Progres Zarządzania Projektami - Pakiet dla osób zaawansowanych
Progres Zarządzania Projektami - Pakiet dla osób zaawansowanych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Managerowie średniego i wyższego szczebla, kierownicy projektów, programów i Change Managerowie rozwijający kompetencje w zarządzaniu projektami, transformacją cyfrową, zmianami i negocjacjami.
- Doświadczeni i mniej doświadczeni kierownicy projektów oraz członkowie zespołów projektowych, zainteresowani certyfikatami (np. PMP®, Scrum Master) i zwinnością.
- Liderzy i specjaliści HR oraz rekruterzy zajmujący się negocjacjami płacowymi, ustalaniem wynagrodzeń i rozwiązywaniem konfliktów.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, poszukujący narzędzi do zarządzania oraz współpracy z dostawcami i klientami.
- Decydenci w projektach i przedstawiciele biznesu chcący lepiej zrozumieć iteracyjne i przyrostowe podejście do realizacji projektów.
- Osoby rozwijające swoje umiejętności negocjacyjne i zarządcze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu usługi będzie przygotowany do: efektywnego zarządzania projektami z wykorzystaniem tradycyjnych, zwinnych i hybrydowych metodyk, wdrażania strategii transformacji cyfrowej, prowadzenia negocjacji w środowisku biznesowym, identyfikowania i zarządzania ryzykiem projektowym, a także wspierania działań zespołów i PMO. Uczestnik rozwinie kompetencje w zarządzaniu zmianą, procesami organizacyjnymi oraz współpracą zespołową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określanie celów i priorytetówa) Uczestnik opisuje jak przygotowywać harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań. | Kryteria weryfikacji Opisuje kroki i narzędzia potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu.Identyfikuje i ocenia krytyczne ścieżki oraz potencjalne przeszkody w harmonogramie. Używa odpowiednich technik szacowania czasu potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtowanie wizerunkua) Uczestnik rozróżnia nowoczesne kanały komunikacji | Kryteria weryfikacji •Definiuje i opisuje różne nowoczesne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, blogi, podcasty, wideo online, itp.•Identyfikuje zalety i wady poszczególnych kanałów komunikacji. •Przedstawia przykłady skutecznego wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji w budowaniu wizerunku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie jakościąa) Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem jakością | Kryteria weryfikacji •Definiuje podstawowe pojęcia, takie jak ISO, TQM (Total Quality Management), Six Sigma, Kaizen, itp.•Opisuje podstawowe narzędzia i techniki zarządzania jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie finansamia) Uczestnik wskazuje wskaźniki finansowe. b) Uczestnik interpretuje wskaźniki finansowe. | Kryteria weryfikacji •Definiuje podstawowe wskaźniki finansowe•Interpretuje wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktówa) Uczestnik definiuje sposoby reakcji na konflikt i wskazuje plusy i minusy danej reakcji. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne sposoby reakcji na konflikt, takie jak unikanie, konfrontacja, kompromis, współpraca, itp.•Analizuje plusy i minusy każdej z metod reakcji na konflikt •Przedstawia przykłady zastosowania różnych metod reakcji na konflikt w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie problemówa) Uczestnik charakteryzuje metody i techniki analizy problemów. | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne metody analizy problemów, takie jak analiza przyczyn i skutków, metoda 5 Why, diagram Ishikawy, analiza SWOT•Stosuje odpowiednie techniki analizy problemów w praktycznych scenariuszach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Etyczność i moralnośća) Uczestnik charakteryzuje wartości, normy, zasady etyczne/moralne | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia wartości, norm i zasad etycznych/moralnych•Identyfikuje przykłady zastosowania zasad etycznych w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pozyskiwanie pracownikówa) Uczestnik definiuje metody selekcji kandydatów | Kryteria weryfikacji Opisuje różne metody selekcji kandydatów, takie jak wywiady strukturalizowane, testy kompetencyjne, assessment center, analiza CV•Identyfikuje zalety i wady poszczególnych metod selekcji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywna komunikacja - Uczestnik:a) Będzie definiuje zasady efektywnej komunikacji. b) formułuje poprawnie wypowiedzi. c) aktywnie słucha i zadaje pytania. d) poprawnie pisze (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.) Charakteryzuje sposoby przekazywania informacji. e) Uzasadnia znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady efektywnej komunikacji, takie jak jasność, zwięzłość, empatia, otwartość.•Opisuje zasady formułowania poprawnych wypowiedzi. •Wyjaśnia techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań. •Charakteryzuje zasady poprawnego pisania, w tym ortografię, gramatykę i interpunkcję. •Identyfikuje różne sposoby przekazywania informacji, takie jak komunikacja werbalna, pisemna, wizualna. •Wyjaśnia znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Określanie celów i priorytetówa) Uczestnik określa priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów (kaskadowanie celów) | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady określania priorytetów i kaskadowania celów.•Identyfikuje techniki ustalania priorytetów, takie jak MSCW, analiza Pareto. •Stosuje techniki ustalania priorytetów w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtowanie wizerunkua) Uczestnik określa grupy docelowe formułowanych komunikatów | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie grupy docelowej.Identyfikuje różne grupy docelowe dla komunikatów w różnych kontekstach. •Stosuje zasady określania grup docelowych w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedsiębiorczość - Uczestnika) działa samodzielnie i przekonuje innych do swoich planów i decyzji b) planuje przedsięwzięcia prowadzące do realizacji celów biznesowych c) podejmuje skalkulowane ryzyko w celu osiągnięcia korzyści biznesowych | Kryteria weryfikacji •Opisuje cechy przedsiębiorcy, takie jak samodzielność, inicjatywa, umiejętność przekonywania.•Wyjaśnia zasady planowania przedsięwzięć biznesowych. •Identyfikuje techniki podejmowania skalkulowanego ryzyka, takie jak analiza ryzyka, ocena rentowności, scenariusze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie jakością - Uczestnika) przeprowadza ewaluację dokonanych wdrożeń i wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość b) wykorzystuje metody techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces ewaluacji wdrożeń w zarządzaniu jakością.•Wyjaśnia metody i techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie finansami - Uczestnika) ocenia realność budżetu, sprawnie weryfikuje przyjęte założenia. b) szacuje koszty i korzyści niematerialne, a także zwrot z planowanych inwestycji w dalszej perspektywie. | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces oceny realności budżetu.•Wyjaśnia metody identyfikacji ukrytych kosztów. •Stosuje techniki szacowania kosztów i korzyści niematerialnych oraz zwrotu z inwestycji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie wiedzą - Uczestnika) określa luki w wiedzy organizacji. b) tworzy mechanizmy ułatwiające dostęp do wiedzy oraz jej swobodny przepływ w organizacji. c) tworzy możliwości i zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą. | Kryteria weryfikacji •Opisuje metody identyfikacji luk w wiedzy organizacji.•Wyjaśnia sposoby tworzenia mechanizmów dostępu do wiedzy. •Przedstawia strategie zachęcania pracowników do dzielenia się wiedzą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktów - Uczestnika) wskazuje krótko i długoterminowe potencjalne skutki konfliktu b) prowadzi otwartą komunikację ze wszystkimi stronami | Kryteria weryfikacji •Identyfikuje krótko i długoterminowe skutki konfliktu w organizacji.•Opisuje techniki prowadzenia otwartej komunikacji z różnymi stronami konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozwiązywanie problemów - Uczestnika) identyfikuje zaistniałe problemy. b) dokonuje selekcji i wdrożenia rozwiązania pozwalającego na eliminację problemów | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces identyfikacji problemów.•Wypracowuje, selekcjonuje i wdraża rozwiązania eliminujące problemy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Budowanie relacji ze współpracownikami - Uczestnika) Poszerza swoje umiejętności w zakresie tworzenia dobrej atmosfery w pracy b) Pokazuje ludziom, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji | Kryteria weryfikacji •Opisuje techniki tworzenia dobrej atmosfery w pracy.•Wskazuje na znaczenie szacunku i zaufania w relacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie finansami - Uczestnik nabędziea) Profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych. b) Odpowiedzialności i rzetelność w wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji •Opisuje zasady profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych w kontekście zarządzania finansami.•Wykazuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy związanej z finansami. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktów - Uczestnika) Dostrzega pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej c) Aktywnie słucha wszystkich uczestników konflik | Kryteria weryfikacji •Identyfikuje pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej.•Opisuje techniki otwartego szukania rozwiązań konfliktu. •Stosuje techniki aktywnego słuchania w sytuacjach konfliktowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady pracy w Scrumie i role w Scrum Teamie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe role w Scrumie (Scrum Master, Product Owner, Deweloperzy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady współpracy między członkami Scrum Teamu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uzadania różnice między Scrum Masterem a tradycyjnym kierownikiem projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje wydarzenia Scrumowe (Sprint Planning, Daily Scrum, Sprint Review, Sprint Retrospective) | Kryteria weryfikacji Definiuje w jaki sposób zorganizować i facylitować Sprint Planning, dbając o poprawną strukturę wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jak przeprowadzić facylitację Daily Scrum, monitorując status prac w Sprincie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje wydarzenie Sprint Review oraz wyciąganie wniosków w Sprint Retrospective. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera Product Ownera w optymalizacji Product Backlogu | Kryteria weryfikacji Kontroluje dobór właściwych technik priorytetyzacji elementów Product Backlogu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje przejrzyste dokumentowanie wymagań w Product Backlogu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje jak facylitować spotkania Product Ownera z Interesariuszami, w razie konieczności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach zegarowych (60 min.), a planowane przerwy wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Dzień 1
Pre test
Wstęp do szkolenia
LEKCJA 1
ŚRODOWISKO BIZNESOWE
Podstawy
Harmonizacja ze strategią
Korzyści i wartość projektu
Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą
Ład projektu
Nadzór zgodności projektu
Dzień 2
LEKCJA 2
ROZPOCZĘCIE PROJEKTU
Identyfikacja i angażowanie interesariuszy
Tworzenie zespołu
Budowanie wspólnego zrozumienia projektu
Określenie podejścia do projektu
Dzień 3
LEKCJA 3
PLANOWANIE PROJEKTU
Planowanie projektów
Zakres
Harmonogram
Dzień 4
LEKCJA 3 c.d.
PLANOWANIE PROJEKTU
Zasoby
Budżet
Ryzyka
Jakość
Integracja planów
LEKCJA 4
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
Rozwijanie umiejętności przywódczych
Tworzenie środowiska współpracy w zespole projektowym
Dzień 5
LEKCJA 4 c.d.
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
Umożliwianie zespołowi samodzielnego działania
Wspieranie wydajności członków zespołu
Komunikacja i współpraca z interesariuszami
Szkolenie, coaching i mentoring
Zarządzanie konfliktem
LEKCJA 5
WSPIERANIE WYDAJNOŚCI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
Wdrażanie ciągłych usprawnień
Wspieranie wydajności
Ocena postępów projektu
Zarządzanie problemami i przeszkodami
Zarządzanie zmianami
LEKCJA 6
ZAMKNIĘCIE PROJEKTU/FAZY
Zamknięcie projektu/fazy
Realizacja korzyści
Transfer wiedzy
Dzień 6
Kontekst transformacji cyfrowej
Rewolucje przemysłowe
Technologie wykładnicze
VUCA, BANI i Czarne łabędzie
Modele Biznesowe i Business Model Canvas
Model Run – Grow – Transform (Gartner)
Przykłady transformacji
Etapy wdrażania technologii
Czynniki wpływające na powodzenie transformacji
4 kategorie pryncypiów transformacyjnych
• Kategoria 1: pryncypia strategiczne
• Kategoria 2: pryncypia ludzkie
• Kategoria 3: pryncypia kulturowe
• Kategoria 4: pryncypia rynkowe
Dzień 7
Kompetencje transformacyjne:
• Zarządzanie zmianą
• Facylitacja
• Myślenie strategiczne
• Zarządzanie projektami i programami
• Analiza biznesowa
Role w transformacji:
• Sponsor cyfrowej transformacji
• Dyrektor cyfrowej transformacji
• Kierownik programu / projektu cyfrowej transformacji
• Zespół projektowy cyfrowej transformacji
• Ambasadorzy cyfrowej transformacji
• Interesariusze
• Ekspert dziedzinowy
Łączenie ról
Biuro zarządzania cyfrową transformacją
Model planowania transformacji: 4D
• Krok 1: Discover
• Krok 2: Define
• Krok 3: Develop
• Krok 4: Deliver
Inspiracje
Dzień 8
Moduł I: Wprowadzenie do tematu negocjacji
Negocjacje jako styl bycia – negocjuj, jakby od tego zależało Twoje życie!
Typy i style negocjacji.
Negocjacje jako strategia budowania długofalowych relacji z klientami.
Blokady w podejściu do negocjacji.
Moduł II: Proces negocjacji – omówienie głównych elementów
Przygotowanie do negocjacji – Jak pozyskiwać wiedzę o partnerze negocjacyjnym?, W jaki sposób diagnozować potrzeby (swoje i partnerów negocjacyjnych)?, Jaką strategię przyjąć?, Jak zarządzić emocjami na każdym etapie procesu negocjacyjnego?
Otwarcie, rozpoczęcie negocjacji – waga dobrego small talku.
Negocjacje właściwe – najskuteczniejsze techniki negocjacyjne, m.in. technika imadła, odwoływanie się do wyższej instancji, kukułcze jako, coś za coś, dobry – zły, oskubywanie, etc.
Podsumowanie procesu.
Moduł III: Negocjacje w praktyce
Interaktywny warsztat mający na celu doskonalenie umiejętności poznanych technik negocjacyjnych.
Moduł IV: Zasoby negocjacyjne – jak uczynić je swoimi sprzymierzeńcami?
Czas
Miejsce
Emocje
Siła przebicia
Trójkąt umiejętności negocjacyjnych
Moduł V: Najczęstsze błędy popełniane w negocjacjach – jak ich uniknąć?
Dzień 9
MODUŁ 1 – CO TO JEST AGILE?
MODUŁ 2 - WPROWADZENIE DO SCRUM
MODUŁ 3 – ZESPÓŁ SCRUM
MODUŁ 4 – ARTEFAKTY SCRUM
Dzień 10
MODUŁ 5 – ARTEFAKTY SCRUM (c.d.)
MODUŁ 6 – WYDARZENIA W SCRUMIE
MODUŁ 7 – INNE PRAKTYKI
Retrospektywa kończąca szkolenie
Post test.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu zarządzania projektami, procesami lub zespołami. Mile widziane jest doświadczenie w pracy projektowej, transformacyjnej lub zarządczej. Przydatne będzie również zrozumienie podstawowych pojęć związanych z metodykami tradycyjnymi i zwinnościowymi, a także umiejętność pracy w zespołach wielofunkcyjnych. W przypadku modułów negocjacyjnych wskazane są podstawowe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 499,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 499,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,99 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Jakóbczak
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnorodnymi projektami z dziedziny reklamy, mediów, marketingu i PR. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów reklamowych i marketingowych z wykorzystaniem wizerunków osób znanych z mediów. Stworzyła i prowadzi wysoko oceniany przez klientów autorski projekt szkoleń medialnych i z wystąpień publicznych z udziałem znanych dziennikarzy, adresowany do klientów m.in. z branż: FMCG, IT, finansowej i innych.
Była współtwórczynią projektu internetowego obejmującego koncepcję, założenie i prowadzenie portalu onaonaona.com Agaty Młynarskiej oraz organizację działań klubów kobiet w całej Polsce. W 2012 roku była Dyrektorem Festiwalu Teraz One w Łodzi dla 3000 kobiet, składającego się z kilkudziesięciu warsztatów, paneli, konferencji i występów artystycznych. Zrealizowała dla TVN pierwszy w Polsce projekt Product Placement w serialu telewizyjnym. Była producentką kilkudziesięciu filmów reklamowych na zlecenie międzynarodowych agencji reklamowych i indywidualnych klientów.
Głównym obszarem jej zainteresowań jest zarządzanie projektami metodyką AgilePM®, PRINCE2® i zarządzanie zmianą. Na swoich szkoleniach z Change Management oraz facylitowanych warsztatach Management 3.0 podejmuje tematykę zwinnego zarządzania, przywództwa, motywacji oraz dostosowania organizacji do dynamicznie zmieniającego się świata.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czas szkolenia wliczone są przerwy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.