INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom A2.
INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają podstawową znajomość języka hiszpańskiego (poziom A1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Kursanci poszerzą swoje umiejętności komunikacyjne, opanują bardziej złożone struktury gramatyczne oraz wzbogacą zasób słownictwa, co pozwoli im na swobodniejsze porozumiewanie się w codziennych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki "ser", "estar" i "tener" w różnych kontekstach.Uczeń dobiera właściwy czasownik do znaczenia wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia zdania z lukami, stosując odpowiedni czasownik i jego poprawną formę.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w doborze czasownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasowniki zwrotne zgodnie z zasadami gramatycznymi. | Kryteria weryfikacji - Uczeń tworzy poprawne zdania z czasownikami zwrotnymi.- Uczeń uzupełnia zdania z lukami, stosując poprawny czasownik zwrotny. - Identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami zwrotnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozpoznaje tryb rozkazujący w języku hiszpańskim i jego zastosowanie w różnych kontekstach.Uczeń odmienia czasowniki w trybie rozkazującym w odpowiednich osobach. Uczeń stosuje tryb rozkazujący w prostych zdaniach w odpowiednich sytuacjach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń wskazuje poprawne formy czasowników w trybie rozkazującym.- Uczeń uzupełnia zdania z lukami, dobierając odpowiednią formę czasownika w trybie rozkazującym. - Uczeń tworzy zdania w trybie rozkazującym w kontekście poleceń i próśb. - Uczeń koryguje błędne użycie formy trybu rozkazującego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozpoznaje dwa podstawowe czasy przeszłe w języku hiszpańskim: pretérito perfecto (czas przeszły dokonany) i pretérito imperfecto (czas przeszły niedokonany).Uczeń rozróżnia użycie czasów przeszłych. Uczeń tworzy zdania z czasami przeszłymi, opisując przeszłe wydarzenia, czynności codzienne lub sytuacje z przeszłości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia poprawnie zdania, stosując pretérito perfecto lub pretérito imperfecto.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędne użycie czasów przeszłych w zadaniach. - Uczeń odpowiada na pytania dotyczące przeszłości, używając obu czasów w odpowiednich kontekstach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje tryb warunkowy w kontekście przyszłości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń odmienia czasowniki w trybie warunkowym.- Uczeń tworzy zdania z trybem warunkowym. - Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w użyciu trybu warunkowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozpoznaje zasady porównywania osób i przedmiotów za pomocą przymiotników.Uczeń stosuje wyrażenia porównawcze do opisywania osób i przedmiotów. | Kryteria weryfikacji - Uczeń tworzy zdania porównujące osoby i przedmioty, stosując odpowiednie wyrażenia porównawcze.- Uczeń uzupełnia zdania porównawcze w ćwiczeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje stronę bierną w języku formalnym.Uczeń tworzy poprawne zdania w stronie biernej. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia zdania kontekście formalnym. - Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w stronie biernej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Poziom A2
Unidad 1: Nuevos encuentros
- Tematyka: Przedstawianie się, opisywanie ludzi, spotkania.
- Gramatyka: Powtórzenie czasowników "ser", "estar" i "tener", zaimki dzierżawcze.
- Słownictwo: Charakter i wygląd zewnętrzny, relacje międzyludzkie.
Unidad 2: Mi día a día
- Tematyka: Codzienna rutyna, planowanie dnia, obowiązki.
- Gramatyka: Czasowniki zwrotne, wyrażenia czasowe.
- Słownictwo: Czynności codzienne, godziny, dni tygodnia.
Unidad 3: Comer y beber
- Tematyka: Restauracja, zakupy spożywcze, dieta.
- Gramatyka: Tryb rozkazujący, konstrukcje "hay que" i "tener que".
- Słownictwo: Produkty spożywcze, restauracja, zdrowe odżywianie.
Unidad 4: En casa y en la ciudad
- Tematyka: Opisywanie mieszkania, miasto, transport.
- Gramatyka: Przyimki miejsca, czasownik "haber".
- Słownictwo: Pokoje, meble, środki transportu.
Unidad 5: Ocio y tiempo libre
- Tematyka: Czas wolny, zainteresowania, hobby.
- Gramatyka: Gustar i podobne czasowniki, czas przyszły "ir a + infinitivo".
- Słownictwo: Aktywności wolnego czasu, wydarzenia kulturalne.
Unidad 6: Viajes y turismo
- Tematyka: Podróże, rezerwacje, wakacje.
- Gramatyka: Pretérito perfecto, czasowniki nieregularne.
- Słownictwo: Miejsca turystyczne, transport, pytanie o drogę.
Unidad 7: Trabajo y profesiones
- Tematyka: Rynek pracy, rozmowa kwalifikacyjna, obowiązki zawodowe.
- Gramatyka: Pretérito imperfecto, konstrukcje warunkowe typu I.
- Słownictwo: Zawody, umiejętności, miejsca pracy.
Unidad 8: Salud y bienestar
- Tematyka: Zdrowie, choroby, lekarz.
- Gramatyka: Czasowniki "doler", "sentirse", subjuntivo w trybie rozkazującym.
- Słownictwo: Części ciała, lekarstwa, porady zdrowotne.
Unidad 9: Compras y moda
- Tematyka: Zakupy, ubrania, reklamy.
- Gramatyka: Stopniowanie przymiotników, comparaciones.
- Słownictwo: Rodzaje ubrań, rozmowy w sklepie, reklama.
Unidad 10: Comunicación y tecnología
- Tematyka: Internet, media społecznościowe, technologia.
- Gramatyka: Zdania względne, pasiva refleja.
- Słownictwo: Urządzenia elektroniczne, komunikacja.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Polańska-Kłossowska
Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie – dostosowuję materiały i metody do poziomu, celów oraz zainteresowań ucznia. Stawiam na praktyczne aspekty nauki, dzięki czemu moje lekcje są angażujące, a zdobywana wiedza przydatna w codziennej komunikacji. Staram się aby nauka ze mną była nie tylko efektywna, ale także przyjemna i motywująca.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe:
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice