Brand Designer - strategia i projektowanie identyfikacji wizualnej marki
Brand Designer - strategia i projektowanie identyfikacji wizualnej marki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo?
- Masz doświadczenie w projektowaniu i chcesz nauczyć się lepiej wyceniać i negocjować, organizować swój proces pracy i efektywniej komunikować się z klientem, a co za tym idzie → więcej zarabiać.
- Jesteś początkującym designerem i chcesz wejść w świat zawodowy z bezcenną wiedzą projektanta z 15-letnim doświadczeniem. Michał Mierzwa z niejednego brandingowego pieca chleb jadł! 🍞
- Pracujesz w agencji / jesteś freelancerem / prowadzisz małe studio.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1000
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dlaczego świetnie projektuje wielu, a sukces komercyjny osiąga tylko mały procent? Dowiedz się, jak efektywniej prowadzić proces projektowania marki, żeby zarabiać więcej i lepiej współpracować z klientem przy realizowaniu twórczych ambicji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się PROCES. Nauczysz się:- jak wyceniać pracę, szacować koszty i czas pracy oraz budżetować projekty, - jak znaleźć i zdefiniować swoje miejsce na rynku projektowym, - jak skutecznie zarządzać procesem projektowym, - jak przeprowadzić analityczny etap projektu, - jak wdrażać stworzoną identyfikację wizualną w firmie klienta, - jak stworzyć kuloodporny design system, którego klient będzie potrafił używać. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KLIENT. Nauczysz się:- jak zdobywać klientów i ciekawe zlecenia, - jak negocjować korzystne stawki, - jak koordynować prace zespołu i podwykonawców, - jak opracowywać brief kreatywny z klientem, - jak przekonać klientów, że dobry design ma pozytywny wpływ na ich biznes, - jak prowadzić warsztaty i budować relację z klientem, - jak prezentować swoje pomysły i rozmawiać z garniturami, - jak z sukcesem rozpocząć pracę z zagranicznymi klientami. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się ART DIRECTION. Nauczysz się:- jak tworzyć spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną, - jak projektować z myślą o założeniach strategicznych, - jak szukać inspiracji i unikać plagiatu, - jak zbudować efektowne portfolio, dzięki któremu przyciągniesz klientów, - jak naprowadzać klienta, by odważył się na kreatywne rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szczegółowy program: www.branddesigner.pro
Moduł 1. Budowanie kariery
Dowiesz się, jak znaleźć swoje miejsce na rynku komercyjnym i jak pozyskiwać klientów z Polski i z zagranicy, oraz jak zapewnić ich, że dobry design wpłynie pozytywnie na ich biznes.
Moduł 2. Branding
Poznasz najważniejsze składowe brandingu: od strategii, przez tone of voice i identyfikację wizualną aż po copywriting i komunikację. Dowiesz się jak zadbać o każdy z tych elementów, zarówno pod kątem kreatywnym, jak i technicznym.
Moduł 3. Organizacja procesu i wycenianie
Nauczysz się, jak zarządzać procesem, kiedy i kogo w niego angażować, jak budować relację z klientem, jak wyceniać swoją pracę i szacować koszty, jak i kiedy budować zespół.
Moduł 4. Etap analityczny i strategiczny
W tym module poznasz wszystkie wskazówki dotyczące tego, jak gromadzić dane, inspiracje i jak podejść do projektowania strategicznie. Od briefingu i dogłębnego badania potrzeb aż po moodboardy i szukanie wspólnego języka z klientem.
5. Proces kreatywny
Przejdziesz przez wszystkie kreatywne kroki od projektowania po prezentację projektu klientowi. Dowiesz się, jak pracować wykorzystując wiedzę o kontekście kulturowym, jak unikać plagiatu i jak tworzyć nowoczesne i odważne projekty, które zaakceptuje klient.
6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej
Poznasz najważniejsze wskazówki, jak przygotować projekt i klienta na wdrożenie zaprojektowanej identyfikacji, tak by wygodnie się jej używało na co dzień.
7. Praca wspólna nad identyfikacją wizualną
W tej części zobaczysz, jak projektuje Michał Mierzwa od kuchni. Stworzysz też własną identyfikację wizualną, wykorzystując wiedzę ze wszystkich poprzednich modułów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 990,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 617,89 PLN
- Koszt osobogodziny brutto56,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,23 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Mierzwa
2. Edukator, przyczynia się do podnoszenia poziom designu w Polsce
3. Kiedyś freelancer, dziś prowadzi 7-osobowe studio Uniforma, które w swoim portfolio może pochwalić się projektami dla klientów z całego świata
4. Mediator pierwszej linii między swoim zespołem kreatywnym, a klientem i zespołem klienta
5. Współautor nowego brandingu Design Practice
6. Projekt zaczyna od spotkania z przedsiębiorcą, który często jeszcze nie wie co ma zrobić, by stworzyć tożsamość swojej marki, albo zwyczajnie nie wie, dlaczego jego firma nie zdobywa pozycji na jaką zasługuje
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- 10-letni dostęp do kursu i jego aktualizacji
- 14 tygodni wspólnej nauki
- ~23 h kursu w formie nagrań wideo
- 5 webinarów niedostępnych dla szerokiej publiczności
- 6 grupowych sesji Q&A z Michałem Mierzwą – ok. 12 h na żywo
- Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
- Certyfikat ukończenia
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o kursie: www.branddesigner.pro
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Potrzebne Ci będą:
Figma – będziemy używać bezpłatnej wersji
Dowolne oprogramowanie do projektowania graficznego