Szkolenie Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media
Szkolenie Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób fizycznych, które w rozumieniu Kodeksu cywilnego mieszkają, pracują lub uczą się na terenie subregionu metropolitalnego, tj.: powiaty: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot gdański, kartuski, nowodworski, pucki, wejherowski.
Uczestnicy to osoby:
- młode w wieku 18-29 lat,
- w wieku 55 lat i starsze,
- długotrwale bezrobotne,
- o niskich kwalifikacjach zawodowych,
- z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- sprawujące opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki we właściwym segmencie rynkowym poprzez stosowanie odpowiednich kanałów komunikacji, określenia grupy docelowej czy planowania treści do osiągnięcia założonych celów sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pozycjonuje i segmentuje swoją markę w Internecie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie pozycjonowania marki w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa właściwy segment rynkowy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się komunikuje się z klientem językiem korzyści | Kryteria weryfikacji buduje relacje z klientem i konkretnym segmentem rynkowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie storytellingu w budowaniu relacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się zdobywa właściwy segment rynkowy | Kryteria weryfikacji umiejętnie pozycjonuje swoją markę w Internecie wykorzystując poznane narzędzia marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji buduje więź klienta z marką za pomocą angażujących opowieści o produktach i usługach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wzmacnia wizerunek swojej marki w Internecie dzięki wykorzystaniu nowoczesnych działań marketingowych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowoczesne działania i narzędzia marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę SWOT swojej marki w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje profile na mediach społecznościowych w celu zwiększenia widoczności | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie marketingu organicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia narzędzia i metody marketingu organicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Poznaje działania systemu reklamowego Meta | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanie reklamowe w menadżerze reklam | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczność prowadzonych działań marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki we właściwym segmencie rynkowym poprzez stosowanie odpowiednich kanałów komunikacji, określenia grupy docelowej czy planowania treści do osiągnięcia założonych celów sprzedażowych.
Usługa skierowana jest do osób fizycznych, które w rozumieniu Kodeksu cywilnego mieszkają, pracują lub uczą się na terenie subregionu metropolitalnego, tj.: powiaty: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot gdański, kartuski, nowodworski, pucki, wejherowski.
Uczestnicy to osoby:
- młode w wieku 18-29 lat,
- w wieku 55 lat i starsze,
- długotrwale bezrobotne,
- o niskich kwalifikacjach zawodowych,
- z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- sprawujące opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program usługi:
Dzień 1 - 02.07.2025 - Ziemowit Sosiński
Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)
- Pozycjonowanie i segmentacja marki
- Storytelling czyli historie, które sprzedają
- Architektura marki
- Insighty konsumenckie
- Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
- Punkt styku z marką (Touchpoints)
- Analiza SWOT
- Formuła 4P vs formuła 4C
- Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni
- Formuła: Content, Client, Chanel
- Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
- Elementy PR w budowaniu komunikacji marki
Dzień 2 - 03.07.2025 - Sonia Kuszyńska
Jak Skutecznie reklamować się w mediach społecznościowych
- Marketing Organiczny i Działania na Platformach Social Media
- Optymalizacja profilu dla maksymalnej widoczności
- Robimy dobre Bio
- Reklamy w Mediach Społecznościowych
- Podstawy Meta Ads - jak skutecznie docierać do potencjalnych klientów
- Targetowanie, budżetowanie i analiza kampanii reklamowych
- Case study: Przykładowe kampanie reklamowe w twojej branży
- Mierzenie Sukcesu i Optymalizacja Działań
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs) w mediach społecznościowych
- Odpowiadanie na problemy i potrzeby klientów
- Podsumowanie kluczowych punktów szkolenia
- Walidacja - test teoretyczny
Walidacja usługi odbędzie się 03 lipca 2025 roku w godz. 15:15–15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę dnia następnego po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 1. Pozycjonowanie i segmentacja marki 2. Storytelling czyli historie, które sprzedają 3. Architektura marki | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 4. Insighty konsumenckie 5. Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition 6. Punkt styku z marką (Touchpoints) | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 7. Analiza SWOT 8. Formuła 4P vs formuła 4C 9. Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 10. Formuła: Content, Client, Chanel 11. Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla) 12. Elementy PR w budowaniu komunikacji marki | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Marketing Organiczny i Działania na Platformach Social Media | Prowadzący Sonia Kuszyńska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Marketing Organiczny i Działania na Platformach Social Media | Prowadzący Sonia Kuszyńska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Sonia Kuszyńska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Reklamy w Mediach Społecznościowych | Prowadzący Sonia Kuszyńska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Mierzenie Sukcesu i Optymalizacja Działań | Prowadzący Sonia Kuszyńska | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ziemowit Sosiński
Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak: nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat.
Sonia Kuszyńska
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Gdański Park Naukowo - Technologiczny (budynek B) sala nr 330
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi