Wakacyjny Intensywny Kurs Angielskiego B1 z lektorem, interaktywną aplikacją i Programem AI wspomagającym naukę. Czas trwania: 2 miesiące efektywnej nauki w kameralnej grupie.
Wakacyjny Intensywny Kurs Angielskiego B1 z lektorem, interaktywną aplikacją i Programem AI wspomagającym naukę. Czas trwania: 2 miesiące efektywnej nauki w kameralnej grupie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, które z własnej inicjatywy pragną podnieść swój poziom znajomości języka angielskiego do poziomu B1, zarówno w kontekście codziennych sytuacji życiowych, jak i zawodowych. Program kursu został zaprojektowany z myślą o uczestnikach, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje językowe i kwalifikacje zawodowe, koncentrując się na praktycznych zagadnieniach przydatnych w codziennej komunikacji na poziomie średniozaawansowanym.
Kurs obejmuje 30 lekcji z doświadczonym lektorem, z których każda trwa 45 minut, oraz dodatkową pracę własną przy wsparciu programu AI do nauki słownictwa i zwrotów. Zajęcia odbywają się online w czasie rzeczywistym, zapewniając elastyczność i komfort nauki.
Tego typu forma kursu jest szczególnie korzystna dla osób, które preferują naukę w kameralnej grupie (5-6 osób), co sprzyja efektywnej motywacji i praktycznemu rozwijaniu umiejętności językowych na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs języka angielskiego na poziomie B1 rozwija samodzielność i pewność siebie w komunikacji. Uczestnicy nauczą się swobodnie prowadzić rozmowy na tematy związane z codziennym życiem, pracą, podróżami, kulturą oraz aktualnymi wydarzeniami.Kurs kładzie nacisk na formułowanie spójnych wypowiedzi, wyrażanie opinii, uzasadnianie swojego zdania, relacjonowanie wydarzeń oraz radzenie sobie w bardziej złożonych sytuacjach językowych — zarówno w mowie, jak i piśmie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opanował i poprawnie stosuje czasy gramatyczne: Present Simple, Past Simple, Present Continuous, Present Perfect oraz Future Simple. | Kryteria weryfikacji Analiza poprawności gramatycznej w naturalnych, swobodnych wypowiedziach ustnych podczas zajęć. Krótkie, interaktywne ćwiczenia gramatyczne w trakcie lekcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik przyswoił struktury gramatyczne, w tym: czasowniki modalne (can, must, should), konstrukcje warunkowe (First Conditional), zdania względne oraz konstrukcje porównawcze. | Kryteria weryfikacji Obserwacja użycia struktur gramatycznych w rozmowach, dyskusjach i zadaniach grupowych. Zadania na parafrazowanie zdań, aby sprawdzić zrozumienie struktur, wykonywane na lekcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i stosuje słownictwo związane z: codziennymi sytuacjami, podróżami, zakupami, pracą, zdrowiem, kulturą i technologią. | Kryteria weryfikacji Ocena różnorodności i adekwatności używanego słownictwa w wypowiedziach ustnych podczas zajęć. Tworzenie map myśli lub prezentacji tematycznych, które wymagają użycia danego słownictwa, wykonywane na lekcji. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zadawać pytania i odpowiadać na nie, stosując poprawne struktury gramatyczne i odpowiednie czasy. | Kryteria weryfikacji Obserwacja interakcji podczas konwersacji w parach lub grupach. Zadania typu „pytanie i odpowiedź” w formie scenek sytuacyjnych wykonywane na lekcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik używa czasowników modalnych oraz konstrukcji warunkowych w odpowiednich kontekstach sytuacyjnych. | Kryteria weryfikacji Dyskusje na tematy wymagające użycia czasowników modalnych i konstrukcji warunkowych (np. „Co byś zrobił, gdyby…?”) przeprowadzane na lekcji. Zadania na role-play, w których uczestnicy muszą użyć tych struktur. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przeprowadzić rozmowy w typowych sytuacjach życiowych, takich jak zamawianie jedzenia, rezerwacja hotelu, rozmowa o pracy, przedstawienie siebie i swojej rodziny. | Kryteria weryfikacji Symulacje rozmów w parach lub małych grupach, ocena płynności i adekwatności reakcji. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik napisze krótką wiadomość e-mail, opis swojego dnia, relację z podróży lub recenzję filmu, stosując poprawne konstrukcje gramatyczne i spójność tekstu. | Kryteria weryfikacji Ocena prac pisemnych pod kątem komunikatywności, spójności i poprawności językowej, wykonywane na lekcji. Feedback od lektora | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo w adekwatnych kontekstach, rozumiejąc jego znaczenie i użycie w praktycznych sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Obserwacja użycia słownictwa podczas dyskusji, prezentacji i symulacji na lekcji. Zadania na tworzenie definicji lub wyjaśnianie znaczenia słów własnymi słowami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program nauczania języka angielskiego na poziomie Pre-Intermediate (B1):
Moduł 1: Komunikacja i codzienność
1. Zadawanie pytań cz.1
2. Zadawanie pytań cz.2
3. Codzienne sytuacje
4. Dom i wyposażenie
Gramatyka: Pytania w różnych czasach, przyimki miejsca.
Słownictwo: Codzienność, wyposażenie domu.
Moduł 2: Życie zawodowe i zakupy
1. Praca i zawody
2. Angielski w pracy
3. Pieniądze i zakupy
4. Reklamacje i usługi
Gramatyka: Czasowniki modalne, Present Simple, Past Simple.
Słownictwo: Praca, pieniądze, zakupy, reklamacje.
Moduł 3: Podróże i kultura
1. Etyczne podróże
2. Wakacje i transport
3. Języki świata
4. Kultura i tradycje
Gramatyka: Present Perfect, konstrukcje opinii, pytania szczegółowe.
Słownictwo: Podróże, transport, kultura.
Moduł 4: Czas wolny i rozrywka
1. Hobby
2. Rozrywka i kultura
3. Sport
4. Technologie i media
Gramatyka: Gerundium (-ing), konstrukcje preferencji, stopniowanie przymiotników.
Słownictwo: Zainteresowania, rozrywka, technologie.
Moduł 5: Zdrowie i styl życia
1. Zdrowie i kondycja
2. Problemy zdrowotne
3. Jedzenie i gotowanie
4. Moda i ubiór
Gramatyka: Czasowniki modalne (should, must), rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, tryb rozkazujący.
Słownictwo: Zdrowie, gotowanie, moda.
Moduł 6: Społeczeństwo i środowisko
1. Pogoda
2. Zwierzęta
3. Edukacja
4. Rodzina i relacje
Gramatyka: Future Simple, zaimki względne, czasowniki modalne.
Słownictwo: Pogoda, zwierzęta, edukacja, rodzina.
Moduł 7: Podsumowanie i powtórki
1. Powtórka słownictwa
2. Powtórzenie struktur gramatycznych
3. Kompleksowa powtórka
Każdy moduł kończy się krótkim testem kontrolnym (około 15 minut).
Kurs koncentruje się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych poprzez ćwiczenia konwersacyjne, symulacje sytuacyjne oraz interaktywne zadania praktyczne. Każdy moduł zawiera elementy słuchania, mówienia, czytania i pisania dostosowane do poziomu B1.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Testy kontrolne, teoretyczne - 15 minut co 5 lekcji.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenie odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut)
Końcowa walidacja, sprawdzająca ogólny postęp uczestników kursu, odbędzie się na ostatnich zajęciach i jest ujęta w ilość godzin kursu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Kurs j. angielskiego B1 / Tematyka zgodna z ramowym programem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto103,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto103,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma autorskie materiały, dostosowane do poziomu B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR):
✔ Karty pracy,
✔ Aplikację do nauki zwrotów i słówek,
✔ Program AI do utrwalania wiedzy,
✔ Słuchanki – autorskie nagrane teksty do ćwiczenia rozumienia ze słuchu.
Warunki uczestnictwa
Oferujemy elastyczność: interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym.
2 razy w tygodniu spotkania po 1,5 godziny intensywnej nauki, podzielone na dwie 45-minutowe jednostki lekcyjne.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalikacjach i doświadczeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Meet:
1) Konto Google
2) Aplikacja mobilna Meet, aplikacja mobilna Gmail lub Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome.
- Mozilla Firefox.
- Microsoft Edge.
- Apple Safari.
Wskazówka: jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Meet, możesz dołączyć do spotkania przez telefon, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora spotkania.
3) Zgodne urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe przy korzystaniu z Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- 2 GB pamięci
4) Obsługiwany system operacyjny:
Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Google Meet działa w tych mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy.
- iOS 15 lub nowszy.
Spotkania w Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami operacyjnymi:
- Android 6 lub nowszy,
- iOS 15 lub nowszy.
5) Konieczne jest połączenie z Internetem.
6) Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).