Elektronika w motoryzacji / Podstawowe sposoby odczytu i modyfikacji oprogramowania sterowników silnika. Diagnostyka i naprawa elektroniki samochodowej.
Elektronika w motoryzacji / Podstawowe sposoby odczytu i modyfikacji oprogramowania sterowników silnika. Diagnostyka i naprawa elektroniki samochodowej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Elektronika i elektrotechnika
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, przedsiębiorców i ich pracowników pracujących w branży motoryzacyjnej, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności i zdobyć nowe kompetencje w obszarze diagnostyki, naprawy i optymalizacji nowoczesnych systemów elektronicznych w pojazdach.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Elektronika w motoryzacji / Podstawowe sposoby odczytu i modyfikacji oprogramowania sterowników silnika. Diagnostyka i naprawa elektroniki samochodowej.", przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie modyfikowania oprogramowania sterowników silnika oraz diagnostyki i naprawy elektroniki samochodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje poprawnie przeznaczenie i funkcje ECU w pojazdach | Kryteria weryfikacji Określa główne funkcje i przeznaczenie ECU w pojazdach mechanicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnice między różnymi generacjami ECU stosowanymi w motoryzacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia magistrale komunikacyjne stosowane w motoryzacji. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice między popularnymi protokołami komunikacyjnymi stosowanymi w motoryzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zastosowania różnych systemów komunikacji w konkretnych komponentach pojazdu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje sposoby odczytu i zapisu danych w sterownikach silnika. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody odczytu danych ze sterowników silnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia procedury zapisu danych do sterowników silnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie sumy kontrolnej w procesie modyfikacji oprogramowania. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia rolę sumy kontrolnej w procesie modyfikacji oprogramowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa konsekwencje nieprawidłowej sumy kontrolnej w działaniu sterowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętnie odczytuje i zapisuje oprogramowanie wybranych sterowników za pośrednictwem uniwersalnego złącza OBD. | Kryteria weryfikacji Omawia proces odczytu oprogramowania ze sterownika za pomocą złącza OBD. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje poprawny zapis oprogramowania do sterownika przy użyciu złącza OBD. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prawidłowo ustanawia komunikację ze sterownikiem samochodowym zdemontowanym z pojazdu. | Kryteria weryfikacji Ustanawia stabilną komunikację ze zdemontowanym sterownikiem samochodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje aplikacje dedykowane oraz uniwersalne niezbędne do edycji oprogramowania silnika | Kryteria weryfikacji Opisuje funkcjonalności aplikacji dedykowanych do edycji oprogramowania silnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównuje zalety i wady aplikacji uniwersalnych w kontekście edycji oprogramowania silnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje mapy pracy wybranych urządzeń wykonawczych występujących w popularnych modelach pojazdów | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje mapy pracy dla różnych urządzeń wykonawczych w popularnych modelach pojazdów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ zmian w mapach pracy na działanie urządzeń wykonawczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie wykorzystuje dostępne rozwiązania w celu automatyzacji procesu modyfikacji oprogramowania | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia automatyzujące proces modyfikacji oprogramowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje procedury modyfikacji oprogramowania przy użyciu dostępnych technologii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Czynnie korzysta z sieci społecznościowych, pogłębiając swoją wiedzę na prezentowane tematy | Kryteria weryfikacji Korzysta z zasobów i materiałów udostępnianych w sieciach społecznościowych w celu poszerzenia swojej wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poprawnie elementy elektroniczne występujące w przemyśle motoryzacyjnym. | Kryteria weryfikacji Określa funkcje elementów elektronicznych na podstawie ich relacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje wizualnie elementy elektroniczne w różnych układach motoryzacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje bezpieczne sposoby uzyskania dostępu do elektroniki ECU | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia procedury bezpiecznego demontażu elektroniki z obudowy modułów sterujących. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki unikania uszkodzeń elektrostatycznych podczas pracy z ECU. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Lutuje precyzyjne elementy osadzane w technologiach SMT i THT przy pomocy lutownicy kolbowej oraz typu „hotair” | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje niepoprawne połączenia lutownicze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie techniki lutowania dla różnych rodzajów elementów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje metodę BDM w procesie odczytu/zapisuje oprogramowania sterownika | Kryteria weryfikacji Ustanawia poprawnie połączenia BDM do sterownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia proces odczytu i zapisu oprogramowania sterownika zgodnie z procedurą. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Programuje kości flash typu 24 oraz 25 | Kryteria weryfikacji Sprawdza poprawność zaprogramowania kości flash przez weryfikację danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie narzędzia i oprogramowanie do programowania kości flash. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Lokalizuje i wymienia uszkodzone elementy występujące w sterownikach samochodowych | Kryteria weryfikacji Diagnozuje uszkodzone elementy na podstawie objawów i testów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia proces wymiany uszkodzonych elementów, zachowując integralność układu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje stan popularnych urządzeń pomiarowych i wykonawczych występujących w motoryzacji | Kryteria weryfikacji Interpretuje wyniki testów i określa stan techniczny urządzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa poziom uszkodzeń | Kryteria weryfikacji Ocenia stopień uszkodzenia elementów elektronicznych na podstawie analizy wizualnej i testów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Klasyfikuje uszkodzenia według stopnia trudności naprawy i kosztów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykonuje naprawę sprzętu elektronicznego klienta oraz doradza w zakresie opłacalności naprawy. | Kryteria weryfikacji Realizuje kompleksową naprawę sprzętu elektronicznego zgodnie z zaleceniami producenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia klientowi szczegółową analizę kosztów i korzyści związanych z naprawą sprzętu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, przedsiębiorców i ich pracowników, chcących zwiększyć zakres wiedzy i własnych umiejętności. Udział w usłudze umożliwi uczestnikowi poszerzyć swoje umiejętności i zdobyć nowe kompetencje w obszarze diagnostyki, naprawy i optymalizacji nowoczesnych systemów elektronicznych w pojazdach.
Ramowy plan kształcenia:
1. Funkcja ECU we współczesnym samochodzie.
2. Magistrale komunikacji w pojazdach.
- CAN, K-Line.
- LIN, J1939, FlexRay, MOST, Ethernet.
3. Sposoby odczytu i zapisu danych.
- Rodzaje kopii sterownika.
- Programatory i ich odmiany.
- Znaczenie sumy kontrolnej dla pracy urządzenia.
4. Odczyt i zapis sterownika za pośrednictwem złącza OBD oraz zdemontowanego z pojazdu przy użyciu różnych programatorów.
5. Programy do edycji oprogramowania.
- Sposoby wyszukiwania map sterowania popularnych elementów wykonawczych (EGR, DPF/FAP) w edytorze WinOLS na przykładzie Bosch z serii EDC17.
- Możliwości edycji wartości na podstawie referencji przy pomocy dowolnego edytora heksadecymalnego.
- Automaty obsługujące popularne sterowniki – przykłady, korzyści i zagrożenia
6. Ćwiczenia praktyczne.
- Odczyt sterownika zdemontowanego z pojazdu.
- Wyszukiwanie map elementów wykonawczych w popularnych jednostkach.
- Modyfikowanie oprogramowania przy pomocy rozwiązań zautomatyzowanych.
- Porównywanie plików ze sobą.
- Zapis zmodyfikowanego oprogramowania w pamięci sterownika.
7. Elementy elektroniczne stosowane w motoryzacji.
8. Sposoby bezpiecznego demontażu elektroniki ze sterowników samochodowych.
- Możliwości otwarcia sterownika samochodowego.
- Ćwiczenia praktyczne.
9. Przydatność lutownicy kolbowej oraz hotair – ćwiczenia z precyzji manualnej.
10. Odczyt i zapis otwartego sterownika metodą BDM (Backgroud Debug Mode).
- Koncepcja metody BDM
- Ćwiczenia na sterownikach Bosch różnych generacji.
11. Układy elektroniczne i ich potencjalne usterki.
- Awarie i dobór elementów biernych.
- Awarie i dobór elementów czynnych.
- Awarie i dobór mikrokontrolerów.
12. Kontrola przykładowych urządzeń przed montażem do samochodu (MAF, sonda lambda, stepper motor) przy pomocy zasilacza laboratoryjnego, multimetru lub oscyloskopu.
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 6-osobowych.
Na czas trwania szkolenia składa się 16 godzin teoretycznych i 24 godzin praktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Funkcja ECU we współczesnym samochodzie. Magistrale komunikacji w pojazdach. (Wykład, testy, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Sposoby odczytu i zapisu danych. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Odczyt i zapis sterownika za pośrednictwem złącza OBD oraz zdemontowanego z pojazdu przy użyciu różnych programatorów. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Programy do edycji oprogramowania. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Ćwiczenia praktyczne. Odczyt sterownika zdemontowanego z pojazdu. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Ćwiczenia praktyczne. Wyszukiwanie map elementów wykonawczych w popularnych jednostkach. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Ćwiczenia praktyczne. Modyfikowanie oprogramowania przy pomocy rozwiązań zautomatyzowanych. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Ćwiczenia praktyczne. Porównywanie plików ze sobą. Zapis zmodyfikowanego oprogramowania w pamięci sterownika. (Wykład, testy, ćwiczenia, dyskusja.) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Elementy elektroniczne stosowane w motoryzacji.(Wykład, testy, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Sposoby bezpiecznego demontażu elektroniki ze sterowników samochodowych. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Możliwości otwarcia sterownika samochodowego. Ćwiczenia praktyczne. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Przydatność lutownicy kolbowej oraz hotair – ćwiczenia z precyzji manualnej. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Odczyt i zapis otwartego sterownika metodą BDM (Backgroud Debug Mode). (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Koncepcja metody BDM. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Ćwiczenia na sterownikach Bosch różnych generacji. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Układy elektroniczne i ich potencjalne usterki. (Wykład, testy, ćwiczenia, dyskusja.) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Awarie i dobór elementów biernych. (Wykład, testy, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Awarie i dobór elementów czynnych. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Awarie i dobór mikrokontrolerów. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa. | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Kontrola przykładowych urządzeń przed montażem do samochodu (MAF, sonda lambda, stepper motor) przy pomocy zasilacza laboratoryjnego, multimetru lub oscyloskopu. (Wykład, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Michał Brach | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidaja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 412,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Brach
Ukończył kurs z zakresu naprawy elektroniki samochodowej z magistrali CAN w 2024 roku. Obecnie studia podyplomowe Cyberbezpieczeństwo na wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji AGH.
Posiada Certyfikat Comptia.
Serwisant w autoryzowanym serwisie Lenovo. 12-letnie doświadczenie w zawodzie technik serwisant sprzętu elektronicznego.
Łączna ilość godzin przeprowadzonych szkoleń wynosi ponad 11 300 godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów składa się z: opisów, wykresów, schematów, zdjęć i filmów. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70%.
Szkolenie łącznie trwa 40 godzin dydaktycznych i prowadzone jest przez 5 dni w godzinach od 8:45 do 16:00.
Harmonogram uwzględnia łączną liczbę godzin szkolenia, jako 36:15 godzin zegarowych, ponieważ uwzględnia również przerwy pomiędzy blokami zajęć (I przerwa - 15 min, II przerwa - 45 min, III przerwa 15 min / 1 dzień).
Pierwsza przerwa zaczyna się 10:15 i kończy 10:30.
Druga przerwa zaczyna się 12:00 i kończy 12:45.
Trzecia przerwa zaczyna się 14:15 i kończy 14:30.
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia.
Zaakceptowano Regulamin "Małopolski Pociąg do Kariery" dla instytucji szkoleniowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe