INDYWIDUALNY kurs przygotowujący do egzaminu FCE
INDYWIDUALNY kurs przygotowujący do egzaminu FCE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
🎯 Grupa docelowa kursu przygotowującego do FCE
Kurs jest przeznaczony dla osób, które:
✅ Chcą zdać egzamin Cambridge English: First (FCE) – i uzyskać certyfikat potwierdzający znajomość angielskiego na poziomie B2.
✅ Posługują się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (B1/B2) – i chcą doskonalić swoje umiejętności.
✅ Potrzebują certyfikatu FCE do pracy, studiów lub celów prywatnych – dokument jest uznawany na całym świecie.
✅ Chcą poprawić swoje umiejętności językowe – rozumienie tekstów, pisanie, mówienie i gramatykę.
✅ Przygotowują się do egzaminu w sposób uporządkowany – z naciskiem na strategie egzaminacyjne i praktyczne zadania.
To kurs dla osób, które chcą efektywnie przygotować się do egzaminu i zdobyć międzynarodowy certyfikat językowy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
🎯 Cel kursu przygotowującego do FCEKurs przygotowuje do egzaminu Cambridge English: First (FCE), rozwijając kluczowe umiejętności językowe. Uczestnicy:
✅ Poznają format egzaminu i skuteczne strategie rozwiązywania zadań.
✅ Poprawią rozumienie tekstu i słuchu na poziomie B2.
✅ Nauczą się pisać e-maile, raporty i wypracowania zgodnie z wymaganiami FCE.
✅ Zwiększą płynność mówienia i poszerzą słownictwo.
✅ Zdobędą pewność siebie i przygotują się do egzaminu w praktyczny sposób.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasów teraźniejszych (present simple, present continuous) | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania w present simple i present continuous w odpowiednich kontekstach. - identyfikuje i poprawia błędy w użyciu tych czasów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje "used to", "be used to", "get used to" | Kryteria weryfikacji Uczeń:- używa "used to" do mówienia o przeszłości, "be used to" i "get used to" w kontekście przyzwyczajeń. - poprawnie stosuje te wyrażenia w zadaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa przymiotników i przysłówków | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania z przymiotnikami i przysłówkami w odpowiednich stopniach (w tym ekstremalnymi). - identyfikuje i poprawia błędy w ich użyciu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje stopniowanie przymiotników | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania z porównaniami, używając stopni przymiotników (np. "more interesting", "the most expensive"). - rozróżnia formy stopniowania i poprawnie je aplikuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa czasów przeszłych (past simple, past continuous) | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania w past simple i past continuous w odpowiednich kontekstach. - rozróżnia sytuacje, w których stosuje każdy z tych czasów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje stronę bierną | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania w stronie biernej w odpowiednich kontekstach (np. w recenzjach, opisach). - identyfikuje błędy w tworzeniu strony biernej i je poprawia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa czasów przyszłych (will, going to, future perfect) | Kryteria weryfikacji Uczeń:- tworzy zdania w will, going to i future perfect, zgodnie z kontekstem planów i przewidywań. - wybiera odpowiedni czas w zdaniach i poprawia błędy w ich użyciu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
Program nauczania na podstawie "Gold B2 First" – przygotowanie do egzaminu FCE
Cel ogólny programu
Kurs zapewnia uczniom kompleksowe przygotowanie do egzaminu FCE (First Certificate in English) poprzez rozwój umiejętności językowych, komunikacyjnych i pisarskich. Program obejmuje szeroki zakres tematów i zaawansowanych struktur gramatycznych, przygotowując kursantów do płynnego posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym, zawodowym i akademickim.
Moduły tematyczne i kluczowe zagadnienia
1. MUZYKA I KULTURA
Słownictwo: gatunki muzyczne, festiwale, artyści.
Gramatyka: czasy teraźniejsze (present simple, present continuous), wyrażenia z used to, be used to, get used to.
Umiejętności komunikacyjne: opisywanie upodobań, rozmowy o zainteresowaniach.
Umiejętności językowe: interpretacja tekstów, dedukcja znaczenia słów.
Pisanie: e-mail nieformalny.
Projekt: analiza wpływu mediów społecznościowych na przemysł muzyczny.
2. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE
Słownictwo: rodzina, relacje społeczne.
Gramatyka: przysłówki i przymiotniki, ekstremalne przymiotniki, wzory czasownikowe (-ing, to + bezokolicznik).
Umiejętności komunikacyjne: wyrażanie opinii, kontrastowanie argumentów.
Umiejętności językowe: budowanie zdań złożonych, użycie czasowników frazowych.
Pisanie: esej formalny.
Projekt: analiza wpływu relacji rodzinnych na wybory zawodowe.
3. PIENIĄDZE I STYL ŻYCIA
Słownictwo: finanse, oszczędzanie, luksus a minimalizm.
Gramatyka: stopniowanie przymiotników, porównania, present perfect vs. past simple.
Umiejętności komunikacyjne: wyrażanie preferencji, argumentacja w rozmowie.
Umiejętności językowe: praca z tekstem (uzupełnianie luk, transformacje zdań).
Pisanie: artykuł publicystyczny.
Projekt: analiza wpływu kultury konsumpcyjnej na decyzje zakupowe.
4. NATURA I PRZETRWANIE
Słownictwo: ekologia, klęski żywiołowe.
Gramatyka: przedimki (a/an, the, brak przedimka), formy narracyjne.
Umiejętności komunikacyjne: opowiadanie historii, przewidywanie skutków.
Umiejętności językowe: idiomy związane z ciałem, wyrazy z przedrostkami negującymi.
Pisanie: esej argumentacyjny.
Projekt: opracowanie planu na kampanię ekologiczną.
5. KUCHNIA I ŻYWIENIE
Słownictwo: jedzenie, zdrowe nawyki żywieniowe.
Gramatyka: ilościowe wyrażenia, strona bierna.
Umiejętności komunikacyjne: opisywanie doświadczeń, porównywanie trendów.
Umiejętności językowe: analiza tekstów kulinarnych, zastosowanie strony biernej.
Pisanie: recenzja restauracji.
Projekt: stworzenie e-booka z przepisami na zdrowe potrawy.
6. PRZYSZŁOŚĆ I KARIERA
Słownictwo: zawody przyszłości, rynek pracy.
Gramatyka: czasy przyszłe, future perfect i future continuous.
Umiejętności komunikacyjne: planowanie kariery, rozmowy kwalifikacyjne.
Umiejętności językowe: czasowniki frazowe związane z pracą, tworzenie słowotwórstwa.
Pisanie: list motywacyjny.
Projekt: prezentacja różnych ścieżek kariery.
7. SZCZĘŚCIE I ŻYCIOWE WYBORY
Słownictwo: sukces, porażka, szczęście.
Gramatyka: tryby warunkowe, okresy warunkowe mieszane.
Umiejętności komunikacyjne: spekulowanie, wyrażanie przypuszczeń.
Umiejętności językowe: przekształcanie zdań, dobór odpowiednich synonimów.
Pisanie: analiza problemu społecznego.
Projekt: stworzenie poradnika o budowaniu szczęśliwego życia.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Igor Godlewski
Na moich zajęciach stawiam na praktyczne podejście – uczymy się poprzez realne scenariusze, rozmowy i ćwiczenia dostosowane do Twoich potrzeb. Bez względu na to, czy chcesz poprawić swoją płynność, wzbogacić słownictwo, czy zyskać pewność siebie w rozmowach z klientami i współpracownikami, pomogę Ci osiągnąć Twój cel.
Jeśli chcesz rozwijać swój angielski w komfortowej atmosferze i w sposób dopasowany do Twojego poziomu – zapraszam na kurs!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi