Skuteczny Manager Hotelu by Łukasz Szołtys – Spotkanie 1na1 – 2 miesięczny program mentoringowy.
Skuteczny Manager Hotelu by Łukasz Szołtys – Spotkanie 1na1 – 2 miesięczny program mentoringowy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Brak satysfakcjonującego zysku mimo wzrostu obłożenia i średniej ceny usług hotelowych, rosnące koszty działalności oraz rosnąca konkurencja na rynku usług hotelarskich to problemy wielu hotelarzy w Polsce. Ułatwić i usprawnić działanie hotelu może odpowiednie zarządzanie kosztami, wdrożenie sprytnych działań organizacyjnych oraz umiejętne zarządzanie zespołem i kontaktami z gośćmi celem maksymalizacji zysków hotelu. Dlatego przygotowałem intensywny kurs przeznaczony dla właścicieli, dyrektorów, menadżerów branży hotelowej oraz osób odpowiedzialnych za finanse i wyniki sprzedażowe obiektu hotelowego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji11-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Brak satysfakcjonującego zysku mimo wzrostu obłożenia i średniej ceny usług hotelowych, rosnące koszty działalności oraz rosnąca konkurencja na rynku usług hotelarskich to problemy wielu hotelarzy w Polsce. Ułatwić i usprawnić działanie hotelu może odpowiednie zarządzanie kosztami, wdrożenie sprytnych działań organizacyjnych oraz umiejętne zarządzanie zespołem i kontaktami z gośćmi celem maksymalizacji zysków hotelu. Dlatego przygotowałem intensywny kurs przeznaczony dla właścicieli, dyrektorów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie pracy w hotelu, nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży w hotelu, Umiejętności organizacyjneKomunikacja | Kryteria weryfikacji Test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Kurs dostarczy Ci wiedzy, materiałów, dokumentów, plików oraz skutecznych praktyk abyś mógł:• zwiększyć rentowność obiektu oraz usprawnić jego funkcjonowanie
• efektywniej zarządzać parametrami finansowymi
• samodzielnie dokonywać oceny sytuacji finansowej swojego obiektu
• efektywniej planować i zarządzać budżetem w celu osiągania lepszych wyników finansowych
• skuteczniej promować ofertę hotelu przy użyciu nowych narzędzi, co pozwoli ci zwiększyć obłożenie oraz przychody obiektu
• Zwiększyć motywację swojego zespołu, lepiej zorganizować jego pracę, usprawnić procesy sprzedażowe poszczególnych departamentów.
Efekt usługi
Kurs dostarczy Ci wiedzy, materiałów, dokumentów, plików oraz skutecznych praktyk abyś mógł:
• zwiększyć rentowność obiektu oraz usprawnić jego funkcjonowanie
• efektywniej zarządzać parametrami finansowymi
• samodzielnie dokonywać oceny sytuacji finansowej swojego obiektu
• efektywniej planować i zarządzać budżetem w celu osiągania lepszych wyników finansowych
• skuteczniej promować ofertę hotelu przy użyciu nowych narzędzi, co pozwoli ci zwiększyć obłożenie oraz przychody obiektu
• Zwiększyć motywację swojego zespołu, lepiej zorganizować jego pracę, usprawnić procesy sprzedażowe poszczególnych departamentów.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania hotelem zgodnie z harmonogramem.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ – Wprowadzenie do zarządzania obiektem
– Jak ocenić sprawność operacyjną hotelu?
– Skąd czerpać dane do porównań? Budowanie budżetów w systemie USALI we wszystkich departamentach obiektu (noclegi / gastronomia / służba pięter / SPA)
– Omówienie głównych działań / raportów występujących w departamentach (dział sprzedaży, recepcja, służba pięter, restauracja, kuchnia, dział techniczny, SPA)
– omówienie „wąskich gardeł” występujących w powyższych departamentach
– omówienie procedur pracy / standardów / systemów motywacyjnych w powyższych departamentach
MODUŁ – Sprawdzone metody optymalizacji kosztów w hotelu
– Zarządzanie przychodami w hotelu – jakie dane warto analizować i w jaki sposób to robić, by efektywnie wykorzystywać informacje, które już posiada hotel, do efektywnego zarządzania finansami
– Analiza wskaźników – jak wykorzystać je w celu oceny rentowności hotelu ? Omówimy, w jaki sposób intepretować wskaźniki REVPAR, wskaźnik kosztów osobowych, wskaźnik frekwencji czy ARR
– Które składniki oferty hotelu są najbardziej kosztotwórcze, a które pozwalają na osiągnięcie największych przychodów – analiza finansowa kosztów związanych z noclegami, wyżywieniem i usługami dodatkowymi
– Jakie strategie zarządzania kosztami zmiennymi i ich strukturami wykorzystywane są przez hotele sieciowe i niesieciowe i dlaczego są one tak pomocne w efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym
– Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” – sposoby podziału kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków
– Gdzie i jak szukać optymalizacji, aby zwiększyć wyniki finansowe obiektu przy jedno
MODUŁ – Działania organizacyjne wpływające na sprzedaż i kondycję finansową hotelu
– Jak efektywnie promować ofertę hotelową z wykorzystaniem nowych mediów? Przykłady najskuteczniejszych kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż w hotelu
– Omówienie głównych raportów / skryptów sprzedażowych
– Jak powinna wyglądać kompletna procedura obsługi gościa hotelowego od momentu wejścia do hotelu, aby klient już na starcie był zadowolony?
– case study najlepiej „zorganizowanych” hoteli w Polsce
– W jaki sposób pakietować, by osiągnąć efektywność sprzedażową przy jednoczesnym usatysfakcjonowaniu gościa hotelowego?
– Upselling – jak dokonać wyboru usług hotelowych, na których warto go stosować, by zachować rentowność?
– Jak reagować na skargi lub reklamacje zdenerwowanego gościa?
MODUŁ – Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?
– Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej
– Na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
– Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości – co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
– Jak napisać skuteczną ofertę hotelu – jak znaleźć swój „unique selling point” oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
– Jakie metody marketingowe / sprzedażowe stosują rentowne hotele
– Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego ? – przegląd trendów i nowości
– Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? – monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
– Marketing Automation – wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
– Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty – czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
– Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
– Jak „obronić” wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? – gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
– Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) – jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu
MODUŁ – Sprzedaż pasywna vs sprzedaż aktywna
– „Wąskie gardła” sprzedaży w hotelu … w czym problem ?
– Dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji ?
– Jedno zdanie, które zwiększy rezerwacje telefoniczne w Twoim hotelu ?
– Cechy unikalne produktu i warunki zakupowe
• „USP” obiektu
• System rabatów / bonusów
• Czek lista przy rozmowie / meldowaniu
• Procedura rezerwacji
• Procedura interwencji na skargi gości
• Tematy do rozmowy
• Wychodzenie naprzeciw
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 910,57 PLN
- Koszt osobogodziny brutto202,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto164,54 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Szołtys
Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
✔️materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
✔️Dyplom ukończenia szkolenia
✔️szkolenie OnLine ( Teams / Skype )lub Stacjonarnie
✔️wspólny lunch przy szkoleniu stacjonarnym w Gdańsku
✔️ E – BOOK – Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołtys
https://www.restconsulting.pl/produkt/e-book-sprzedaz-w-hotelu-by-lukasz-szoltys/
✔️ Niezbędnik hotelarza by Łukasz Szołtys
https://www.restconsulting.pl/produkt/niezbednik-hotelowy-by-lukasz-szoltys/
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału w szkoleniu oraz opłącenie udziału w szkoleniu.
Szczegóły dotyczące szkolenia na
www.restconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
- posiłek podczas szkolenia stacjonarnego ( dwu daniowy obiad )
- kawa / herbata podczas szkolenia
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MS teams oraz dostęp do filmów na platformie www.restconsulting.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi