Szkolenie NEBOSH IGC - International General Certificate (Międzynarodowy Certyfikat zarządzania bezpieczeństwem pracy) Kurs przygotowujący do egzaminu
Szkolenie NEBOSH IGC - International General Certificate (Międzynarodowy Certyfikat zarządzania bezpieczeństwem pracy) Kurs przygotowujący do egzaminu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową kursu NEBOSH IGC są osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i higienę pracy w praktycznie każdej branży.
Mogą to być zarówno menedżerowie, nadzorcy, oraz specjaliści BHP.
Kurs jest idealny zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają karierę w zarządzaniu bezpieczeństwem i higieną pracy,
jak i dla osób chcących zdobyć uznane na całym świecie kwalifikacje.
Nie wymaga wcześniejszego doświadczenia, ale znajomość angielskiego
na poziomie komunikatywnym jest zalecana.
To kurs przygotowujący do pracy zgodnej z międzynarodowymi standardami HSE.
Kurs przygotowuje uczestników do egzaminacji końcowej wykonywanej przez licencjonodawcę - jednostkę NEBOSH.
Ze szkolenia mogą skorzystać również uczestnicy spoza projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
„NEBOSH International General Certificate in Occupational Health and Safety” – kurs przygotowuje do egzaminów NEBOSH, samodzielnego zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym oceny ryzyka, wdrażania środków poprawiających BHP, wpływania na kulturę bezpieczeństwa organizacji oraz współpracy przy zarządzaniu kontraktorami. Po ukończeniu kursu uczestnik odbędzie walidację wewnętrzną która będzie potwierdzona certyfikatem z wykazem zakresu tematyki omawianej podczas kursu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umie identyfikować moralne, finansowe i prawne powody zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, uwzględniając rolę międzynarodowych standardów (ISO 45001, konwencje ILO) oraz obowiązki pracodawców i pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia praktyczne zastosowanie standardów BHP (np. ISO 45001) i znaczenie współpracy z organami egzekwującymi przepisy, wskazując korzyści płynące z właściwego zarządzania bezpieczeństwem pracy.Omawia, w jaki sposób analiza kosztów incydentów, ćwiczenia w grupach oraz symulacje sytuacji awaryjnych pomagają zweryfikować zrozumienie zasad BHP i wspierają tworzenie kultury bezpieczeństwa w miejscu pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Umie pracować w ramach systemu zarządzania BHP, rozpoznając podstawowe komponenty (polityka, organizacja, planowanie, wdrożenie, ewaluacja, działania naprawcze) i uwzględniając standardy ISO 45001 (2018) oraz ILO-OSH 2001. Potrafi ustalać cele BHP w oparciu o podejście SMART, rozdzielać odpowiedzialności w organizacji oraz współpracować w zespole, reflektując nad własną rolą w kształtowaniu kultury bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji Omawia zastosowanie modelu „Plan-Do-Check-Act” w systemie zarządzania BHP, analizując wpływ aspektów wewnętrznych i zewnętrznych poprzez zadania sytuacyjne, prezentacje oraz dyskusje grupowe. Omawia korzyści płynące z wdrożenia formalnego systemu (np. ISO 45001) oraz wyjaśnia podział odpowiedzialności wśród pracowników, menedżerów i pracodawców, co umożliwia ocenę wiedzy merytorycznej i kompetencji społecznych uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zastosowanie modelu „Plan-Do-Check-Act” w systemie zarządzania BHP, rozróżniając wpływ czynników wewnętrznych i zewnętrznych na organizację. Uzasadnia korzyści wynikające z wdrożenia formalnego systemu (np. ISO 45001) oraz definiuje podział odpowiedzialności wśród pracowników, menedżerów i pracodawców, wykazując umiejętność współpracy przy tworzeniu kultury bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji Analizuje przygotowane scenariusze oceny zagrożeń, kontroluje poprawność zastosowania teorii oceny ryzyka w praktyce, organizuje pracę w grupach nad hierarchią kontroli ryzyka, wykazując się umiejętnością planowania działań oraz współpracy z innymi uczestnikami, a także podsumowuje wnioski z ćwiczeń „pair and share” dotyczących wpływu czynników ludzkich na bezpieczeństwo, oceniając wzajemnie sposoby radzenia sobie z zagrożeniami i rozwijając umiejętność krytycznego myślenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia metody aktywnego i reaktywnego monitoringu w systemie zarządzania BHP, wdraża kroki badania incydentów oraz przeprowadza przeglądy wydajności, doskonaląc funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji Ocenia przygotowane scenariusze dotyczące różnych metod monitorowania, odróżniając w praktyce monitoring aktywny od reaktywnego, a także uczestniczy w dyskusjach grupowych i ćwiczeniach związanych z krokami audytu oraz przeglądami systemów bezpieczeństwa, wykazując zrozumienie procedur i umiejętność współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ hałasu, wibracji, promieniowania, problemów zdrowia psychicznego, przemocy i nadużywania substancji na zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników oraz definiuje podstawowe metody kontroli i ochrony. Ocenia ryzyko związane z tymi czynnikami, wdraża odpowiednie środki ochrony oraz rozpoznaje symptomy problemów zdrowia psychicznego, promując wsparcie w miejscu pracy. Współpracuje przy tworzeniu strategii kontroli zagrożeń, aktywnie reaguje na przypadki przemocy i nadużywania substancji, wzmacniając kulturę bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze prezentujące różne przypadki narażenia na hałas, wibracje i promieniowanie, wskazując odpowiednie środki zaradcze i oceniając ich skuteczność, a także uczestniczy w ćwiczeniach grupowych dotyczących kontroli zagrożeń i zdrowia psychicznego. Po zakończeniu ćwiczeń trener udziela informacji zwrotnej, co pozwala zidentyfikować ewentualne braki w wiedzy i umiejętnościach oraz potwierdzić zdolność uczestników do właściwego rozpoznawania zagrożeń i stosowania działań ochronnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe zaburzenia układu mięśniowo-szkieletowego (w tym WRULDs) oraz charakteryzuje znaczenie bezpiecznego ręcznego przemieszczania ładunków i stosowania odpowiedniego sprzętu. Ocenia ryzyko wynikające z nieergonomicznego stanowiska pracy, wdraża techniki bezpiecznego podnoszenia, a także współpracuje w zespole przy opracowywaniu rozwiązań ergonomicznych, reflektując nad poprawą warunków pracy. | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze związane z manualnym przemieszczaniem ładunków, rozpoznaje zagrożenia i proponuje adekwatne środki zaradcze, a podczas oceny rówieśniczej w ćwiczeniach „pair and share” wymienia się spostrzeżeniami z innymi uczestnikami, wspierając rozwój krytycznego myślenia i praktycznych umiejętności ergonomicznych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różne formy chemicznych i biologicznych czynników niebezpiecznych, rozróżnia mechanizmy ich wchłaniania do organizmu oraz dopuszczalne limity ekspozycji zawodowej (OEL). Identyfikuje zagrożenia chemiczne i biologiczne w miejscu pracy, stosuje odpowiednie środki kontroli (np. wentylację miejscową, sprzęt ochrony osobistej) i ocenia ryzyko ekspozycji na substancje niebezpieczne, przygotowując plany działania w porozumieniu z zespołem oraz reflektując nad skutecznością wprowadzonych rozwiązań. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje prezentacje ustne lub pisemne na temat środków ochronnych dla określonych substancji (np. azbest, wirusy krwiopochodne), weryfikując zrozumienie mechanizmów wchłaniania i dopuszczalnych limitów ekspozycji, a następnie wykorzystuje feedback po zadaniach grupowych, by ocenić poprawność proponowanych metod zabezpieczeń, rozpoznawanie zagrożeń oraz dobór skutecznych środków kontrolnych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe zagadnienia związane z pracą na wysokości, poruszaniem się ludzi i pojazdów, a także specyfikę pracy w przestrzeniach zamkniętych, rozróżniając zasady bezpiecznej organizacji pracy jednoosobowej i zapobiegania upadkom, poślizgnięciom oraz potknięciom. Ocenia zagrożenia występujące w tych obszarach, wdraża środki zapobiegawcze (np. odpowiedni sprzęt do pracy na wysokości) i stosuje model „Plan-Do-Check-Act” przy zarządzaniu ryzykiem prowadzenia pojazdów służbowych, współpracując z innymi w celu opracowania procedur ratunkowych i angażując się w działania poprawiające bezpieczeństwo. | Kryteria weryfikacji Uczestniczy w dyskusjach grupowych oraz ćwiczeniach praktycznych dotyczących zarządzania pracą na wysokości i oceny ryzyka pracy jednoosobowej, demonstrując umiejętność współpracy oraz analizowania zagrożeń, a dzięki feedbackowi trenera i ocenie rówieśniczej w ćwiczeniach typu „pair and share” prawidłowo identyfikuje środki zaradcze w przestrzeniach zamkniętych i przy prowadzeniu pojazdów służbowych, rozwijając krytyczne myślenie i wspierając wzajemne uczenie się. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Charakteryzuje ogólne wymagania dotyczące sprzętu do pracy, w tym sposoby zapobiegania dostępowi do niebezpiecznych części maszyn oraz zasady bezpiecznego użytkowania narzędzi ręcznych, rozróżnia rodzaje zabezpieczeń w maszynach i identyfikuje zagrożenia związane z ich eksploatacją, stosuje odpowiednie środki kontroli (strażnice ochronne, urządzenia awaryjne) oraz ocenia skuteczność działań zapobiegających urazom, współpracując w grupach nad wyborem narzędzi ręcznych i reflektując nad efektywnością środków ochronnych. | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze dotyczące stosowania maszyn (np. pilarek stołowych czy mieszalników cementu), rozpoznaje zagrożenia i proponuje właściwe środki ochronne, potwierdzając zdolność do praktycznego wykorzystania wiedzy, uczestniczy w dyskusjach grupowych i ćwiczeniach związanych z różnymi rodzajami sprzętu roboczego, a podczas oceny rówieśniczej w formie „pair and share” demonstruje umiejętność krytycznego myślenia i wybór optymalnych narzędzi ręcznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady powstawania pożaru oraz klasyfikację pożarów, rozróżnia sposoby przenoszenia ciepła i definiuje środki zapobiegawcze ograniczające ryzyko pożaru, w tym strukturalne zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się ognia, identyfikuje źródła zapłonu i paliwa w miejscu pracy, stosuje systemy wykrywania pożaru i podręczny sprzęt gaśniczy, a także organizuje ewakuację i opracowuje plany ratunkowe, współpracując z innymi przy zapewnieniu bezpiecznych dróg wyjścia i doskonaleniu ćwiczeń pożarowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze ukazujące potencjalne źródła zapłonu oraz sposoby przenoszenia ciepła, rozpoznaje zagrożenia pożarowe i wskazuje skuteczne środki kontroli, a następnie uczestniczy w dyskusjach grupowych, po których trener udziela informacji zwrotnej, pozwalającej ocenić prawidłowość identyfikacji zagrożeń oraz adekwatność wdrożonych rozwiązań zabezpieczających. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia z dziedziny elektryczności (napięcie, prąd, rezystancja, prawo Ohma), rozróżnia najczęstsze zagrożenia związane z porażeniem prądem elektrycznym, przyczynami pożarów elektrycznych oraz pracą w pobliżu linii energetycznych, stosuje odpowiednie środki ochrony (izolację przewodów, bezpieczniki, uziemienie i inne systemy zabezpieczające) i wdraża bezpieczne systemy pracy przy instalacjach elektrycznych, współpracując w grupie przy ocenie ryzyka oraz refleksji nad skutecznością wprowadzonych środków. | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze przedstawiające potencjalne wypadki związane z elektrycznością, rozpoznaje rodzaje zagrożeń i dobiera właściwe środki ochronne, a dzięki informacji zwrotnej od trenera i uczestników w trakcie ćwiczeń grupowych poprawia ewentualne błędy w identyfikacji zagrożeń, potwierdzając zdolność do efektywnego wdrażania zabezpieczeń i rozwijając umiejętności krytycznego myślenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Element 1 - Dlaczego powinniśmy zarządzać zdrowiem i bezpieczeństwem w miejscu pracy
- 8:00-9:45: Wprowadzenie do kursu, cele zdrowia i bezpieczeństwa, moralne, finansowe i prawne powody zarządzania BHP.
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Omówienie roli agencji nadzorczych oraz standardów międzynarodowych (ISO, ILO).
- 11:30-12:15: Dyskusja grupowa na temat odpowiedzialności kadry zarządzającej.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Zasady współpracy między organizacjami w zakresie BHP.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Przegląd kluczowych punktów elementu i sesja pytań.
Dzień 2: Element 2 - Systemy zarządzania BHP
- 8:00-9:45: Wprowadzenie do systemów zarządzania BHP i modelu "Plan-Do-Check-Act".
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Omówienie norm ISO 45001 oraz ILO-OSH 2001, w tym polityki BHP i planowania.
- 11:30-12:15: Dyskusja na temat odpowiedzialności pracowników na różnych poziomach.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Praktyczne aspekty wdrażania systemów BHP.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Podsumowanie i przegląd kluczowych elementów.
Dzień 3: Element 3 - Zarządzanie ryzykiem
- 8:00-9:45: Kultura BHP oraz czynniki ludzkie wpływające na zachowania.
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Metody oceny ryzyka i profilowanie ryzyka, zasady zarządzania zmianą.
- 11:30-12:15: Praca nad bezpiecznymi systemami pracy i systemami zezwoleń na pracę.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Procedury awaryjne oraz uczestnictwo pracowników.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Przegląd zasad oceny ryzyka i dyskusja grupowa.
Dzień 4: Element 4 - Monitorowanie i mierzenie BHP
- 8:00-9:45: Różnice między monitoringiem aktywnym i reaktywnym, metody aktywne.
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Badanie incydentów, poziomy dochodzeń i ich podstawowe kroki.
- 11:30-12:15: Audyty BHP - definicje, typy i różnice między audytami a inspekcjami.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Przegląd wydajności systemów BHP oraz raportowanie.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Wdrażanie działań wynikających z audytów i przeglądów.
Dzień 5: Element 5 - Zdrowie fizyczne i psychiczne
- 8:00-9:45: Wprowadzenie do tematów hałasu, wibracji, promieniowania i problemów zdrowia psychicznego.
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Wpływ hałasu, metody jego redukcji, zasady ochrony zdrowia.
- 11:30-12:15: Dyskusja na temat wibracji i ich wpływu na zdrowie.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Promieniowanie - rodzaje, źródła oraz metody kontroli.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Przegląd zasad zdrowia psychicznego, przemocy i uzależnień w miejscu pracy.
Dzień 6: Element 6 - Ergonomia
- 8:00-9:45: Ergonomia: zdrowie układu mięśniowo-szkieletowego, WRULDs, ocena ryzyka DSE (Element 6).
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Ręczne przemieszczanie ładunków, techniki TILE (Element 6).
- 11:30-12:15: Ocena zagrożeń ergonomicznych w miejscu pracy.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Wdrażanie rozwiązań ergonomicznych i ich wpływ na bezpieczeństwo pracy.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Omówienie praktycznych przykładów z zakresu ergonomii.
Dzień 7: Element 7 - Czynniki chemiczne i biologiczne
- 8:00-9:45: Wprowadzenie do czynników chemicznych i biologicznych, klasyfikacje zagrożeń, identyfikacja (Element 7).
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Ocena ryzyka dla czynników chemicznych, dopuszczalne limity ekspozycji zawodowej (OEL).
- 11:30-12:15: Omówienie środków kontroli zagrożeń, w tym wentylacji i sprzętu ochronnego.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Ochrona zdrowia przed czynnikami biologicznymi - zapobieganie zakażeniom, zarządzanie substancjami niebezpiecznymi.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Praktyczne przykłady zagrożeń chemicznych i biologicznych, środki zaradcze.
Dzień 8: Element 8-9 - Ogólne kwestie bezpieczeństwa w miejscu pracy oraz sprzęt roboczy
- 8:00-9:45: Praca na wysokości, bezpieczne poruszanie się ludzi i pojazdów, praca jednoosobowa, praca w przestrzeniach zamkniętych (Element 8).
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Poślizgnięcia i potknięcia, organizacja miejsca pracy (Element 8).
- 11:30-12:15: Wprowadzenie do sprzętu roboczego, ogólne wymagania dotyczące maszyn (Element 9).
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Narzędzia ręczne, zagrożenia związane z maszynami, środki kontroli (Element 9).
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Wykorzystanie sprzętu roboczego oraz wymagania dotyczące jego bezpiecznego użytkowania.
Dzień 9: Element 10 - Pożary
- 8:00-9:45: Zasady pożaru, klasyfikacja pożarów, przenoszenie ciepła, środki zapobiegawcze (Element 10).
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Alarmy pożarowe i systemy gaśnicze, procedury ewakuacyjne (Element 10).
- 11:30-12:15: Kontrola zagrożeń pożarowych, przechowywanie materiałów łatwopalnych.
- 12:15-13:00: Przerwa obiadowa.
- 13:00-14:30: Rola i obowiązki strażaków, ćwiczenia ewakuacyjne.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Środki ewakuacyjne dla osób niepełnosprawnych, dokumentacja dróg ewakuacyjnych.
Dzień 10: Elektryczność oraz podsumowanie elementów 1-11
- 8:00-9:45: Wprowadzenie do elektryczności: podstawowe pojęcia, zagrożenia i ryzyka związane z prądem, efekty porażenia prądem elektrycznym (Element 11).
- 9:45-10:00: Przerwa.
- 10:00-11:30: Środki ochrony, bezpieczne systemy pracy przy pracy z elektrycznością (Element 11).
- 11:30-12:15: Przerwa obiadowa.
- 12:15-13:00: Podsumowanie elementów 1-11: przegląd kluczowych zagadnień i odpowiedzi na pytania uczestników.
- 13:00-14:30: Sesja pytań i odpowiedzi, praktyczne przykłady zastosowania wiedzy.
- 14:30-14:45: Przerwa.
- 14:45-16:00: Przygotowanie do egzaminu - omówienie kluczowych tematów, strategii egzaminacyjnych i podsumowanie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 422,76 PLN
- Koszt osobogodziny brutto116,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto94,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Kielek
Jako renomowany trener i konsultant, Kamil posiada zaawansowane kwalifikacje w zakresie dynamicznego pozycjonowania i bezpieczeństwa operacyjnego oraz aktywnie uczestniczy w pionierskich projektach z zakresu opieki medycznej.
Jest wybitnym wykładowcą z wieloletnim doświadczeniem, co pozwoliło mu m.in. uzyskać Dyplom NEBOSH oraz wiele innych certyfikatów i dyplomów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podana cena obejmuje udział w kursie, przygotowanie do egzaminów wykonywanych przez nebosh, walidację procesu szkoleniowego, certyfikację udziału wraz z zaznaczonymi obszarami pozyskanej wiedzy. Każdy uczestnik otrzymuje także podręcznik w formacie PDF oraz dostęp do platformy stworzonej przez nas, aby zmaksymalizować proces nauczania. Platforma zawiera ponad 5000 pytań typu quiz, filmy oraz dużą ilość materiałów dodatkowych.
Wszystkie szczegóły oceny zostaną dokładnie omówione podczas Kursu, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami, a przekażemy Ci przykładową ocenę i wskazówki.
Więcej o tym i innych kursach znajdziesz na naszej stronie www.securefuture.pl
Warunki uczestnictwa
Kurs jest prowadzony w języku angielskim. Istnieje możliwość wytłumaczenia trudnych elementów w języku polskim podczas indywidualnych rozmów 1 na 1, jednak zalecany jest komunikatywny poziom angielskiego, ponieważ grupa uczestników jest wielojęzyczna. Posiadamy krótki test weryfikacyjny, aby ocenić możliwość uczestnictwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do wzięcia udziału w kursie potrzebne są:
- Komputer/laptop z kamerą internetową i mikrofonem.
- Pakiet Microsoft Word (jeśli użytkownik nie posiada, podajemy źródła darmowych alternatyw).
- Aplikacja Microsoft Teams (darmowa).
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.