GRUPOWY kurs języka hiszpańskiego - poziom B2.
GRUPOWY kurs języka hiszpańskiego - poziom B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka hiszpańskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B2.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń używa czasów futuro simple i futuro próximo, by wyrażać przewidywania, domysły oraz zamiary w różnych kontekstach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozróżnia futuro simple i futuro próximo, - tworzy zdania wyrażające plany i przewidywania, - stosuje czasy przyszłe zgodnie z sytuacją komunikacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń wykorzystuje pretérito indefinido, imperfecto i pretérito perfecto do opisu przeszłych wydarzeń z uwzględnieniem chronologii, zakończenia i powtarzalności. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- odróżnia funkcje czasów przeszłych, - tworzy opowiadania i relacje z odpowiednim użyciem czasów, - interpretuje teksty narracyjne pod kątem użycia czasów przeszłych, - dobiera formy czasowe zgodnie z charakterem wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń formułuje zdania z użyciem trybu warunkowego w sytuacjach wyrażających hipotetyczne, nierealne lub niemożliwe zdarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozpoznaje konteksty wymagające użycia trybu warunkowego, - stosuje właściwe struktury w zdaniach hipotetycznych, - przekształca zdania oznajmujące w warunkowe, - interpretuje teksty zawierające tryb warunkowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa subjuntivo w zdaniach podrzędnych wyrażających życzenia, emocje, wątpliwości, oceny oraz wyrażenia bezosobowe. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- identyfikuje zdania wymagające subjuntivo, - konstruuje zdania złożone z poprawną formą subjuntivo, - stosuje subjuntivo w mowie ustnej i pisemnej zgodnie z kontekstem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje struktury pasywne w języku formalnym i publicystycznym. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozróżnia formy strony biernej, - przekształca zdania czynne na bierne zgodnie z rejestrem języka, - stosuje stronę bierną w kontekstach publicystycznych i oficjalnych, - interpretuje teksty formalne zawierające stronę bierną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń przekształca wypowiedzi bezpośrednie na zależne i odwrotnie, dostosowując odpowiednio formy czasów, zaimków, określeń miejsca i czasu. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- rozpoznaje różnice między mową zależną a niezależną, - zmienia formy czasowników, - dostosowuje zaimki, określenia miejsca i czasu w przekształceniach, - tworzy poprawne transformacje w mowie pisemnej i ustnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa wyrażeń określających czas trwania czynności. | Kryteria weryfikacji Uczeń:- wybiera odpowiednie wyrażenia do określenia czasu trwania, - tworzy zdania z poprawnym zastosowaniem struktur czasowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka hiszpańskiego (poziom B1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B2.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Poziom B2
Program kursu:
Unidad 1: Conocerse mejor
- Tematyka: Przedstawianie się, mówienie o swoich doświadczeniach.
- Gramatyka: Powtórzenie czasowników "ser" i "estar", konstrukcje czasowe "hace que", "desde hace".
- Słownictwo: Charakterystyka osobowości, relacje społeczne.
Unidad 2: El futuro que viene
- Tematyka: Plany na przyszłość, rozwój technologii.
- Gramatyka: Futuro simple i futuro compuesto, wyrażenia warunkowe.
- Słownictwo: Nowe technologie, zawody przyszłości.
Unidad 3: Comida y salud
- Tematyka: Zdrowy tryb życia, nawyki żywieniowe.
- Gramatyka: Tryb rozkazujący, subjuntivo w wyrażeniach zależnych.
- Słownictwo: Żywność, restauracja, zdrowie.
Unidad 4: Socialización
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, kultura społeczna.
- Gramatyka: Czasy przeszłe, styl pośredni.
- Słownictwo: Emocje, komunikacja.
Unidad 5: Consumo
- Tematyka: Reklama, zakupy, wpływ konsumpcjonizmu.
- Gramatyka: Struktury pasywne, stopniowanie przymiotników.
- Słownictwo: Rodzaje zakupów, reklama.
Unidad 6: Medios de comunicación
- Tematyka: Rola mediów, fake news.
- Gramatyka: Tryb warunkowy II i III.
- Słownictwo: Prasa, telewizja, Internet.
Unidad 7: Ocio
- Tematyka: Czas wolny, kultura i rozrywka.
- Gramatyka: Czasowniki modalne, subjuntivo w opiniach.
- Słownictwo: Sport, kino, teatr.
Unidad 8: Viajes
- Tematyka: Turystyka, podróże.
- Gramatyka: Subjuntivo w wyrażeniach czasowych.
- Słownictwo: Transport, atrakcje turystyczne.
Unidad 9: Encontrar trabajo
- Tematyka: Rynek pracy, rozmowy kwalifikacyjne.
- Gramatyka: Konstrukcje warunkowe i tryb rozkazujący.
- Słownictwo: CV, list motywacyjny, kwalifikacje zawodowe.
Unidad 10: Crimen y castigo
- Tematyka: Przestępczość, prawo i sprawiedliwość.
- Gramatyka: Konstrukcje bezokolicznikowe, pasiva refleja.
- Słownictwo: System prawny, słownictwo związane z przestępstwami.
Unidad 11: El clima
- Tematyka: Zmiany klimatyczne, ekologia.
- Gramatyka: Tryb łączący w kontekście przypuszczeń.
- Słownictwo: Zjawiska pogodowe, ekologia.
Unidad 12: Arte y literatura
- Tematyka: Sztuka, literatura.
- Gramatyka: Konstrukcje zdaniowe używane w analizie tekstów.
- Słownictwo: Gatunki literackie, opis dzieł sztuki.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Polańska-Kłossowska
Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie – dostosowuję materiały i metody do poziomu, celów oraz zainteresowań ucznia. Stawiam na praktyczne aspekty nauki, dzięki czemu moje lekcje są angażujące, a zdobywana wiedza przydatna w codziennej komunikacji. Staram się aby nauka ze mną była nie tylko efektywna, ale także przyjemna i motywująca.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe:
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi