INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom C1.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom C1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie C1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Uczestnicy kursu będą potrafili swobodnie i precyzyjnie wyrażać swoje myśli w złożonych sytuacjach, zarówno ustnie, jak i pisemnie. Rozwiną umiejętności argumentacji, tworzenia formalnych tekstów oraz używania zaawansowanego słownictwa i gramatyki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać mieszanych trybów warunkowych (mixed conditionals) do wyrażania hipotetycznych sytuacji i ich konsekwencji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem mieszanych trybów warunkowych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z mieszanymi trybami warunkowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać strony biernej w czasach perfect (present perfect, past perfect) do podkreślania działań, a nie wykonawców. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w stronie biernej w czasach perfect.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z użyciem strony biernej w czasach perfect. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać inwersji z przysłówkami (inversion with adverbs) do podkreślania znaczenia zdania. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją z przysłówkami.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją z przysłówkami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych złożonych (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych złożonych (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom C1 – Speakout 3rd Edition
Program kursu:
Unit 1: Learning
- Tematyka: Uczenie się, edukacja, kreatywność, doświadczenia edukacyjne.
- Cele nauczania:
- Rozwijanie umiejętności opisywania postaw i wyrażania opinii na temat porażek i sukcesów.
- Używanie zaawansowanych form warunkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z edukacją i kreatywnością.
- Dyskusja na temat przyszłości edukacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat konwencjonalnej mądrości.
- Napisanie podsumowania programu radiowego.
- Dyskusja na temat kreatywności w miejscu pracy lub na uczelni.
- Napisanie nominacji do nagrody dla nauczyciela.
Unit 2: Cities
- Tematyka: Miasta, kultura, tłumaczenia, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Używanie zaawansowanych sposobów porównywania.
- Rozwijanie słownictwa związanego z wpływem działań na otoczenie.
- Dyskusja na temat miast kultury i tłumaczeń.
- Prezentowanie nowej restauracji.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, odpowiedzialność społeczna.
- Zadania:
- Dyskusja na temat aplikacji do tytułu "Miasto Kultury".
- Napisanie informacyjnego podsumowania dla broszury zawodowej.
- Dyskusja na temat tradycji i kultur.
- Napisanie posta na blogu o miejscu z jedzeniem.
Unit 3: Work
- Tematyka: Praca, praca zdalna, kultura firmy, problemy w miejscu pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych i fraz.
- Rozwijanie słownictwa związanego z poszukiwaniem pracy i pracą zdalną.
- Dyskusja na temat rozwiązywania problemów w miejscu pracy.
- Prezentowanie pomysłów na lepsze miejsce pracy.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, rozwiązywanie problemów.
- Zadania:
- Nagranie wideo CV.
- Dyskusja na temat rozwiązań problemów związanych z pracą zdalną.
- Napisanie raportu z doświadczeń zawodowych.
Unit 4: Influence
- Tematyka: Wpływ, pierwsze wrażenia, plotki, modele do naśladowania.
- Cele nauczania:
- Używanie inwersji, zdania rozszczepione, tailing i fronting.
- Rozwijanie słownictwa związanego z pierwszymi wrażeniami i rozpowszechnianiem informacji.
- Dyskusja na temat wpływu akcentów i plotek.
- Prezentowanie wyników ankiety.
- Umiejętności przyszłościowe: Myślenie krytyczne, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat pozytywnych i negatywnych pierwszych wrażeń.
- Napisanie raportu na temat fałszywych wiadomości.
- Prezentacja wyników ankiety.
Unit 5: Classics
- Tematyka: Klasyki, literatura, muzyka, podróże, design.
- Cele nauczania:
- Przegląd czasów narracyjnych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z literaturą i muzyką.
- Dyskusja na temat książek i filmów, które powinny stać się klasykami.
- Opowiadanie anegdot.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, opowiadanie historii.
- Zadania:
- Dyskusja na temat książek lub filmów, które powinny stać się klasykami.
- Napisanie recenzji książki lub filmu.
- Opowiadanie anegdoty.
Unit 6: Choice
- Tematyka: Wybory, czytanie, zwierzęta w mieście, nadmiar wyborów.
- Cele nauczania:
- Używanie pominięć słów i fraz przyimkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z wyborami i czytaniem.
- Dyskusja na temat wpływu wyborów na życie.
- Prezentowanie opinii z zastrzeżeniami.
- Umiejętności przyszłościowe: Praca w zespole, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat decyzji i ich wpływu.
- Napisanie posta na blogu na temat zachęcania do czytania.
- Dyskusja na temat priorytetów w wyborach.
Unit 7: Body and Mind
- Tematyka: Ciało i umysł, wytrzymałość, zmysły, dobre samopoczucie, iluzje.
- Cele nauczania:
- Używanie fraz rzeczownikowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z umiejętnościami i reakcjami sensorycznymi.
- Dyskusja na temat wytrzymałości i zdrowia psychicznego.
- Wyjaśnianie celu i korzyści z czegoś.
- Umiejętności przyszłościowe: Zarządzanie czasem, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat wytrzymałości i zdrowia psychicznego.
- Napisanie opisu reakcji sensorycznych.
- Dyskusja na temat tworzenia zdrowszego środowiska pracy.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak raporty, recenzje, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi