INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom A1.
INDYWIDUALNY kurs języka hiszpańskiego - poziom A1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które zaczynają naukę języka od zera.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń zna podstawowe czasowniki opisujące osoby i rzeczy. Uczeń dobiera odpowiedni czasownik do kontekstu opisu. Uczeń odmienia poprawnie czasowniki w czasie teraźniejszym zgodnie z osobą i liczbą. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia zdania z lukami, wybiera i poprawnie odmienia odpowiedni czasownik do kontekstu.- Uczeń układa poprawne gramatycznie zdania z zastosowaniem czasowników. - Uczeń formułuje ustny lub pisemny opis osoby lub rzeczy z różnymi czasownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozpoznaje rodzaj (męski/żeński) i liczbę (pojedyncza/mnoga) rzeczowników w języku hiszpańskim.Uczeń dobiera właściwe rodzajniki określone i nieokreślone do rzeczowników zgodnie z ich rodzajem i liczbą. Uczeń tworzy krótkie wypowiedzi ustne i pisemne, w których rzeczowniki są zgodne z rodzajnikami, przymiotnikami i czasownikami w zakresie rodzaju i liczby. | Kryteria weryfikacji - Uczeń wskazuje poprawny rodzaj rzeczownika w podanym zestawie słów.- Uczeń zmienia formę rzeczownika z liczby pojedynczej na mnogą i odwrotnie. - Uczeń łączy rzeczowniki z odpowiednimi rodzajnikami i przymiotnikami. - Uczeń identyfikuje i poprawia przynajmniej dwa błędy w rodzaju lub liczbie rzeczowników w gotowym tekście. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasowniki regularne i podstawowe nieregularne. | Kryteria weryfikacji - Uczeń łączy rzeczowniki z odpowiednimi rodzajnikami i przymiotnikami.- Uczeń przekształca rzeczowniki z liczby pojedynczej na mnogą i odwrotnie. - Uczeń tworzy zdania zawierające poprawnie użyte rzeczowniki w różnych rodzajach i liczbach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje tryb rozkazujący w poleceniach i zaleceniach.Uczeń tworzy krótkie ustne i pisemne wypowiedzi zawierające poprawne użycie form rozkazujących w codziennych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia poprawnie zdania rozkazujące, dobierając odpowiednią formę czasownika.- Uczeń koryguje błędy w zastosowaniu trybu rozkazującego w gotowym tekście lub ćwiczeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa konstrukcji do wyrażania przyszłych zamiarów. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia poprawnie zdania z lukami dotyczące przyszłych zamiarów.- Uczeń odpowiada na pytania o przyszłe plany. - Uczeń tworzy zdania o swoich zamiarach na najbliższy czas. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje zaimki wskazujące i przyimki w kontekście lokalizacji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń wskazuje poprawne formy zaimków wskazujących.- Uczeń uzupełnia zdania z lukami, stosuje poprawny zaimek wskazujący i przyimek miejsca. - Uczeń tworzy proste zdania lokalizujące przedmioty lub osoby. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozpoznaje podstawowe czasowniki i wyrażenia używane do opisywania stanów zdrowotnych.Uczeń dobiera odpowiedni czasownik i jego formę do kontekstu wypowiedzi. Uczeń tworzy krótkie wypowiedzi ustne i pisemne na temat samopoczucia i dolegliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń uzupełnia zdania z lukami, wybierając właściwy czasownik i jego poprawną formę.- Uczeń tworzy zdania opisujące swój stan zdrowia lub stan innych osób. - Uczeń koryguje błędy w zdaniach dotyczących stanów zdrowotnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które zaczynają naukę języka od zera.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Poziom A1
Plan nauczania
Unidad 0: Antes de empezar
- Tematyka: Wprowadzenie do języka hiszpańskiego.
- Gramatyka: Alfabet, wymowa, podstawowe zwroty.
- Słownictwo: Powitania, narodowości.
Unidad 1: Saludos
- Tematyka: Przedstawianie się, zwroty grzecznościowe.
- Gramatyka: Czasowniki "ser", "llamarse", "tener" w czasie teraźniejszym.
- Słownictwo: Narodowości, zawody.
Unidad 2: Familias
- Tematyka: Członkowie rodziny, więzi rodzinne.
- Gramatyka: Rodzaj i liczba rzeczowników, zaimki dzierżawcze.
- Słownictwo: Rodzina, relacje międzyludzkie.
Unidad 3: El trabajo
- Tematyka: Zawody, opis pracy.
- Gramatyka: Czasowniki regularne w presente, czasowniki nieregularne "hacer", "tener".
- Słownictwo: Miejsca pracy, stanowiska zawodowe.
Unidad 4: La casa
- Tematyka: Opis domu, pomieszczenia.
- Gramatyka: Czasownik "haber", przyimki miejsca.
- Słownictwo: Meble, sprzęty domowe.
Unidad 5: Comer
- Tematyka: Restauracja, jedzenie, zakupy spożywcze.
- Gramatyka: Tryb rozkazujący, konstrukcje "tener que" i "hay que".
- Słownictwo: Produkty spożywcze, potrawy, restauracja.
Unidad 6: El barrio
- Tematyka: Miasto, opisywanie okolicy.
- Gramatyka: Czasowniki "ir", "estar", "venir", zaimki wskazujące.
- Słownictwo: Budynki, środki transportu, kierunki.
Unidad 7: Salir con los amigos
- Tematyka: Spędzanie wolnego czasu, hobby.
- Gramatyka: Gustar i podobne czasowniki.
- Słownictwo: Sport, kino, teatr.
Unidad 8: De vacaciones
- Tematyka: Podróże, wakacje.
- Gramatyka: Futuro inmediato "ir a + infinitivo".
- Słownictwo: Transport, atrakcje turystyczne.
Unidad 9: Compras
- Tematyka: Zakupy, rozmowy w sklepie.
- Gramatyka: Stopniowanie przymiotników, comparaciones.
- Słownictwo: Odzież, ceny, targowanie się.
Unidad 10: Salud y enfermedad
- Tematyka: Zdrowie, wizyta u lekarza.
- Gramatyka: Czasowniki "doler", "sentirse", imperativo.
- Słownictwo: Części ciała, lekarstwa, zalecenia lekarskie.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Polańska-Kłossowska
Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie – dostosowuję materiały i metody do poziomu, celów oraz zainteresowań ucznia. Stawiam na praktyczne aspekty nauki, dzięki czemu moje lekcje są angażujące, a zdobywana wiedza przydatna w codziennej komunikacji. Staram się aby nauka ze mną była nie tylko efektywna, ale także przyjemna i motywująca.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi