Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - warsztaty praktyczne.
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - warsztaty praktyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają pracę w księgowości lub dla tych, które miały już styczność z rachunkowością (np. studia, duża przerwa w pracy w księgowości), ale planują zaktualizować swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu wprowadzenie i przygotowanie uczestników do pracy w działach finansowo-księgowych na stanowisku księgowego oraz do pracy w biurze rachunkowym. Dzięki uczestnictwu w przedmiotowym szkoleniu słuchacze zdobędą wiedzę i poznają zasady rachunkowości w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne do prowadzenia ksiąg rachunkowych w małych oraz średnich jednostkach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - | Kryteria weryfikacji - | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI
-Podstawowe pojęcia związane z rachunkowością
-Podstawowe zasady rachunkowości
-Podstawowe zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych (język, waluta, dekrety, dowody księgowe)
-Konto księgowe jako podstawowe narzędzie ewidencji księgowej (zasada podwójnego zapisu, rodzaje kont)
-Podstawowe okresy (terminy) w rachunkowości
II. SKŁADNIKI MAJĄTKU PRZEDSIĘBIORSTWA I ŹRÓDŁA ICH POCHODZENIA
-Klasyfikacja i podział aktywów
-Klasyfikacja i podział pasywów
-Kluczowe kwestie dotyczące zasad sporządzania bilansu i prezentacji aktywów i pasywów
-Ewidencjonowanie operacji gospodarczych
III. PRZYCHODY I KOSZTY W PRZEDSIĘBIORSTWIE
-Klasyfikacja i sposób ujmowania przychodów
-Klasyfikacja i sposób ujmowania kosztów
-Układ rodzajowy i układ kalkulacyjny kosztów
IV. ŚRODKI TRWAŁE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE
-Pojęcie środków trwałych w rachunkowości i prawie podatkowym
-Klasyfikacja Środków Trwałych
-Wartość początkowa środków trwałych – cena nabycia i koszt wytworzenia
-Metody amortyzacji środków trwałych
-Ulepszenie i remont środków trwałych
-Wycena bilansowa środków trwałych
-Wartości niematerialne i prawne
V. MAJĄTEK OBROTOWY ORAZ KAPITAŁY WŁASNE I OBCE (ZOBOWIĄZANIA)
-Zapasy – rodzaje i ewidencja
-Kapitał własny i jego elementy
-Zobowiązania długoterminowe
-Zobowiązania krótkoterminowe
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.