Sprzedaż i poprawny dobór produktów z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii
Sprzedaż i poprawny dobór produktów z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana do osób dorosłych, którzy z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje/umiejętności lub nabyć nowe w zakresie Sprzedaży i poprawnego doboru produktów z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii. Przede wszystkim usługa skierowana jest do osób pracujących lub nie pracujących m.in tj.
- Pracownicy działów sprzedaży,
- Pracownicy innych branż, którzy chcą zmienić zawód
- Absolwenci szkół wchodzący na rynek pracy i rozpoczynający swoją karierę zawodową,
- Osoby bierne zawodowo, które planują powrócić na rynek pracy lub podjąć pracę.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do realizacji procesów sprzedażowych skierowanych do różnego typu klienta oraz do samodzielnego doboru produktów z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą Odnawialnych źródeł energii | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i rozróżnia rodzaje Odnawialnych Źródeł Energii (fotowoltaika, pompy ciepła, turbiny wiatrowe, magazyny energii etc.) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Monitoruje korzyści ekologiczne , ekonomiczne, technologiczne z Odnawialnych Źródeł Energii | Kryteria weryfikacji Planuje korzyści ekologiczne, ekonomiczne, technologiczne z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Dopasowuje odpowiednie produkty OZE dla klientów | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki analizy potrzeb klienta | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i Rozróżnia techniki negocjacyjne w sprzedaży OZE | Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki sprzedażowe produktów OZE | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje systemy OZE dla różnych typów budynków i nieruchomości | Kryteria weryfikacji Przedstawia elementy programu do projektowania systemów OZE | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Buduje relacje z klientami | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki budowania pozytywnego wrażenia i zaufania z klientami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana przy wykorzystaniu licencji ClickMeeting dofinansowanej w ramach projektu „Nowa perspektywa dla BUR” nr FERS.01.03-IP.09-0019/23. Szkolenie powiązane jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 tj. "Technologie dla Energetyki " oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania kluczowych kompetencji, które prowadzą do zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju gospodarki . W trakcie trwania szkolenia trwającego ponad 4 h przewidziano jedną przerwę kawową. Wszystkie przerwy zostały wliczone do godzin usługi szkoleniowej Walidacja usługi - przeprowadzona zostanie w sposób zautomatyzowany. Zostaną wykorzystane dwie metody: 1. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie -W ostatnim dniu szkolenia odbędzie się test online. Każdy uczestnik uzyska wyniki w momencie zakończenia testu - wyniki będą generowane automatycznie. Test zostanie przygotowany i opracowany przez Trenera. 2. Analiza i dowody - podczas szkolenia wszystkie dowody będą zbierane i przekazywane osobie walidującej, która dokona analizy. Wszelkie wyniki, będą przedstawione w ostatnim dniu szkolenia, przez trenera walidującego Dzień 1: Podstawy Odnawialnych Źródeł Energii (OZE)
Techniki sprzedaży w branży OZE
Dzień 2: Wybór odpowiednich produktów OZE dla klientów
Praktyczne aspekty sprzedaży i doboru produktów OZE
Podsumowanie kluczowych punktów szkolenia
|
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Podstawy Odnawialnych źródeł Energii (OZE) | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Techniki sprzedaży w branży OZE | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Wybór odpowiednich produktów OZE dla Klientów | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Praktyczne aspekty sprzedaży i doboru produktów OZE | Prowadzący Adrian Iwaniuk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 walidacja - w oparciu o narzędzia cyfrowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 032,52 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto203,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Iwaniuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty szkoleniowe, e- podręczniki, prezentacja, materiały VOD.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną:
Dz.U. 2023 poz. 955
§ 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Zwolnienie z podatku Vat dotyczy Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70%.
Jeżeli dofinansowanie jest niższe niż 70%, osobę uczestniczącą w szkoleniu obowiązuje podatek Vat w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania ?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- komputer lub laptop z dostępem do Internetu , kamerką i mikrofonem
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego
Rodzaj połączenia | Uczestnik |
Dźwięk | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps |
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do usługi. Zostaną zaproszeni poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju szkoleniowego.
Okres ważności linku aktywacyjnego - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia