Kurs podstaw poprawnej wymowy angielskiej Szlifowanie poprawnej wymowy dźwięków sprawiających uczącym się najwięcej problemów.
Kurs podstaw poprawnej wymowy angielskiej Szlifowanie poprawnej wymowy dźwięków sprawiających uczącym się najwięcej problemów.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby znające język angielski, które mają trudności z poprawną wymową i chcą poprawić swoją pewność siebie w mówieniu.
Praca w małej 4-osobowej grupie na żywo z lektorką na platformie ZOOM da komfort mentalny pracy i większą śmiałość oraz czas na szlifowanie warsztatu każdej osoby.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest poprawa umiejętności wymowy w języku angielskim poprzez praktyczne ćwiczenia i zrozumienie zasad fonetyki, co przyczyni się do zwiększenia pewności siebie uczestników w komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Znajomość zasad wymowy długich i krótkich samogłosek w języku angielskim. Zrozumienie różnic w wymowie dźwięków 'TH', 'R', 'PH', 'CH'. Świadomość wymowy wyrazów z sufiksami '-OUS', '-ABLE' oraz spółgłosek niemie. Umiejętności: Poprawna artykulacja długich i krótkich samogłosek. Prawidłowa wymowa dźwięków 'TH', 'R', 'PH', 'CH' w różnych kontekstach. Właściwa wymowa wyrazów z określonymi sufiksami oraz spółgłosek niemych. Kompetencje społeczne: Zwiększona pewność siebie w komunikacji w języku angielskim. Umiejętność zastosowania poprawnej wymowy w praktycznych sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Demonstracja poprawnej wymowy podczas ćwiczeń praktycznych.Aktywny udział w zajęciach i wykonywanie zadań praktycznych. Otrzymanie informacji zwrotnej od prowadzącej na temat postępów uczestnika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sounds and Topics Covered by Week:
- Week 1: Course Introduction and Consonants: Plosives
- Focus sounds: /p/, /b/, /t/, /d/, /k/, /g/
- Introduction to the IPA chart and phonetics basics.
- Week 2: Consonants: Fricatives
- Focus sounds: /f/, /v/, /θ/, /ð/, /s/, /z/, /ʃ/, /ʒ/
- Voiced vs. voiceless sounds.
- Week 3: Consonants: Nasals, Liquids, and Glides
- Focus sounds: /m/, /n/, /ŋ/, /l/, /r/, /w/, /j/
- Practice with blends and clusters.
- Week 4: Short Vowel Sounds
- Focus sounds: /ɪ/, /e/, /æ/, /ʌ/, /ɒ/, /ʊ/, /ə/
- Syllable structure and vowel reduction in unstressed syllables.
- Week 5: Long Vowel Sounds
- Focus sounds: /iː/, /ɑː/, /ɔː/, /uː/, /ɜː/
- Stress patterns in words.
- Week 6: Diphthongs
- Focus sounds: /eɪ/, /aɪ/, /ɔɪ/, /aʊ/, /əʊ/, /ɪə/, /eə/, /ʊə/
- Linking diphthongs to fluency in speech.
- Week 7: Word Stress and Syllable Timing
- Focus: Stress placement in multisyllabic words.
- Practice with compound words and word families.
- Week 8: Sentence Stress and Intonation
- Focus: Rhythm in sentences, rising and falling tones.
- Expressing emotion and meaning through intonation.
- Week 9: Connected Speech
- Focus: Linking, assimilation, elision, and weak forms.
- Practice with real-life dialogues.
- Week 10: Common Pronunciation Challenges
- Address common errors specific to learners’ native languages.
- Individual feedback and correction.
- Week 11: Practice in Context
- Functional pronunciation in real-life scenarios (e.g., presentations, phone calls).
- Group practice and role-playing.
- Week 12: Final Review and Presentation
- Consolidation of all skills learned.
- Individual presentations and group feedback.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 499,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 499,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luna Markowska
Specjalizuję się w pracy nad wymową, akcentem i melodią języka oraz rozwijaniu słownictwa związanego z geopolityką, ekonomią obiegu zamkniętego, zrównoważonym rozwojem, sztuką i dziedzictwem kulturowym, jak i samorozwojem w duchu mindfulness.
Lubię pomgać w przełamywaniu barier językowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia będą odbywać się na platformie kursowej Custom-Made. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny dostęp. Z poziomu platformy będzie możliwość logowania się do zajęć na żywo oraz dostęp do materiałów kursowych.
Warunki uczestnictwa
znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1+
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone na platformie Zoom.
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimum | Zalecane | |
Procesor | Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz | Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD) |
Pamięć RAM | Nd. | 4 Gb |