INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Uczestnicy kursu rozwiną umiejętność swobodnej komunikacji w różnorodnych kontekstach, w tym zawodowych i społecznych. Będą potrafili prowadzić dyskusje, pisać złożone teksty oraz poprawnie używać bardziej zaawansowanej gramatyki i słownictwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu past perfect do opisywania wydarzeń, które miały miejsce przed innymi wydarzeniami w przeszłości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie past perfect.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem past perfect. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać trybów warunkowych (conditionals) typu 2 i 3, aby wyrażać hipotetyczne sytuacje i ich konsekwencje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem trybów warunkowych typu 2 i 3.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybami warunkowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać strony biernej (passive voice) w różnych czasach, aby podkreślić działanie, a nie wykonawcę. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w stronie biernej w różnych czasach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z użyciem strony biernej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać mowy zależnej (reported speech) do relacjonowania czyichś słów w różnych czasach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie przekształca zdania z mowy bezpośredniej na zależną w różnych czasach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z mową zależną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych (phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać inwersji (inversion) w zdaniach warunkowych i po wyrażeniach przeczących. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B2 – Speakout 3rd Edition
Program kursu:
Unit 1: Identity
- Tematyka: Tożsamość, pamięć, preferencje, osobowość.
- Cele nauczania:
- Rozwijanie umiejętności opisywania siebie i innych.
- Używanie czasu Present Perfect Simple i Continuous.
- Rozwijanie słownictwa związanego z osobowością i pamięcią.
- Dyskusja na temat preferencji i emocji.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, współpraca.
- Zadania:
- Opisanie siebie w poście na blogu.
- Dyskusja na temat pamięci i technik zapamiętywania.
- Tworzenie planu dnia w nowym mieście.
- Napisanie listu rekomendacyjnego.
Unit 2: Different Worlds
- Tematyka: Świat wirtualny, natura, styl życia, podróże w czasie.
- Cele nauczania:
- Używanie czasów przyszłych do wyrażania prawdopodobieństwa.
- Rozwijanie słownictwa związanego z technologią i naturą.
- Dyskusja na temat wpływu technologii na życie.
- Spekulowanie na temat przyszłości.
- Umiejętności przyszłościowe: Myślenie krytyczne, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat przyszłości rzeczywistości wirtualnej.
- Napisanie eseju "za i przeciw" na temat życia na wsi.
- Dyskusja na temat stylu życia i podróży w czasie.
Unit 3: Showtime
- Tematyka: Festiwale, występy, seriale, muzyka.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań względnych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z festiwalami i występami.
- Dyskusja na temat ekologicznych festiwali.
- Używanie języka nieprecyzyjnego w rozmowach.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Planowanie ekologicznego festiwalu.
- Napisanie formalnego e-maila z propozycją nowego festiwalu.
- Dyskusja na temat seriali i muzyki.
Unit 4: Lifestyle
- Tematyka: Zmiany w stylu życia, sen, ruch, tradycje.
- Cele nauczania:
- Używanie czasu Future Continuous i Future Perfect.
- Rozwijanie słownictwa związanego ze zdrowiem i stylem życia.
- Dyskusja na temat wpływu snu na zdrowie.
- Wyrażanie zgody i niezgody.
- Umiejętności przyszłości: Komunikacja, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat zmian w stylu życia.
- Napisanie artykułu na temat dobrego snu.
- Dyskusja na temat tradycyjnych i nowoczesnych stylów życia.
Unit 5: Work
- Tematyka: Praca, zmiany planów, konferencje wideo, praca zespołowa.
- Cele nauczania:
- Używanie czasu Past Perfect Simple i Continuous.
- Rozwijanie słownictwa związanego z pracą i karierą.
- Dyskusja na temat pierwszych dni w pracy.
- Opisywanie problemów i proponowanie rozwiązań.
- Umiejętności przyszłościowe: Odpowiedzialność społeczna, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat zmian w planach życiowych.
- Napisanie raportu na temat poszerzania aspiracji zawodowych młodych ludzi.
- Dyskusja na temat pracy zespołowej.
Unit 6: Psychology
- Tematyka: Uwaga, cisza, rada, kłamstwa.
- Cele nauczania:
- Używanie wyrażeń związanych z koniecznością, zakazem i pozwoleniem.
- Rozwijanie słownictwa związanego z psychologią i radzeniem sobie z rozproszeniem.
- Dyskusja na temat introwertyków i ekstrawertyków.
- Udzielanie i proszenie o radę.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat sposobów unikania rozproszenia.
- Napisanie e-maila z wiadomością.
- Dyskusja na temat prawdziwych i fałszywych historii.
Unit 7: Talent
- Tematyka: Pasja, żale, procesy, talent vs. ciężka praca.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych do wyrażania dedukcji.
- Rozwijanie słownictwa związanego z talentem i żalem.
- Dyskusja na temat niespodziewanych pasji.
- Opisywanie procesów.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, mediacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat przypadkowych zdarzeń.
- Napisanie eseju osobistego na temat żalów.
- Dyskusja na temat talentu i ciężkiej pracy.
Unit 8: Community
- Tematyka: Nowe sposoby życia, problemy świata, społeczności online, druga szansa.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań z imiesłowami.
- Rozwijanie słownictwa związanego z problemami świata i społecznościami.
- Dyskusja na temat współżycia i społeczności online.
- Rozwijanie argumentów w dyskusji.
- Umiejętności przyszłościowe: Współpraca, myślenie kreatywne i krytyczne.
- Zadania:
- Dyskusja na temat współżycia.
- Napisanie listu motywacyjnego.
- Dyskusja na temat społeczności online.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak eseje, e-maile, posty na blogu, listy motywacyjne itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi