Wzorce projektowe w C# - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Wzorce projektowe w C# - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do programistów, liderów zespołów programistycznych, architektów .NET.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Wiedza z zakresu: Podstawy programowania obiektowego w C#, Wprowadzenie do języka C#.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do podwyższenia jakości kodu poprzez zastosowanie sprawdzonych wzorców, tworzenia aplikacji otwartej na rozbudowę i modyfikację. Uczestnik po szkoleniu łatwiej komunikuje się w zespole dzięki lepszej czytelności kodu, stosuje zasady zwinnego wytwarzania oprogramowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje techniki i filozofie tworzenia oprogramowania | Kryteria weryfikacji - Charakteryzuje model iteracyjno-przyrostowy i model kaskadowy,- charakteryzuje filozofie „Gorsze jest lepsze” i „Właściwy sposób” oraz ich wpływ na proces wytwarzania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady Agile i reguły wytwarzania oprogramowania | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady Manifestu Agile oraz ich znaczenie w praktyce,- Definiuje reguły DRY, KISS, YAGNI, TDA, SOC i Prawo Demeter, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża zasady SOLID w projektach w C# | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pięć zasad SOLID i ich wpływ na jakość kodu,- Identyfikuje naruszenia zasad SOLID | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera i stosuje odpowiednie wzorce projektowe | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje wzorce kreacyjne, strukturalne i czynnościowe,- definiuje kontekst zastosowania poszczególnych wzorców, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Implementuje wzorce projektowe w języku C# | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zalety i wady poszczególnych wzorców w praktyce,- definiuje implementacje wzorców kreacyjnych, strukturalnych i czynnościowych w C# | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AGENDA SZKOLENIA
- Techniki tworzenia oprogramowania
- Model iteracyjno-przyrostowy
- Model kaskadowy
- Filozofie tworzenia produktu
- Gorsze jest lepsze
- Właściwy sposób
- Manifest Agile
- Ludzie i interakcje
- Działające oprogramowanie
- Współpraca z klientem
- Reagowanie na zmiany
- Reguły wytwarzania oprogramowania
- DRY
- KISS
- YAGNI
- TDA
- SOC
- Prawo Demeter
- Zasady SOLID
- Zasada pojedynczej odpowiedzialności
- Zasada otwarte-zamknięte
- Zasada podstawiania Liskov
- Zasada segregacji interfejsów
- Zasada odwracania zależności
- Wzorce projektowe kreacyjne
- Budowniczy
- FluentApi
- Metoda wytwórcza
- Fabryka abstrakcyjna
- Prototyp
- Singleton
- Pula obiektów
- Wzorce projektowe strukturalne
- Adapter
- Most
- Drzewo obiektów
- Dekorator
- Fasada
- Płatek śniegu
- Proxy
- Private Class Data
- Wzorce projektowe czynnościowe
- Komenda
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Obserwator
- Stan
- Strategia
- Metoda szablonowa
- Wizytator
- Łańcuch odpowiedzialności
- Null-object
Szkolenie liczy 28 godzin dydaktycznych (1 h dydaktyczna = 45 minut)
Przerwy są wliczone w czas szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane na koniec szkolenia poprzez post test w formie testu teoretycznego zamkniętego.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Wiedza z zakresu: Podstawy programowania obiektowego w C#, Wprowadzenie do języka C#.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Techniki tworzenia oprogramowania - wykład | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Filozofie tworzenia produktu - wykład | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Manifest Agile - wykład | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Reguły wytwarzania oprogramowania - ćwiczenia | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Zasady SOLID - wykład | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Wzorce projektowe kreacyjne - ćwiczenia | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Wzorce projektowe strukturalne - ćwiczenia | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Wzorce projektowe czynnościowe - ćwiczenia | Prowadzący Paweł Łęczycki | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 829,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto101,04 PLN
- Koszt osobogodziny netto82,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Łęczycki
Politechnika Łódzka
Katedra Mikroelektroniki i Technik Informatycznych
Specjalność: Systemy mikroprocesorowe i układy
programowalne.
Na co dzień prowadzi własną działalność związaną z projektowaniem, rozwojem i utrzymaniem dedykowanych rozwiązań informatycznych z zakresu aplikacji desktopowych, mobilnych i usług sieciowych oraz systemów rozproszonych.
Od 2019 r. w ramach pracy w Altkom Akademii, swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas realizowanych szkoleń zarówno w sektorze prywatnym jak i państwowym. Szkoli głównie z zakresu technologii firmy Microsoft.
Jest autorem kursów katalogowych a także opracowuje programy i materiały szkoleniowe dostosowane do wymagań klienta. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizował 110 szkoleń dla ponad 700 osób.
ZAKRES TEMATYCZNY PROWADZONYCH SZKOLEŃ
• Programowanie obiektowe
• Nowoczesne języki zorientowane obiektowo (C#, Java)
• Bazy danych SQL
• Aplikacje okienkowe .NET
• Usług sieciowe ASP.NET Core
• Serwisy webowe ASP.NET Core
• Aplikacje dla platform mobilnych (Android, Xamarin)
• Testowanie aplikacji
• Bezpieczeństwo aplikacji
• Wzorce projektowe i architektoniczne"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: www.altkomakademia.pl/warunki-ogolne-uczestnictwa-w-zajeciach.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Szkolenie liczy 28 godzin dydaktycznych (1 h dydaktyczna = 45 minut)
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
- Wiedza z zakresu: Podstawy programowania obiektowego w C#, Wprowadzenie do języka C#.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.