Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 55h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 55h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej Uczelni są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa kierowana jest do uczestników projektu "Małopolski pociąg do kariery" realizowany przez WUP w Krakowie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 55h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM" przygotowuje Uczestnika do:- posługiwania się podstawowymi treściami i środkami językowymi w zakresie tematów z życia codziennego w procesie komunikacji w języku hiszpańskim;
- działań językowych, takich jak rozumienie mowy i języka pisanego, mówienia, pisania i czytania, na podstawowym poziomie języka hiszpańskiego;
- samodzielnej nauki języka hiszpańskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym zrozumienie komunikatów ustnych na tematy mu bliskie i znane, jeśli rozmówcy mówią powoli i wyraźnie. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa dotyczące prezentacji / autoprezentacji, prostej rozmowy na temat narodowości, zawodu, miejscazamieszkania i pracy, ceny, godziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym rozumienie prostych komunikatów w formie pisemnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia prostego tekstu z życia codziennego, np:opisu/prezentacji, ogłoszenia, plakatu, katalogu, formularza, tablicy informacyjnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia krótkiego i prostego tekstu takiego jak np. życzenia okolicznościowe, wiadomość e-mail, wiadomość sms. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym przeprowadzenie prostej rozmowy, pod warunkiem że rozmówca mówi wolno, wyraźnie i wspomaga wypowiedź uczestnika. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wita się, przestawia siebie i rodzinę, żegna się, wyraża prośbę i podziękowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje pytanie i odpowiada na pytanie dotyczące znanych tematów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik w prosty sposób opowiada i wyraża opinie na tematy związane z życiem codziennym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w prostej, krótkiej rozmowie (np. podczas umawiania się, zamawiania czegoś). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym mu stworzenie krótkiej wypowiedzi pisemnej składającej się z prostych zdań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje prostymi zdaniami swoją rodzinę, otoczenie i zainteresowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik wypełnia formularz z danymi osobowymi, notuje krótką informację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
GRAMATYKA
- Tworzenie rodzaju żeńskiego i męskiego rzeczowników, przymiotników, zaimków osobowych i wskazujących
- Tworzenie liczby mnogiej rzeczowników, przymiotników, zaimków osobowych i dzierżawczych
- Zaimki osobowe w funkcji dopełnienie bliższego
- Zaimki przeczące, pytające i wybrane zaimki względne
- Odmiana czasowników III grup koniugacyjnych w czasie teraźniejszym + Presente continuo (estar + gerundio), Tryb rozkazujący (Imperativo) - wybrane formy (tu i usted)
SŁOWNICTWO
- Narodowości, zawody
- Dom: opis mieszkania, meble, przedmioty
- Liczebniki główne i porządkowe
- Miasto: środki transportu, opis miejsc, lokalizacja miejsca, wskazanie drogi
- Żywność
- Hobby (ulubione rozrywki, sposób spędzania czasu)
- Opis osób (wygląd zewnętrzny i niektóre cechy charakteru)
- Rodzina (nazwy członków rodziny)
- Odzież (kolory i materiały)
- Zakupy (sklep spożywczy i odzieżowy)
- Czynności codzienne (opis dnia)
UMIEJETNOŚCI
- Konstruowanie prostych zdań i pytań
- Tworzenie prostych wypowiedzi ustnych i pisemnych w nieskomplikowanych sytuacjach komunikacyjnych (przedstawianie się, wyrażanie upodobań, opisywanie osób, przestrzeni i ich cech)
- Odpowiednie reagowanie w różnych sytuacjach (zamawianie dań w restauracji, zakupy w sklepie spożywczym, odzieżowym, obuwniczym, etc.
- Wyrażanie stanów emocjonalnych
- Formułowanie poleceń, próśb, zaproszeń
WARUNKI ORGANIZACYJNE DO PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
- usługa jest kursem indywidualnym, zatem maksymalną liczba uczestników to jedna osoba.
- usługa jest prowadzona w trybie zdalnym, warunki techniczne wymienione są w dalszej części karty usługi.
USŁUGA JEST REALIZOWANA W GODZINACH DYDAKTYCZNYCH.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania cyklu zajęć
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Spotkanie organizacyjne, powitania, pozdrowienia pożegnania/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Zaimki osobowe - odmiana czasownika llamarse - zaimek pytający: cómo/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Odmiana czasownika ser -zaimek pytający cómo, quién/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Nazwy europejskich państw, pytania dotyczące pochodzenia (¿De dónde eres?) - poznawanie odpowiedzi na pytania o pochodzenie/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Rodzaj męski przymiotników, tworzenie rodzaju żeńskiego przymiotników, zaimek pytający dónde, przyimek de, utrwalenie odmiany czasownika ser/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Nazwy narodowości kontynentu Ameryki Północnej i Południowej, pytania dot. nazw narodowości (?De dónde eres?), odpowiedzi dot. nazw narodowości | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Odmiana czasownika estudiar, hablar w l. poj/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Zasady intonacji - zadawaniu pytań, zasady intonacji w zdaniach wykrzyknikowych, utrwalenie liczb (podawanie nr tel.), zasady akcentowania/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Poznawanie liczebników od 18 do 31, poznanie nazw dni tygodnia, poznawanie nazw miesięcy, poznanie nazw pór roku/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Pytanie o wiek - ?cuántos?, pytanie o datę ?cuándo?, utrwalenie czasownika tener/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Utrwalanie słownictwa związanego z określaniem daty/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Zaimki pytające: qué, cuándo, cuánto, cuántos/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Zaimki pytające: qué, cuándo, cuánto, cuántos/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Liczby od 18 do 31, rodzaj a liczba rzeczowników - zaimki pytające/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Określanie czasu zegarowego / rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Zaimki pytające: qué, cuánto+ czas., cuántos, cuántas + rzecz. w l. mn., cuál es/ cuáles son, określanie częstotliwości: los lunes, los martes…/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Zaimki pytające: qué, cuánto+ czas., cuántos, cuántas + rzecz. w l. mn., cuál es/ cuáles son, określanie częstotliwości: los lunes, los martes…/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Poznawanie słownictwa związanego z typowymi zajęciami i czynnościami wykonywanymi w ciągu dnia/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Zaimki osobowe w fukcji dopełninia dalszego: me, te, le…., poznawanie nazw kolorów/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Walidacja - test końcowy/test online, pytanie zamknięte i otwarte | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Poznawanie słownictwa związanego z typowymi zajęciami i czynnościami wykonywanymi w ciągu dnia/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Czasowniki regularne zwrotne: levantarse, ducharse, czasowniki nieregularne: salir, ir, - zaimek pytajny: ¿a qué? - przyimek: a/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Czasowniki regularne zwrotne: levantarse, ducharse, czasowniki nieregularne: salir, ir, - zaimek pytajny: ¿a qué? - przyimek: a/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Powtórzenie określania czasu zegarowego, poznawanie struktur umożliwiających wyrażanie upodobań/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Powtórzenie określania czasu zegarowego, poznawanie struktur umożliwiających wyrażanie upodobań/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Zaimki osobowe w fukcji dopełninia dalszego: me, te, le…., poznawanie nazw kolorów/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Danna Diaz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych) lub umieszczane na wirtualnym dysku google.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Usługodawca podpisał umowę z WUP w Krakowie na realizacje usług w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery".
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Google Meet (na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania systemowe przy korzystaniu z Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- Pamięć 2 GB
Korzystanie z obsługiwanego systemu operacyjnego
Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Google Meet działa w tych mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy (dowiedz się, jak sprawdzić i zaktualizować wersję Androida);
- iOS 12.0 lub nowszy.
Rozmowy wideo w Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami operacyjnymi:
- Android 6 lub nowszy,
- iOS 12 lub nowszy.
Korzystanie z obsługiwanej przeglądarki
Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome. Pobierz najnowszą wersję
- Mozilla Firefox. Pobierz najnowszą wersję
- Microsoft Edge. Pobierz najnowszą wersję
- Apple Safari.
Microsoft Internet Explorer 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Google Meet w przeglądarce Internet Explorer, musisz pobrać i zainstalować najnowszą wersję wtyczki Google Video Support.
Wskazówka: jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Meet, możesz dołączyć do spotkania przez telefon, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora spotkania.
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.