Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży.
Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy, członkowie zarządów,
- Menadżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój, obsługę klineta i rozwój relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych,
- Wszyscy pracownicy chcący poszerzyć swoje umiejętności,
- Właściciele firm, kadra menagerska,
- Osoby odpowiedzialne za innowacje i rozwój w przedsiębiorstwach, które prowadzą do wprowadzenia informacji na temat najnowszych trendów
- Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji18-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dążenie do maksymalizacji zysków poprzez zwiększenie efektywności pracy w wielu firmach przybrało formę eksploatacji pracowników. Następstwami pracy ponad możliwości człowieka jest silny stres. Wielu pracowników nie posiada wiedzy na temat stresu i jego negatywnego oddziaływania na ich funkcjonowanie w życiu zawodowym i prywatnym. Szkolenie pomaga uczestnikom wykorzystywać narzędzia cyfryzacji, które mogą znacząco wpłynąć na poprawę jakości pracy oraz osiąganie celów zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza : Identyfikuje sytuacje stresujące w pracy | Kryteria weryfikacji Wiedza :rozróżnia definicję stresu, ocenia jakie sytuacje stresujące mogą występować w jego pracy rozróżnia, jak zrozumieć siebie i swoich współpracowników, kontroluje sposoby budowania relacji i radzenia sobie ze stresem w niesprzyjających sytuacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności :Zauważa wpływ emocji na zachowanie | Kryteria weryfikacji Umiejętności :rozróżnia umiejętności dostrzegania jak stres wpływa na jego pracę oraz jakie konsekwencje w zachowaniu i psychice może powodować definiuje emocje, które towarzyszą sytuacjom trudnym, rozróżnia mechanizmy obronne występujące w trudnych sytuacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje :Kontrola emocji związanych z lękiem , strachem. | Kryteria weryfikacji Kompetencjekontroluje negatywne konsekwencje stresu. planuje gdzie może szukać ewentualnej pomocy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
- Definicja i znaczenie cyfryzacji w kontekście współczesnego rynku pracy
- Adaptacja do zmian w preferencjach konsumentów związanych z cyfryzacją
- Rola technologii cyfrowych w transformacji działań biznesowych
- Nowoczesne narzędzia sprzedażowe w erze cyfrowej
- Wyznaczanie mechanizmu stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres w erze cyfrowej
- Sposoby i style radzenia sobie ze stresem
- Objawy stresu i rodzaje stresu, autodiagnoza poziomu stresu,
- Strategie motywacyjne dostosowane do środowiska cyfrowego.
- Techniki radzenia sobie z presją związaną z szybkimi zmianami technologicznymi.
- Rozpoznawanie własnych mechanizmów stresu
- Rozpoznawania własnych zasobów do radzenia sobie ze stresem
- Dyskusja- podsumowanie dnia
Dzień II
- Wykład, stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną
- Antystresowy styl życia, jak kontrolować emocje i zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi stresu
- Dlaczego inni nas stresują?- rozpoznawanie różnych typów osobowości
- Wyzwania związane ze stresem w erze cyfrowej
- Różnica między lękiem a strachem, kiedy mówimy o lęku, a kiedy o panice
- Indywidualne wzorce myślenia, ćwiczenia praktyczne zastosowanie technik
- Inteligencja emocjonalna w praktyce
- Techniki asertywne dla nieasertywnych
- Automatyzacja rutynowych zadań w celu zwiększenia produktywności.
- Dyskusja- podsumowanie dnia
- Szkolenie kierowane jest :
- dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
- W harmonogramie uwzględniono godziny zegarowe, natomiast kurs opiera się na 45-minutowych godzinach lekcyjnych- stąd rozbieżność pomiędzy liczbą godzin w harmonogramie a ogólną liczbą godzin kursu.
- 1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Po skończonym szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta walidujaca.
Osoba walidująca to Aleksandra Jońca
Przerwy nie są wliczane są w czas szkolenia.
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Całość nagrania zostanie zarchiwizowana i umieszczona na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu.
1. Prezentacja powerpoint celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia drogą mailową.
2. E-materiały w formacie PDF.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Mechanizm stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres w erze cyfrowej. Ćwiczenia/rozmowa na żywo | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Sposoby i style radzenia sobie ze stresem. Rozpoznawanie własnych zasobów radzenia sobie ze stresem w erze cyfrowej. Rozmowa na żywo. | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Objawy stresu i rodzaje stresu, autodiagnoza poziomu stresu. Ćwiczenie | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Strategie motywacyjne dostosowane do środowiska cyfrowego. Nowoczesne narzędzia sprzedażowe w erze cyfrowej. Ćwiczenie/ podsumowanie dnia | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Wykład, stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną. Rozmowa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Dlaczego inni nas stresują?- rozpoznawanie różnych typów osobowości. Rozmowa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Wyzwania związane ze stresem w erze cyfrowej. Ćwiczenie | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Różnica między lękiem a strachem, kiedy mówimy o lęku, a kiedy o panice. Ćwiczenie/podsumowanie dnia | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Irena Powroźnik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały przygotowane przez Trenera wysłane na adres e-mail.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie, potwierdzające że ukończyli szkolenie.
Forma świadczenia usługi :
Zdalna w czasie rzeczywistym - prowadzona na żywo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione, aby uczestniczyć w szkoleniu na ClickMeeting.:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Państwa urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.