INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1+.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B1+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie B2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie B1+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu present perfect continuous do opisywania czynności, które rozpoczęły się w przeszłości i trwają do teraz. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present perfect continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present perfect continuous. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych (might, may, could) do wyrażania możliwości i przypuszczeń. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych (phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać przymiotników stopniujących (comparatives and superlatives) do porównywania ludzi, przedmiotów i miejsc. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przymiotnikami stopniującymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać przysłówków częstotliwości (always, usually, sometimes, never) do opisywania, jak często coś się dzieje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przysłówków częstotliwości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przysłówkami częstotliwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać trybu rozkazującego (imperatives) do wydawania poleceń i instrukcji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w trybie rozkazującym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybem rozkazującym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych (can, could, should, must) do wyrażania możliwości, porad i obowiązków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B1+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: Me & Mine
- Tematyka: Tożsamość, posiadane przedmioty, minimalizm vs. maksymalizm, gadżety.
- Cele nauczania:
- Opisywanie posiadanych przedmiotów i ich znaczenia.
- Używanie czasów narracyjnych (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect).
- Rozwijanie słownictwa związanego z materiałami i przedmiotami.
- Dyskusja na temat minimalizmu i maksymalizmu.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, współpraca.
- Zadania:
- Opowiadanie historii za pomocą trzech przedmiotów.
- Dyskusja na temat preferencji dotyczących minimalizmu i maksymalizmu.
- Napisanie ogłoszenia o sprzedaży przedmiotu online.
- Dyskusja na temat gadżetów i czasu spędzanego przed ekranem.
Unit 2: Behaviour
- Tematyka: Zmiany nawyków, relacje międzyludzkie, zachowania, które irytują.
- Cele nauczania:
- Używanie czasu Present Perfect Continuous.
- Rozwijanie słownictwa związanego z uczuciami i zachowaniami.
- Dyskusja na temat zmiany nawyków.
- Wyrażanie irytacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Myślenie krytyczne, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat zmiany nawyków.
- Napisanie e-maili z odmową zaproszeń.
- Dyskusja na temat zachowań, które irytują.
Unit 3: Working Life
- Tematyka: Praca zdalna, ekonomia gig, rozmowy kwalifikacyjne, preferencje zawodowe.
- Cele nauczania:
- Używanie struktur warunkowych (unless, even if, in case).
- Rozwijanie słownictwa związanego z pracą i obowiązkami.
- Dyskusja na temat pracy zdalnej i ekonomii gig.
- Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych.
- Umiejętności przyszłościowe: Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat pracy zdalnej.
- Napisanie e-maila z aplikacją o pracę.
- Dyskusja na temat preferencji zawodowych.
Unit 4: Fact or Fiction?
- Tematyka: Fałszywe informacje, dokumenty, wiadomości, fałszywi przyjaciele.
- Cele nauczania:
- Używanie struktur związanych z przeszłymi planami i intencjami.
- Rozwijanie słownictwa związanego z filmami i wiadomościami.
- Dyskusja na temat fałszywych informacji i dokumentów.
- Omawianie wiadomości.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, mediacja.
- Zadania:
- Opowiadanie historii o fałszywych informacjach.
- Dyskusja na temat ulubionych dokumentów.
- Napisanie recenzji filmu.
Unit 5: Consumer
- Tematyka: Zachowania konsumenckie, reklama, porównywanie produktów.
- Cele nauczania:
- Używanie struktur celowych (to, so as to, in order to/that, so that).
- Rozwijanie słownictwa związanego z reklamą i pieniędzmi.
- Dyskusja na temat sztuczek marketingowych.
- Porównywanie produktów.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, mediacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat zachowań konsumenckich.
- Napisanie e-maila z reklamacją.
- Dyskusja na temat kampanii marketingowych.
Unit 6: Places
- Tematyka: Miasta, podróże, transport miejski, miasta przyszłości.
- Cele nauczania:
- Używanie struktur z "so" i "such".
- Rozwijanie słownictwa związanego z miastami i transportem.
- Dyskusja na temat ulubionych miast i podróży.
- Planowanie transportu miejskiego.
- Umiejętności przyszłościowe: Współpraca, komunikacja.
- Zadania:
- Opisanie ulubionej dzielnicy.
- Napisanie instrukcji, jak dotrzeć do danego miejsca.
- Dyskusja na temat miast przyszłości.
Unit 7: Connect
- Tematyka: Komunikacja, nieporozumienia, prywatność online, umiejętności komunikacyjne.
- Cele nauczania:
- Używanie mowy zależnej (reported speech).
- Rozwijanie słownictwa związanego z komputerami i internetem.
- Dyskusja na temat prywatności online.
- Utrzymywanie rozmowy.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, mediacja.
- Zadania:
- Opowiadanie o niedawnych rozmowach.
- Napisanie historii o wydarzeniu.
- Dyskusja na temat prywatności online.
Unit 8: Wisdom
- Tematyka: Rada, życiowe lekcje, prezentacje, biznes.
- Cele nauczania:
- Używanie trzeciego okresu warunkowego i "should have".
- Rozwijanie słownictwa związanego z nauką i radą.
- Dyskusja na temat najlepszych rad, jakie otrzymali uczniowie.
- Przygotowanie prezentacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat najważniejszych cech mentora.
- Przygotowanie i przedstawienie prezentacji.
- Dyskusja na temat pomysłów biznesowych.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak e-maile, ogłoszenia, recenzje itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice