INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom B2.
INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka hiszpańskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń używa czasów futuro simple i futuro próximo, by wyrażać przewidywania, domysły oraz zamiary w różnych kontekstach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozróżnia futuro simple i futuro próximo, - tworzy zdania wyrażające plany i przewidywania, - stosuje czasy przyszłe zgodnie z sytuacją komunikacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń wykorzystuje pretérito indefinido, imperfecto i pretérito perfecto do opisu przeszłych wydarzeń z uwzględnieniem chronologii, zakończenia i powtarzalności. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- odróżnia funkcje czasów przeszłych, - tworzy opowiadania i relacje z odpowiednim użyciem czasów, - interpretuje teksty narracyjne pod kątem użycia czasów przeszłych, - dobiera formy czasowe zgodnie z charakterem wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń formułuje zdania z użyciem trybu warunkowego w sytuacjach wyrażających hipotetyczne, nierealne lub niemożliwe zdarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozpoznaje konteksty wymagające użycia trybu warunkowego, - stosuje właściwe struktury w zdaniach hipotetycznych, - przekształca zdania oznajmujące w warunkowe, - interpretuje teksty zawierające tryb warunkowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa subjuntivo w zdaniach podrzędnych wyrażających życzenia, emocje, wątpliwości, oceny oraz wyrażenia bezosobowe. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- identyfikuje zdania wymagające subjuntivo, - konstruuje zdania złożone z poprawną formą subjuntivo, - stosuje subjuntivo w mowie ustnej i pisemnej zgodnie z kontekstem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje struktury pasywne w języku formalnym i publicystycznym. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozróżnia formy strony biernej, - przekształca zdania czynne na bierne zgodnie z rejestrem języka, - stosuje stronę bierną w kontekstach publicystycznych i oficjalnych, - interpretuje teksty formalne zawierające stronę bierną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń przekształca wypowiedzi bezpośrednie na zależne i odwrotnie, dostosowując odpowiednio formy czasów, zaimków, określeń miejsca i czasu. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozpoznaje różnice między mową zależną a niezależną, - zmienia formy czasowników, - dostosowuje zaimki, określenia miejsca i czasu w przekształceniach, - tworzy poprawne transformacje w mowie pisemnej i ustnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa wyrażeń określających czas trwania czynności. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- wybiera odpowiednie wyrażenia do określenia czasu trwania, - tworzy zdania z poprawnym zastosowaniem struktur czasowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka hiszpańskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B2.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Poziom B2
Program kursu:
Unidad 1: Conocerse mejor
- Tematyka: Przedstawianie się, mówienie o swoich doświadczeniach.
- Gramatyka: Powtórzenie czasowników "ser" i "estar", konstrukcje czasowe "hace que", "desde hace".
- Słownictwo: Charakterystyka osobowości, relacje społeczne.
Unidad 2: El futuro que viene
- Tematyka: Plany na przyszłość, rozwój technologii.
- Gramatyka: Futuro simple i futuro compuesto, wyrażenia warunkowe.
- Słownictwo: Nowe technologie, zawody przyszłości.
Unidad 3: Comida y salud
- Tematyka: Zdrowy tryb życia, nawyki żywieniowe.
- Gramatyka: Tryb rozkazujący, subjuntivo w wyrażeniach zależnych.
- Słownictwo: Żywność, restauracja, zdrowie.
Unidad 4: Socialización
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, kultura społeczna.
- Gramatyka: Czasy przeszłe, styl pośredni.
- Słownictwo: Emocje, komunikacja.
Unidad 5: Consumo
- Tematyka: Reklama, zakupy, wpływ konsumpcjonizmu.
- Gramatyka: Struktury pasywne, stopniowanie przymiotników.
- Słownictwo: Rodzaje zakupów, reklama.
Unidad 6: Medios de comunicación
- Tematyka: Rola mediów, fake news.
- Gramatyka: Tryb warunkowy II i III.
- Słownictwo: Prasa, telewizja, Internet.
Unidad 7: Ocio
- Tematyka: Czas wolny, kultura i rozrywka.
- Gramatyka: Czasowniki modalne, subjuntivo w opiniach.
- Słownictwo: Sport, kino, teatr.
Unidad 8: Viajes
- Tematyka: Turystyka, podróże.
- Gramatyka: Subjuntivo w wyrażeniach czasowych.
- Słownictwo: Transport, atrakcje turystyczne.
Unidad 9: Encontrar trabajo
- Tematyka: Rynek pracy, rozmowy kwalifikacyjne.
- Gramatyka: Konstrukcje warunkowe i tryb rozkazujący.
- Słownictwo: CV, list motywacyjny, kwalifikacje zawodowe.
Unidad 10: Crimen y castigo
- Tematyka: Przestępczość, prawo i sprawiedliwość.
- Gramatyka: Konstrukcje bezokolicznikowe, pasiva refleja.
- Słownictwo: System prawny, słownictwo związane z przestępstwami.
Unidad 11: El clima
- Tematyka: Zmiany klimatyczne, ekologia.
- Gramatyka: Tryb łączący w kontekście przypuszczeń.
- Słownictwo: Zjawiska pogodowe, ekologia.
Unidad 12: Arte y literatura
- Tematyka: Sztuka, literatura.
- Gramatyka: Konstrukcje zdaniowe używane w analizie tekstów.
- Słownictwo: Gatunki literackie, opis dzieł sztuki.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Polańska-Kłossowska
Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie – dostosowuję materiały i metody do poziomu, celów oraz zainteresowań ucznia. Stawiam na praktyczne aspekty nauki, dzięki czemu moje lekcje są angażujące, a zdobywana wiedza przydatna w codziennej komunikacji. Staram się aby nauka ze mną była nie tylko efektywna, ale także przyjemna i motywująca.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice