Doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do kadry właścicielskiej, menadżerskiej oraz kierowniczej przedsiębiorstw zainteresowanych wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
- Data zakończenia rekrutacji15-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Usługa "Doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 weryfikuje stan obecny i spełnienie wymagań normy ISO 9001:2015.Jej głównym celem jest analiza stanu obecnego firmy w zakresie spełnienia wymagań normy ISO9001
Cel ten zostanie poprzez przeprowadzenie audytu oraz przygotowanie raportu zawierającego wyniki audytu. Cel zostanie osiągnięty na koniec realizacji usługi.
Efekt usługi
Efektem realizacji usługi będzie raport z audytu przedwdrożeniowego przeprowadzonego w siedzibie Klienta.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Weryfikacja opracowanego raportu z audytu przedwdrożeniowego
Program
Program
Usługa doradcza pozwoli na efektywną identyfikacje oraz zapoznanie się z lukami w spełnieniu przez przedsiębiorstwo wymagań normy ISO 9001:2015.
Usługa obejmuje:
- Audyt przedwdrożeniowy:
- Analiza działalności przedsiębiorstwa
- Analiza stanu cyfryzacji przedsiębiorstwa
- Zapoznanie się z procesami, strukturą oraz kontekstem wewnętrznym przedsiębiorstwa
- Analiza istniejącej dokumentacji
- Przeprowadzenie audytu na okoliczność wdrożenia
- Opracowanie dokumentacji:
- raportu za audytu,
- Prezentacja raportu wraz z omówieniem zidentyfikowanych luk.
- Wskazanie obszarów rekomendowanych do cyfryzacji, automatyzacji i optymalizacji.
- Walidacja raportu.
Usługa pozwoli w sposób sprawny, profesjonalny i kompleksowy na weryfikacje spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015 przez przedsiębiorstwo, aby w późniejszym etapie mogła nastąpić decyzja o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością.
Usługa nie obejmuje kosztów wdrożenia oraz certyfikacji.
Niezbędne warunki do seplenienia przez uczestników usługi, aby osiągnąć główne cele:
- zarejestrowana działalność gospodarcza
- min. liczba personelu firmy - 3 osoby
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto25 830,00 PLN
- Koszt usługi netto21 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto615,00 PLN
- Koszt godziny netto500,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karol Urban
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Head of DOA
- Doświadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Projektowanie i wdrażanie SMS w organizacjach lotniczych
- Znajomość wymagań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
- Audytor wiodący ISO9001 i ISO27001
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
Wykształcenie wyższe.
Ponadto odbyte liczne szkolenia z wymagań i prawa lotniczego, między innymi: Part 21, Part 66/147.
Wiedza i umiejętności z zakresu objętym szkoleniem oraz ocena umiejętności instruktora została pozytywnie zweryfikowane przez Kierownictwo zgodnie z procedurami wdrożonego Systemu Zarządzania Jakości ISO9001.
Piotr Mróz
Łukasz Rachfał
Odbyte szkolenia Audytora ISO9001 oraz lotniczej normy z serii AS9100 jak i EASA Part 21. Praktyczna wiedza i doświadczenie zdobyte podczas licznych audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
Doświadczenie praktyczne zdobyte w licznych projektach realizowanych dla firm z branży lotniczej, medycznej oraz informatycznej. Doświadczenie w pracy z firmami projektującymi, produkcyjnymi oraz handlowymi.
Udział w wielu projektach:
- cyfryzacji procesów technologicznych i wdrożenie technologii Przemysłu 4.0
- wdrożeniowych ISO 9001 i ISO 27001
- utrzymanie Systemów Zarządzania Jakością wg ISO9001 oraz AS9100 i AS9120
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemów Jakości oraz
Kontroli Jakości
- Implementacji SMS w organizacjach lotniczych
Wiedza i umiejętności z zakresu objętym szkoleniem oraz ocena umiejętności instruktora została pozytywnie zweryfikowane przez Kierownictwo zgodnie z procedurami wdrożonego Systemu Zarządzania Jakości ISO9001.
Justyna Czyż
Doświadczenie zawodowe obejmuje wieloletnią pracę w sektorze lotniczym na stanowiskach technicznych i zarządczych:
Zastępca Kierownika Jakości w organizacjach lotniczych(2021–2024), zarządzanie systemem jakości oraz zgodnością procesów z wymaganiami ISO9002, AS 9100 i EASA Part 21.
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) ISO9001, AS 9100 (od 2022 – obecnie).
Audytor wewnętrzny ISO9001 i AS 9100 (od 2021).
Doświadczenie w nadzorze oraz utrzymaniu systemów zarządzania jakością zgodnych z IOS9001 i normą AS 9100D.
Dodatkowo, ponad 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz koordynacji projektów inżynieryjnych w branży lotniczej oraz przemysłowej.
Osoba prowadząca usługę rozwojową /osoba walidująca posiada doświadczenie zawodowe i kwalifikacje odpowiednie do rodzaju i zakresu niniejszej usługi, zdobyte w przeciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji danej usługi. Wiedza i umiejętności z zakresu objętym szkoleniem oraz ocena umiejętności instruktora została pozytywnie zweryfikowane przez Kierownictwo zgodnie z procedurami wdrożonego Systemu Zarządzania Jakości ISO9001.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przedsiębiorstwo otrzymuje opracowany raport z audytu.
Informacje dodatkowe
Usługa nie obejmuje kosztów wdrożenia.
Usługa nie obejmuje kosztów certyfikacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana przez naszą firmę jest realizowana przez narzędzia Google Meet lub Jitsi Meet
Dla Google Meet wymagany jest komputer z systemem w najnowszych(i 2 poprzednich) wersjach:
Mac OS X
Windows
Google Chrome
Ubuntu
Linuks dystrybucje oparte na Debianie
Do działania Google Meet wymaga aktualnej wersji jednej z wymienionych niżej
przeglądarek:
-
Chrome
-
Mozilla Firefox
-
Microsoft Edge
-
Apple Safari.
Microsoft Internet Explorer nie zapewnia obsługi Google Meet i Jitsi Meet.
Do korzystania z Jitsi Meet wymagana jest jedna z najnowszych przeglądarek:
-
Chrome
-
Firefox
-
Safari
Wymagane jest również stabilne połączenie z siecią internet. Zalecana prędkość minimalna to 2MB/s. Wymagane jest
posiadanie mikrofonu i słuchawek(głośników). Zalecane jest posiadanie kamery.
Każdy z uczestników przed usługą otrzyma link umożliwiający połączenie się ze szkoleniem.
Ze względów na wymagania Bazy Usług Rozwojowych usługi mogą być nagrywane.
Do przeglądania materiałów wymagany jest oprogramowanie Adobe Acrobat Reader lub inne pozwalające na otwarcie pliku PDF.