INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Kursanci poszerzą swoje umiejętności komunikacyjne, opanują bardziej złożone struktury gramatyczne oraz wzbogacą zasób słownictwa, co pozwoli im na swobodniejsze porozumiewanie się w codziennych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu present simple do opisywania codziennych czynności i nawyków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present simple.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present simple. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu past simple (regularne i nieregularne czasowniki) do opisywania przeszłych wydarzeń. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie past simple.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem past simple. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu present continuous do opisywania czynności odbywających się w chwili mówienia. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present continuous. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać*czasowników modalnych (can, can’t, must, mustn’t) do wyrażania możliwości, zakazów i obowiązków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać przymiotników stopniujących (comparatives and superlatives) do porównywania ludzi, przedmiotów i miejsc. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przymiotnikami stopniującymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać przysłówków częstotliwości (always, usually, sometimes, never) do opisywania, jak często coś się dzieje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przysłówków częstotliwości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przysłówkami częstotliwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać trybu rozkazującego (imperatives) do wydawania poleceń i instrukcji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w trybie rozkazującym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybem rozkazującym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom A2 – Speakout 3rd Edition
Unit 1: Me and You
Cele:
- Nauczenie się, jak przedstawiać siebie i innych.
- Poznanie podstawowych struktur gramatycznych w czasie Present Simple.
- Rozwijanie słownictwa związanego z zawodami, studiami i rodziną.
Tematy:
- Przedstawianie siebie i innych.
- Opisywanie codziennych czynności.
- Rozmowy o rodzinie i przyjaciołach.
Gramatyka:
- Present Simple (I, you, we, they / he, she, it).
- Possessive 's i s’ (dopełniacz saksoński).
Słownictwo:
- Zawody i studia.
- Czasowniki frazowe (common verb phrases).
- Przymiotniki opisujące uczucia.
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sobie i innych.
- Mówienie: Przedstawianie siebie, opisywanie rodziny i przyjaciół.
- Pisanie: Pisanie profilu osobistego.
Unit 2: Lifestyle
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o jedzeniu, codziennych nawykach i stylu życia.
- Poznanie różnicy między rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi.
Tematy:
- Jedzenie i napoje.
- Codzienne czynności i nawyki.
- Zamawianie posiłków w restauracji.
Gramatyka:
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (a, an, some, any).
- Wyrażanie preferencji (like, hate, love + -ing).
Słownictwo:
- Jedzenie i napoje.
- Przysłówki częstotliwości (adverbs of frequency).
- Zwroty związane z restauracją.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o jedzeniu i nawykach żywieniowych.
- Mówienie: Zamawianie posiłków w restauracji.
- Pisanie: Pisanie komentarza online.
Unit 3: Home
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać dom, przedmioty i okolicę.
- Poznanie zaimków wskazujących (this, that, these, those) oraz konstrukcji "there is/there are".
Tematy:
- Opisywanie pokojów i mebli.
- Rozmowy o przedmiotach w domu.
- Zapraszanie i oferowanie pomocy.
Gramatyka:
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those).
- Konstrukcja "have got".
- "There is/there are".
Słownictwo:
- Pokój i meble.
- Przymiotniki opisujące przedmioty.
- Zwroty związane z zapraszaniem i oferowaniem pomocy.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o domu i przedmiotach.
- Mówienie: Opisywanie domu i okolicy.
- Pisanie: Pisanie opisu domu na stronę internetową.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z domem.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa /ɪ/ i /iː/.
Unit 4: This World
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o przeszłości, liczbach i zakupach.
- Poznanie czasu Past Simple (was/were) oraz wyrażeń "how much/how many".
Tematy:
- Wydarzenia z przeszłości.
- Liczby i ilości.
- Zakupy i pomoc w sklepach.
Gramatyka:
- Past Simple (was/were).
- Wyrażenia "how much/how many".
- Powinność (should/shouldn’t).
Słownictwo:
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
- Liczby i ilości.
- Sklepy i zakupy.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przeszłości i zakupach.
- Mówienie: Pytanie o pomoc w sklepie.
- Pisanie: Pisanie o specjalnym czasie w życiu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z liczbami i zakupami.
Unit 5: The Past
Cele:
- Nauczenie się, jak opowiadać o przeszłości i ważnych wydarzeniach życiowych.
- Poznanie czasu Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne).
Tematy:
- Życie w przeszłości a teraźniejszość.
- Ważne wydarzenia życiowe.
- Przepraszanie i tłumaczenie się.
Gramatyka:
- Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne).
- Pytania z "wh-" w Past Simple.
Słownictwo:
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
- Wydarzenia życiowe.
- Wymówki i tłumaczenia.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przeszłości.
- Mówienie: Opowiadanie o ważnych wydarzeniach życiowych.
- Pisanie: Pisanie mini-biografii.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z przeszłością.
- Ćwiczenia wymowy: Końcówki -ed w czasownikach regularnych.
Unit 6: Out and About
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać ludzi, miejsca i podróże.
- Poznanie czasu Present Continuous oraz przymiotników w stopniu wyższym.
Tematy:
- Opisywanie ludzi i ich wyglądu.
- Podróże i transport.
- Kierowanie i udzielanie wskazówek.
Gramatyka:
- Present Continuous.
- Przymiotniki w stopniu wyższym (comparative adjectives).
- Przyimki i przysłówki ruchu.
Słownictwo:
- Ubrania i wygląd.
- Transport i miejsca w mieście.
- Zwroty związane z udzielaniem wskazówek.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie opisów ludzi i miejsc.
- Mówienie: Udzielanie wskazówek.
- Pisanie: Pisanie opisu doświadczenia.
Unit 7: Work
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o pracy, umiejętnościach i wolontariacie.
- Poznanie różnicy między czasami Present Simple i Present Continuous.
Tematy:
- Zawody i umiejętności.
- Wolontariat i praca dodatkowa.
- Telefonowanie po informacje.
Gramatyka:
- Czasowniki frazowe (phrasal verbs).
- Czasowniki z "to" infinitive.
Słownictwo:
- Umiejętności i kwalifikacje.
- Zwroty związane z telefonowaniem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o pracy i wolontariacie.
- Mówienie: Telefonowanie po informacje.
- Pisanie: Pisanie posta na blogu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z pracą.
Unit 8: Travellers
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o podróżach i planowaniu wyjazdów.
- Poznanie przymiotników w stopniu najwyższym oraz konstrukcji "be going to".
Tematy:
- Opisywanie miejsc i atrakcji turystycznych.
- Planowanie podróży.
- Składanie próśb i ofert w hotelu.
Gramatyka:
- Przymiotniki w stopniu najwyższym (superlative adjectives).
- Konstrukcja "be going to".
Słownictwo:
- Miejsca i atrakcje turystyczne.
- Zwroty związane z hotelem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o podróżach.
- Mówienie: Składanie próśb i ofert w hotelu.
- Pisanie: Pisanie opisu podróży.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice