Doskonała obsługa klienta w hotelu- budowanie pozytywnych relacji.
Możliwość dofinansowania
Doskonała obsługa klienta w hotelu- budowanie pozytywnych relacji.
Numer usługi 2025/03/18/174663/2631856
2 400,00 PLN
brutto
2 400,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do szerokiego kręgu pracowników sektora hotelarskiego, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie obsługi gości i efektywnego budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wykształcenie w uczestnikach umiejętności i kompetencji niezbędnych do zapewnienia wyjątkowej jakości obsługi gości hotelowych, a także budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie komunikować się z gośćmi, reagować na ich potrzeby, zarządzać trudnymi sytuacjami oraz tworzyć atmosferę, która sprzyja lojalności i zadowoleniu klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. WiedzaUczestnik definiuje zasady obsługi klienta w hotelu i zna techniki skutecznej komunikacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- zna zasady obsługi klienta - zna zasady rozwiązywania konfliktów - rozumie zasady sprzedaży usług | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. UmiejętnościUczestnik wdraża i utrzymuje pozytywne relacje z klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- umiejętnie komunikuje się z gościem hotelowym - buduje pozytywne relacje - radzi sobie z trudnymi sytuacjami - przeprowadza skuteczną sprzedaż | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 3. Kompetencje Uczestnik rozwiązuje problemy w dynamicznych warunkach i potrafi podejmować dobre decyzje pod presją czasu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik: - pozytywnie buduje relacje z klientem - efektywnie zarządza czasem pracy - potrafi aktywnie słuchać | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
- Wprowadzenie do doskonałej obsługi klienta w hotelu
- Kluczowe zasady budowania pozytywnych relacji z gośćmi
- Komunikacja interpersonalna z gośćmi
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i zarządzanie skargami
- Sztuka budowania długotrwałych relacji
- Postawa i etyka zawodowa
- Zarządzanie feedbackiem i opiniami gości
Czas trwania: szkolenie trwa 16 godzin szkoleniowych (45-min).
Uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające odbycie kursu.
Przerwa nie jest wliczona w czas trwania szkolenia. Walidacja jest wliczona w czas trwania szkolenia.
Walidacja zostanie przeprowadzona w formie testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do doskonałej obsługi klienta w hotelu (1 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Kluczowe zasady budowania pozytywnych relacji z gośćmi (2 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Komunikacja interpersonalna z gośćmi (2 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Rozwiązywanie trudnych sytuacji i zarządzanie skargami (2 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Sztuka budowania długotrwałych relacji (1 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Postawa i etyka zawodowa (2 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Zarządzanie feedbackiem i opiniami gości (2 h) | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Skuteczna komunikacja, wnioski. Walidacja. (2 h) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Marcin Wrzoskiewicz
Trener z wieloletnią praktyką w branży szkoleniowej i edukacyjnej. Prowadzi szkolenia, wykłady, wystąpienia i warsztaty rozwijające potencjał osobisty. Pracuje dla klientów w całej Polsce, również on-line. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich takich jak: techniki radzenia sobie ze stresem, komunikacja interpersonalna, rozwój osobisty, asertywność, techniki radzenia sobie z emocjami, rozwój inteligencji emocjonalnej, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, zarządzanie sobą w czasie, zwiększenie pewności siebie, motywowanie siebie i innych, autoprezentacja,
Z wykształcenia humanista. Prowadzi wykłady i prelekcje na temat szeroko pojętej psychologii zdrowia, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania energią, zarządzania stresem i emocjami. Ma doświadczenie w zakresie szkoleń związanych z obsługą klienta, technikami sprzedaży, telemarketingiem. W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz). W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Na co dzień pasjonat psychologii, efektywności osobistej i górskich wędrówek.
Ramowy program usługi
Z wykształcenia humanista. Prowadzi wykłady i prelekcje na temat szeroko pojętej psychologii zdrowia, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania energią, zarządzania stresem i emocjami. Ma doświadczenie w zakresie szkoleń związanych z obsługą klienta, technikami sprzedaży, telemarketingiem. W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz). W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Na co dzień pasjonat psychologii, efektywności osobistej i górskich wędrówek.
Ramowy program usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik na prośbę może otrzymać prezentacje od wykładowcy.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na usługę
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie zrealizowana stacjonarnie.
Warunki techniczne :
Sprzęt:
- Procesor: Dowolny procesor obsługujący nowoczesne przeglądarki (Intel Core i3 lub odpowiednik).
- Pamięć RAM: Minimum 4 GB.
- Kamera: Opcjonalna (jeśli uczestnik chce włączyć wideo).
- Mikrofon: Opcjonalny (jeśli uczestnik chce aktywnie uczestniczyć w dyskusji).
- Głośniki/słuchawki: Do odbioru dźwięku z webinaru.
- Połączenie internetowe: Szerokopasmowe łącze (zalecane minimum 2 Mbps dla transmisji wideo w jakości HD).
System operacyjny:
- Windows: Windows 7, 8, 10, 11.
- macOS: macOS 10.13 lub nowszy.
- Linux: Obsługiwane przez przeglądarki (Chrome).
Przeglądarka:
- Google Chrome (zalecana dla najlepszej kompatybilności).
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Safari (dla systemów macOS).
Wymagania sieciowe:
- Prędkość pobierania: Co najmniej 2 Mbps.
- Prędkość wysyłania: Co najmniej 1 Mbps.
- Porty: Platforma ClickMeeting działa w standardzie HTTP/HTTPS, więc wymaga otwartych portów 80 i 443.
Adres
Adres
Masłów Pierwszy
Masłów Pierwszy
woj. świętokrzyskie
Hotel Aviator Business Hotel Medical&SPA
Polska, Masłów Pierwszy, ul. Pilotów 19, 26-001
Polska, Masłów Pierwszy, ul. Pilotów 19, 26-001
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Jońca
E-mail
a.jonca@fpd.pl
Telefon
(+48) 574 157 925