Organizacja pracy menedżera w praktyce - warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawodowej. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].
Organizacja pracy menedżera w praktyce - warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawodowej. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm
- kadra zarządzająca średniego szczebla
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie organizacją/zespołem
- specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
- osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie organizacji pracy menedżera.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-04-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwijanie umiejętności pracy menedżera poprzez praktyczne wykorzystanie zasobów własnych, mocnych stron i posiadanego potencjału oraz instrumentów planowania, organizowania, delegowania, redukowania „złodziei czasu”, stosowania instrumentów RSWE w swojej pracy menedżerskiej do skutecznego monitorowania swoich działań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
1. Rozpoczęcie szkolenia
a. Przekazanie celów szkoleniowych
b. Zagadnienia
c. Zawarcie Kontraktu z uczestnikami
d. Przedstawienie uczestników – Kim jestem, jak zarządzam swoim czasem, czy macie czas?, jak wygląda teraz Wasz kalendarz
e. Ćwiczenie wprowadzające w temat
2. Jak pracuje menedżer w zorganizowany sposób- zasady organizacji pracy menedżerskiej
a. Typowe problemy z organizacją i panowaniem nad czasem
b. Moje nastawienie do czasu pracy
c. Korzyści dla menedżera wynikające z lepszego zarządzania czasem
d. Metody usprawniania pracy
e. Jakie znaczenie ma dla nas czas?
f. Styl Twojej pracy - remanent czasu
g. Analiza wykorzystanego i straconego czasu
h. Analiza „pożeraczy czasu”
3. Jak gospodaruję, zarządzam swoim czasem menedżerskim
a. Największe sukcesy zawodowe i prywatne, a organizacja pracy
b. Metody i sposoby precyzowania celów – Pareto, reguła WARTO, macierz Eisenhowera, metoda ABC, metoda ALPEN, metoda 5 sił,
c. Moje mocne i słabe strony osobowości w zarządzaniu czasem
d. Formułowanie celu według zasady SMART
e. Zarządzanie strumieniem zadań
f. Czynniki wpływające na organizację pracy menedżera
g. Różnicowanie rzeczy ważnych i pilnych
h. Rabunkowa gospodarka czasem – straty czasu i ...zdrowia
4. Skuteczność, efektywność, jakość- co jest najważniejsze dla menedżera?
a. Harmonogramy skutecznego osiągania celów
b. Delegowanie zadań
c. Skuteczne określanie i monitoring zadań
d. Jak ustalić cel, aby mógł być on efektywnie realizowany?
e. Planowanie dnia - dlaczego większość z nas wie, że powinna to robić ale mało kto to robi...
f. Sztuka odmawiania, czyli kiedy i czego warto odmawiać
g. Monitoring i kontrola przebiegu pracy – rezultaty kontroli
5. Kalkulacja czasu, uwzględnienie momentów krytycznych i rezerwy czasowe
a. Analiza indywidualnej skuteczności menedżerskiej
6. Odprawy, spotkania, zebrania – jak, kiedy i w jaki sposób je organizować, prowadzić i oceniać ich skuteczność?
a. Organizacja pracy zespołu – dobór ludzi do zadań według kompetencji, zaangażowania, potencjału i talentu, planowanie i podział zadań
b. Jak ustalić porę swojej największej efektywności – tworzenie krzywej wydajności, spadki energii i wzloty w twórczym działaniu
c. Multitasking (wielozadaniowość) – czy jako menedżer stosujesz i z jakim skutkiem
7. 10 kroków skutecznego delegowania – dobór ludzi, czasu i zakresu obowiązków
8. Praktyczne ćwiczenia i gry – analiza swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
9. Zakończenie szkolenia
a. Podsumowanie
b. Odniesienie się do oczekiwań uczestników
c. Zadanie do wykonania dla Uczestników po szkoleniu
d. Powtórzenie najważniejszych treści
e. Wręczenie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Organizacja pracy menedżera w praktyce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Organizacja pracy menedżera w praktyce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto122,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi