Change Management Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Zielone Kompetencje)
Change Management Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Zielone Kompetencje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- każdy, kto jest zainteresowany zrozumieniem podstawowych zasad osiągania udanych zmian organizacyjnych, transformacji lub przekształceń,
- członkowie zespołów zaangażowanych w projekty zmian organizacyjnych, transformacji lub przekształceń,
- profesjonaliści dążący do uzyskania certyfikatu Change Management Practitioner – dla których certyfikat Change Management Foundation jest warunkiem wstępnym,
- Członkowie zespołów projektowych z sektora zielonej energii, ochrony środowiska oraz innych branży związanych z ekologiczną transformacją gospodarki. (Zielone Kompetencje).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy z jednostkami i zespołami z perspektywy uczenia, motywowania, komunikowania się, tworzenia i prezentowania wizji zmiany, radzenia sobie z oporem – efektywność wprowadzania przez nich zmian ulegnie poprawie. Te umiejętności i kompetencje pozwalają skuteczniej zarządzać zmianą zwłaszcza wtedy, gdy są to procesy złożone, a do takich należą zmiany w zakresie ekologii, ochrony środowiska czy transformacji energetycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:zarządza zmianą w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT; b. tworzy wizje zmiany, twórcze myślenie; c. planuje zmianę w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT. | Kryteria weryfikacji Znajomość zasad tworzenia wizji. Znajomość typowych źródeł oporu i sposobów radzenia sobie z nimi. Znajomość istotnych elementów planu zmiany. Wpływ neuronauki na planowanie zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; b. rozumie znaczenia i role zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; c. określa zagadnienia z zakresu wprowadzania zmian w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, d. charakteryzuje modele i czynniki zmiany; e. określa zagadnienia związane z poziomami adopcji zmiany i wspierania systemów organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, | Kryteria weryfikacji Znajomość typowych ról w procesie zmiany i ich odpowiedzialności. Znajomość modeli opisujących transformację w organizacji. Znajomość modelu adopcji zmian E. Rogersa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. charakteryzuje praktyki tworzenia wizji zmiany; b. określa sposoby angażowania ludzi we współtworzenie i realizację wizji; c. definiuje zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Zapoznanie się z przykładami wizji organizacyjnych. Poznanie koncepcji różnic osobowościowych. Przedstawienie sposobów wykorzystywania koncepcji "dźwigni" organizacyjnych do utrwalania zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wywieranie wpływu, uczestnik:a. charakteryzuje taktyki wywierania wpływu; b. identyfikuje interesariuszy; c. ocenia wpływ interesariuszy czy dotkliwości zmian; d. określa zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; e. określa zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Znajomość różnych koncepcji dot. motywacji. Znajomość narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy. Poznanie metod radzenia sobie z oporem zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Innowacyjność, uczestnika. potrafi dokonać krytycznej analizy procesów zarządczych w organizacji, w tym organizacji z sektora usług IT b. ocenia dotkliwość zmiany czy wpływ interesariuszy, c. projektuje nowatorskie rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby zmian; d. tworzy warunki sprzyjające tworzeniu innowacyjnych rozwiązań; e. tworzy warunki dla powstania systemów wspierających zmianę. f. komunikuje zmiany wprowadzane w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji czynników wpływających na powodzenie zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. inicjuje zmiany i potrafi zostać liderem ich wprowadzania w organizacji; b. identyfikuje źródeła oporu wobec zmian w przedsiębiorstwie, także z sektora usług IT, i projektuje działania służące w jego przezwyciężeniu; c. stosuje techniki efektywnej komunikacji zmian w przedsiębiorstwie i umie je skutecznie dobierać; d. ocenia gotowość przedsiębiorstwa do zmiany; e. definiuje i wyjaśnia kierunki zmian i ich skutki; f. posiada umiejętność konceptualizacji i tworzenia dźwigni zmiany; g. tworzy wizję zmiany; h. tworzy i realizuje plany zarządzania zmianą; i. stosuje modele zmiany indywidualnej; j. stosuje wiedzę z zakresu zarządzania zmianą w praktyce; k. planuje proces edukacyjny. | Kryteria weryfikacji Umiejętność przeprowadzania analizy wpływu zmiany z zastosowaniem podejścia do zarządzania ryzykiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. stosuje strategie wywierania wpływu; b. buduje wizerunek jako osoby wiarygodnej i skutecznej; c. tworzy maski i mapy empatii; d. mapuje interesariuszy; e. identyfikuje interesariuszy i określa ich wpływ. | Kryteria weryfikacji Umiejętność stosowania wybranych narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:a. posiada zdolnośc do wychodzenia poza schematy postępowania; b. zachęca współpracowników do aktywnego uczestnictwa w procesach twórczych. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. posiada pozytywne i proaktywne nastawienie wobec nowych możliwości, wyzwań i zmian; b. przewodzi w zakresie implementacji zmian; c. jest kreatywny w poszukiwaniu możliwych rozwiązań, propozycji zmian; d. jest otwarty na zmiany i korzyści, jakie ze sobą niosą. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. świadomie buduje swojąwiarygodność jako eksperta w zakresie zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie; b. prezentuje charyzmę i postawy przywódcze; c. naturalnie i łatwo isnpiruje, motywowuje i angażuje współpracowników bez stosowania manipulacji negatywnej. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. posiada swobodę w poruszaniu się w obszarze społecznym organizacji; b. inspiruje i motywuje współpracowników. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zastosowanie wiedzy dotyczącej zarządzania zmianą (zdobytej na kursie Change Management Foundation) w kontekście zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji o Uczestnik potrafi zidentyfikować możliwości zastosowania poznanych koncepcji w zmianach związanych z zielonymi inicjatywami i zrównoważonym rozwojem. o Uczestnik umie zastosować narzędzia wspierające przeprowadzanie zmian w inicjatywach, które promują efektywność energetyczną, zmniejszanie śladu węglowego lub inne cele związane z ekologiczną odpowiedzialnością. o Uczestnik rozumie, jak bieżące angażowanie interesariuszy poprzez działania informacyjne, edukacyjne i warsztatowe może przyczynić się do efektywnego wdrażania inicjatyw związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem w organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoAPMG International
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Dzięki szkoleniu Change Management Foundation uczestnicy zdobywają praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania zmianą, technik, narzędzi i podejść wspierających ten proces, a także ról i odpowiedzialności liderów we wprowadzaniu zmian. Potrafią również tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające zmianie oraz identyfikować odpowiednie preferencje osobowościowe interesariuszy.
Program szkolenia:
Pre test. Wprowadzenie do zarządzania zmianą.
Moduł 1: Kontekst organizacyjny i podejście
• Związek między zarządzaniem zmianą a korzyściami
• Poziomy adopcji zmiany
• Wsparcie w procesie decyzyjnym - Cynefin
• Zmiana planowana i wyłaniająca się
• Myślenie systemowe
• Kultura organizacyjna
• Analiza pola sił
• Współtworzenie (co-design)
• Model ADKAR
• Ewolucja procesu n-etapowego
• Strategie dostarczania zmiany
• Zwinne praktyki (agile)
• Skuteczny Change Manager i zwinne praktyki zmiany
• Strategia zmiany
Moduł 2: Ludzie i zmiana
• Różnice indywidualne (różne typy osobowości)
• Preferencje dotyczące uczenia się i zmian w miejscu pracy
• Wprowadzenie do neuronauki
• Reakcje ludzi na zmiany (krzywa zmiany, transformacja)
• Przywództwo w procesie zmian
• Motywacja ludzi
• Psychologia pozytywna i odporność (rezyliencja) osobista
• Wzór na zmianę i lęk przed zmianą
• Lęk przed uczeniem i lęk o przetrwanie
• Kompetencje i uczenie się
• Style uczenia się
Moduł 3: Przywództwo i zespoły w zmianie
• Kluczowe role w zmianie organizacyjnej
• Przywództwo i bezpieczeństwo psychologiczne w procesie zmian
• Przywództwo, kultura i zmiany organizacyjne
• Zespoły efektywne – struktura, etapy rozwoju
• Korzyści płynące z różnorodności w zespołach
Moduł 4: Komunikacja i angażowanie interesariuszy
• Interesariusze – definicja, identyfikacja, analiza, narzędzia, budowanie zaangażowania
• Podstawy teorii komunikacji
• Ograniczenia poznawcze
• Tworzenie kluczowych komunikatów w zmianie
• Docieranie do serc i umysłów
• Sposoby komunikowania się z ludźmi
• Kanały komunikacji
• Planowanie komunikacji
Moduł 5: Praca Change Managera
• Ocena wpływu zmiany i jej dotkliwości
• Opór wobec zmian – przyczyny, sposoby radzenia sobie z nim
• Analiza efektywności zmian (pomiar)
• Budowanie zrównoważonej karty wyników wprowadzenia zmian
• Tworzenie strategii pomiaru efektywności zmian
• Ograniczenia analizy danych
Pytania podsumowujące. Post test. Omówienie wyników. Szkolenie prowadzone jest metodą wykładową i warsztatową.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Pre -test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Wprowadzenie: Powitanie, prezentacja uczestników; Sprawy organizacyjnej dotyczące szkolenia i egzaminu; Cele szkolenia | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Moduł 1: Podejście i kontekst organizacyjny: Sceneria zmiany; Związek między zarządzaniem zmianą a korzyściami; Model Cynefin | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Moduł 1 (kontynuacja): Zmiana planowana a zmiana wyłaniająca się; Myślenie systemowe; Kultura organizacyjna | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Moduł 1 (kontynuacja): Analiza pola sił; Współtworzenie (co-design); Model ADKAR (Prosci) | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Moduł 1 (kontynuacja): Ewolucja procesu n-etapowego; Strategie dostarczania a zarzadzanie zmianą; Zwinne praktyki w zmianie; Skuteczny Change Manager i zwinne praktyki zmiany; Strategia zmiany | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Moduł 2 Ludzie i zmiana: Różnice indywidualne – różne typy osobowości; Preferencje uczenia się i zmian w pracy; Neuronauka – co to jest? Model SCARF | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Moduł 2 (kontynuacja): Jak ludzie reagują na zmiany: krzywa zmiany, model transformacji; Motywacja ludzi; Psychologia pozytywna | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Moduł 2 (kontynuacja): Wzór na zmianę i lęk przed zmianą; Kompetencje i uczenie się
Preferencje i style uczenia się | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Moduł 3 Przywództwo i zespoły w zmianie: Kluczowe role w zmianie organizacyjnej; Rola agenta zmiany i jego osobisty wpływ na zmianę; Przywództwo i bezpieczeństwo psychologiczne w zmianie | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Moduł 3 (kontynuacja): Przywództwo, kultura i zmiany organizacyjne; Zespoły i zmiany; Sieci agentów zmiany; Etapy rozwoju zespołu; Korzyści płynące z różnorodności zespołu | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Moduł 4 Komunikacja i angażowanie interesariuszy: Definicja, identyfikacja i Analiza interesariuszy; Budowanie zaangażowania interesariuszy: zasady i bariery; Strategia angażowania interesariuszy. | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Omówienie pracy domowej Moduł 4 (kontynuacja): Podstawy teorii komunikacji: Bariery komunikacyjne i ograniczenia poznawcze; Tworzenie kluczowych komunikatów w zmianie | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Moduł 4 (kontynuacja): Docieranie do serc i umysłów; Sposoby komunikowania się z ludźmi; Preferencje VARK | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Moduł 4 (kontynuacja): Kanały komunikacji: Planowanie komunikacji | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Moduł 5 Praca Change Managera: Ocena wpływu i dotkliwości zmiany; Model McKinsey 7-S i analiza luk; Monitorowanie wpływu zmian; Opór wobec zmian (przyczyny, strategie) | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Moduł 5 (kontynuacja): Analiza efektywności zmian; Zrównoważona karta wyników wprowadzenia zmiany; Budowanie strategii pomiaru efektywności zmiany; Ograniczenia analizy danych | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Podsumowanie kursu | Prowadzący Agata Jakóbczak | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin Change Management Foundation | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 030,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 030,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto81,20 PLN
- Koszt osobogodziny netto81,20 PLN
- W tym koszt walidacji brutto940,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto940,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Jakóbczak
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnorodnymi projektami z dziedziny reklamy, mediów, marketingu i PR. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów reklamowych i marketingowych z wykorzystaniem wizerunków osób znanych z mediów. Stworzyła i prowadzi wysoko oceniany przez klientów autorski projekt szkoleń medialnych i z wystąpień publicznych z udziałem znanych dziennikarzy, adresowany do klientów m.in. z branż: FMCG, IT, finansowej i innych.
Była współtwórczynią projektu internetowego obejmującego koncepcję, założenie i prowadzenie portalu onaonaona.com Agaty Młynarskiej oraz organizację działań klubów kobiet w całej Polsce. W 2012 roku była Dyrektorem Festiwalu Teraz One w Łodzi dla 3000 kobiet, składającego się z kilkudziesięciu warsztatów, paneli, konferencji i występów artystycznych. Zrealizowała dla TVN pierwszy w Polsce projekt Product Placement w serialu telewizyjnym. Była producentką kilkudziesięciu filmów reklamowych na zlecenie międzynarodowych agencji reklamowych i indywidualnych klientów.
Głównym obszarem jej zainteresowań jest zarządzanie projektami metodyką AgilePM®, PRINCE2® i zarządzanie zmianą. Na swoich szkoleniach z Change Management oraz facylitowanych warsztatach Management 3.0 podejmuje tematykę zwinnego zarządzania, przywództwa, motywacji oraz dostosowania organizacji do dynamicznie zmieniającego się świata.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czas szkolenia wliczone są przerwy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.