Uwarunkowania Emocjonalne Człowieka – Od Blokad do Harmonii
Możliwość dofinansowania
Uwarunkowania Emocjonalne Człowieka – Od Blokad do Harmonii
Numer usługi 2025/03/13/121120/2621617
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
190,48 PLNbrutto/h
190,48 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, które chcą lepiej rozumieć swoje emocje, uwolnić się od blokad i osiągnąć wewnętrzną harmonię, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
1. Specjaliści pracujący z ludźmi
- Psychologowie, terapeuci, coachowie, mediatorzy – chcący poszerzyć swoje kompetencje w zakresie pracy z emocjami klientów
- Doradcy zawodowi i społeczni – pracujący z osobami w trudnych sytuacjach życiowych
- Nauczyciele, trenerzy rozwoju osobistego – którzy pragną skuteczniej wspierać innych
2. Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i emocjonalnym
- Osoby chcące lepiej rozumieć i zarządzać swoimi emocjami
- Osoby doświadczające blokad emocjonalnych, stresu lub trudnych relacji
- Osoby rozwijające swoją świadomość i poszukujące narzędzi do transformacji wewnętrznej
3. Liderzy, menedżerowie i pracownicy zespołów
- Osoby zarządzające zespołami – chcące lepiej radzić sobie z emocjami w miejscu pracy
- Przedsiębiorcy – potrzebujący narzędzi do skutecznego podejmowania decyzji i budowania
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności rozpoznawania, rozumienia i transformacji emocji. Uczestnicy nauczą się identyfikować blokady emocjonalne, poznają mechanizmy ich powstawania oraz skuteczne techniki ich uwalniania. Zdobyta wiedza pozwoli na lepsze zarządzanie emocjami w relacjach i pracy, zwiększenie samoświadomości oraz budowanie harmonii wewnętrznej, co przełoży się na skuteczność osobistą i zawodową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie mechanizmy powstawania emocji i blokad emocjonalnych. | Kryteria weryfikacji o | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zna źródła uwarunkowań emocjonalnych (rodzinne, społeczne, kulturowe). | Kryteria weryfikacji p | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wie, jak działa podświadomość w kontekście emocji i przekonań. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zna metody pracy nad emocjami, w tym techniki regulacji i uwalniania. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Potrafi identyfikować własne emocje i ich wpływ na codzienne funkcjonowanie. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umie stosować techniki pracy z emocjami, takie jak świadome oddychanie, uważność, medytacja. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Potrafi rozpoznawać ograniczające przekonania i zastępować je wspierającymi. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umie zarządzać emocjami w relacjach, zarówno osobistych, jak i zawodowych. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Jest świadomy swojego wpływu na otoczenie i lepiej radzi sobie w kontaktach międzyludzkich. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Potrafi świadomie budować relacje oparte na zrozumieniu i akceptacji. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykazuje większą odporność emocjonalną w sytuacjach stresowych. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dba o swój rozwój emocjonalny i psychiczny, stosując zdobytą wiedzę w codziennym życiu. | Kryteria weryfikacji f | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający kompetencje zazwyczaj zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdzający kompetencje powinien wskazywać, że walidacja została przeprowadzona na podstawie zdefiniowanych kryteriów weryfikacji efektów uczenia się. To zapewnia, że ocena kompetencji była zgodna z określonymi standardami.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdzający kompetencje powinien zawierać informacje o zastosowaniu rozwiązań, które zapewniają rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. Taki rozdział zapewnia obiektywność procesu oceny i potwierdza, że walidacja była przeprowadzona niezależnie od samego procesu
Program
Program
Dzień 1 – Wprowadzenie do uwarunkowań emocjonalnych (7h)
- Podstawy emocji i ich wpływ na życie
- Czym są emocje i jakie pełnią funkcje
- Mechanizmy powstawania emocji
- Rola podświadomości w kształtowaniu reakcji emocjonalnych
- Źródła blokad emocjonalnych
- Wpływ wychowania, przekonań i doświadczeń życiowych
- Blokady emocjonalne a schematy myślowe
- Autodiagnoza własnych ograniczeń emocjonalnych
- Rozpoznawanie i analiza własnych emocji
- Techniki świadomej obserwacji emocji
- Praca z ciałem i emocjami – psychosomatyka
- Ćwiczenia praktyczne: mapa emocji w ciele
Dzień 2 – Techniki pracy z emocjami i blokadami (7h)
- Metody regulacji emocjonalnej
- Techniki oddechowe, relaksacyjne i wizualizacyjne
- Mindfulness i uważność w pracy z emocjami
- Praktyczne ćwiczenia samoregulacji
- Uwalnianie blokad emocjonalnych
- Praca z wewnętrznym dzieckiem
- Zmiana ograniczających przekonań
- Techniki transformacji emocji
- Zarządzanie emocjami w relacjach interpersonalnych
- Świadoma komunikacja emocji
- Ustawienia systemowe jako narzędzie pracy z emocjami
- Praktyczne ćwiczenia interakcyjne
Dzień 3 – Integracja i praktyczne zastosowanie (7h)
- Budowanie harmonii emocjonalnej
- Tworzenie nowych wzorców emocjonalnych
- Rola wdzięczności i akceptacji w procesie transformacji
- Praktyczne metody utrwalania pozytywnych zmian
- Tworzenie indywidualnego planu rozwoju emocjonalnego
- Analiza postępów i wniosków ze szkolenia
- Tworzenie strategii dalszego rozwoju osobistego
- Sesja pytań i odpowiedzi, podsumowanie szkolenia
Szkolenie łączy teorię, praktykę oraz indywidualną pracę nad emocjami, umożliwiając realne zmiany i większą harmonię w życiu uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Powitanie i wprowadzenie | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Moduł 1: Wprowadzenie do uwarunkowań emocjonalnych | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Moduł 6: Integracja i praktyczne narzędzia, podsumowanie | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Moduł 2: Źródła blokad emocjonalnych | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Moduł 3: Rozpoznawanie i praca z blokadami emocjonalnymi | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Moduł 4: Poziomy świadomości i transformacja emocjonalna | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Moduł 5: Budowanie harmonii i wewnętrznej spójności | Prowadzący Marzena Gościmińska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Marzena Gościmińska
opis
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Skrypt szkoleniowy
Adres
Adres
ul. 3 Maja 32/5
35-030 Rzeszów
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sylwia Ason
E-mail
sylwia.ason@gmail.com
Telefon
(+48) 729 835 005