efektami (teoria = 15 min; praktyka = 45 min)
- Wypracowanie rozwiązań dotyczących właściwego określenia potrzeb i oczekiwań klienta, zainteresowanego zakupem usługi oraz określenie poziomu zadowolenia klienta (praktyka = 45 min)
- Nadzór nad przebiegiem procesów związanych ze świadczeniem usług (teoria = 30 min; praktyka = 60 min)
- Opracowanie rozwiązań zapewniających potencjalnemu klientowi podejmowanie właściwych i możliwie najwyższej jakości działań w przypadku postępowania reklamacyjnego lub zgłaszanych skarg (praktyka = 60 min)
Blok III: Walidacja wiedzy i umiejętności (praktyka = 15 min)
1h szkolenia = 45 min
Liczba teorii: 12h i 30 min, Liczba praktyki: 21h, Liczba przerw: 2h i 30 min
W trakcie usługi zaplanowane zostały przerwy, wliczone do czasu trwania i ceny usługi
Walidacja wiedzy i umiejętności - czas wliczony do procesu kształcenia
Walidacja będzie prowadzona przez inną osobę niż osoba prowadząca usługę - zgodnie ze wskazaniem w polu "Prowadzący" na koniec zajęć. Zachowana jest rozdzielność funkcji procesu walidacji od procesu kształcenia. Walidator nie bierze udziału w części edukacyjnej.
Walidacja: test teoretyczny - pytania zamknięte, jednokrotnego wyboru, pytania złożone, sytuacyjne
Debata swobodna: po zakończeniu wypełnienia testu teoretycznego rozpoczęta zostanie debata swobodna dot. zakresu merytorycznego usługi z podaniem konkretnych problemów sytuacyjnych - uczestnicy mają wskazać właściwy proces, zorientowanie w charakterystyce procesu, kluczowe aspekty procesu, rekomendowaną dokumentację, zastosowane metody, techniki i narzędzia, reakcję na nieprzewidziane sytuacje i inne.
Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
Minimalna liczba uczestników biorących udział w usłudze: 1 osoba
Maksymalna liczba uczestników biorąca udział w usłudze: 4 osoby
Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- Uczestnik powinien posiadać wiedzę o działalności przedsiębiorstwie, z którego jest skierowany na usługę - preferowane osoby posiadające uprawnienia decyzyjne w przedsiębiorstwie
- Uczestnik powinien orientować się w planach działalności przedsiębiorstwa w kierunku standardów zarządzania jakością - jaka norma/standard, kiedy, w jakim zakresie, jakie działania już zostały podjęte
- dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik może zapoznać się z wymaganiami normy ISO 9001:2015, standardu SUS 3.0 oraz znaku jakości TGLS QA, co pozwoli mu na pozyskanie wstępnych informacji dot. standardów zarządzania jakością
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Zasadność wprowadzenia i korzyści z procesowej struktury organizacji - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Rodzaje i typy standardów jakości – norma ISO 9001, standard i znaki jakości - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Rodzaje i typy standardów jakości – norma ISO 9001, standard i znaki jakości - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Rola i obowiązki administratora standardu jakości - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Układ wybranych standardów jakości dla wybranych usług i ich oddziaływanie na zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Standardy jakości w przedsiębiorstwie, zorientowane na rynek, klienta i jego potrzeby oraz cel rozwoju, projektowanie, realizację i zarządzanie efektami - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Standardy jakości w przedsiębiorstwie, zorientowane na rynek, klienta i jego potrzeby oraz cel rozwoju, projektowanie, realizację i zarządzanie efektami - teoria | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Szczegółowe omówienie kluczowych procesów - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Zasady i metodologia opracowywania dokumentacji przedsiębiorstwa zgodnej z wybranym standardem/normą jakości - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Zasady i metodologia opracowywania dokumentacji przedsiębiorstwa zgodnej z wybranym standardem/normą jakości - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Przygotowanie do wdrożenia systemu jakości w przedsiębiorstwie – omówienie wymaganych dokumentów, narzędzi, formularzy itp., względem ich obiegu, formy, rodzaju i zasadności stosowania - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Przygotowanie do wdrożenia systemu jakości w przedsiębiorstwie – omówienie wymaganych dokumentów, narzędzi, formularzy itp., względem ich obiegu, formy, rodzaju i zasadności stosowania - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Monitorowanie i pomiary procesów związanych ze standardem jakości - teoria 15 min; praktyka 45 min | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Wypracowanie rozwiązań dotyczących właściwego określenia potrzeb i oczekiwań klienta, zainteresowanego zakupem usługi oraz określenie poziomu zadowolenia klienta - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Nadzór nad przebiegiem procesów związanych ze świadczeniem usług - teoria 30 min, praktyka 60 min | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Opracowanie rozwiązań zapewniających potencjalnemu klientowi podejmowanie właściwych i możliwie najwyższej jakości działań w przypadku postępowania reklamacyjnego lub zgłaszanych skarg - praktyka | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja wiedzy i umiejętności - praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Charkowska-Giedrys
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty, prezentacja, wypracowane narzędzia w wersji papierowej
Warunki uczestnictwa
Obecność każdego uczestnika - wymagane 100% obecności.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udziału w usłudze
Informacje dodatkowe
Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku dofinansowania lub dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Drzwi główne do budynku są otwarte w godz. 07:00-19:00 od pon-pt. Gdyby drzwi główne były zamknięte, w weekendy lub po godz. 19:00, proszę o kontakt tel.: 506844462.
Z uwagi, że w biurowcu znajduje się duża liczba kancelarii, winda jest dostępna w dni powszednie. W weekendy proszę o korzystanie ze schodów. W przypadku osób, które wymagają skorzystania z windy, proszę o tel.: 506844462, zostanie ona uruchomiona.
Gdyby w weekendy wejście do siedziby FOSa było zamknięte, proszę o tel.: 506844462
Powyższe jest wymagane przez Administratora budynku, co wynika z bezpieczeństwa danych różnych firm mających siedzibę w biurowcu.
Siedziba Federacji FOSa jest czynna od pon-pt w godz. 07:00-16:00, po tej godzinie z uwagi na bezpieczeństwo danych, które są tam zlokalizowane, należy kontaktować się z osobami tam przebywającymi.
Wskazany nr tel. jest nr tel. osoby prowadzącej usługę zgodnie z harmonogramem.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Sala spełnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy