Szkolenie- Kreatywność 2.0 – AI w projektach kreatywnych i marketingu
Szkolenie- Kreatywność 2.0 – AI w projektach kreatywnych i marketingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do zarówno dla początkujących, jak i osób z doświadczeniem w marketingu, grafice, mediach i branży kreatywnej. Szkolenie skierowane jest do osób, które zamierzają podnieść kompetencje w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie kreatywnym, od projektowania gier i ilustracji po marketing i promocję. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności generowania treści wizualnych i koncepcyjnych za pomocą AI oraz tworzenia skutecznych kampanii marketingowych wspieranych narzędziami sztucznej inteligencji. Szkolenie pozwoli na optymalizację pracy twórczej i efektywne wdrażanie AI w działaniach promocyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wskazuje, jak AI wspiera proces kreatywny w grach komputerowych i projektach wizualnych. | Kryteria weryfikacji wybiera spośród wielu procesy w zakresie gier, ilustracji i wizualizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje narzędzia AI wykorzystywane w tworzeniu concept-artów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady narzędzi AI używanych do generowania concept-artów (np. MidJourney, Stable Diffusion). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje AI do generowania grafik koncepcyjnych dla różnych typów projektów. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie techniki i narzędzia AI do storytellingu, ilustracji książkowych i moodboardów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje etyczne i prawne aspekty wykorzystania AI w projektach kreatywnych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne zagrożenia związane z użyciem AI w sztuce i projektowaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia skuteczność kampanii marketingowych tworzonych z pomocą AI. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe wskaźniki efektywności kampanii marketingowych (CTR, konwersja, ROI). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
Przerwy wliczane są w czas trwania szkolenia.
Walidacja wliczana jest w czas trwania szkolenia.
Przerwy ustalane elastycznie, wg potrzeb. Nie więcej niż 60 minut podczas 8godzinnego dnia szkoleniowego.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja odbędzie się za pomocą testu online z wynikiem generowanym automatycznie. Warunek rozdzielności funkcji jest zachowany.
Moduł 1 AI w Praktyce: Od gier komputerowych do projektów kreatywnych
- Jak AI wspiera proces kreatywny – zastosowanie sztucznej inteligencji w grachkomputerowych, projektach kreatywnych oraz wizualizacjach.
- Tworzenie prostych concept-artów z pomocą AI dla osób bez doświadczenia wrysunku lub grafice.
- Warsztat praktyczny: samodzielne generowanie pomysłów i grafik koncepcyjnychdla różnych typów projektów (storytelling, ilustracje książkowe, moodboardy) zapomocą dostępnych narzędzi AI.
Moduł 2 : Efektywny marketing i promocja przy wsparciu AI: Praktyczne zastosowania
- AI jako wsparcie dla działań marketingowych – jak szybko tworzyć skutecznekampanie reklamowe, atrakcyjne materiały promocyjne oraz strony internetowe.
- Wykorzystanie narzędzi AI do automatycznego pisania tekstów reklamowych(copywriting), optymalizacji treści SEO i tworzenia grafik promocyjnych.
- Warsztat praktyczny: uczestnicy samodzielnie stworzą prostą stronę internetową lubkampanię reklamową wykorzystując AI.
Moduł 3 .Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny online z wynikiem generowanym automatycznie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 AI w Praktyce: Od gier komputerowych do projektów kreatywnych | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Efektywny marketing i promocja przy wsparciu AI: Praktyczne zastosowania | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny online z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Pelc
Doświadczenie zawodowe: Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w grafice 3D, animacji i efektach wizualnych. Specjalizuje się w projektowaniu treści wizualnych i interaktywnych, wykorzystując nowe technologie w szczególności AI. Brał udział w projektach badawczo-rozwojowych (B+R) związanych z innowacyjnymi systemami VR i fotorealistycznymi środowiskami 3D. Laureat prestiżowych nagród za osiągnięcia w modelowaniu i wizualizacji realizując projekty z zakresu grafiki, nowych technologii, gamingu i multimediów.
Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń - przeprowadził co najmniej 100 godzin szkoleń z niniejszego zakresu w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania w wysokości 70 % i więcej szkolenie będzie zwolnione z VAT. Wówczas uczestnik otrzyma fakturę na koszt netto szkolenia.
Po zapisie prosimy o informację - od jakiego operatora regionalnego oraz w jakiej wysokości % otrzymaliście Państwo dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload);
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki;
- ciche miejsce, wolne od zakłóceń i hałasu zewnętrznego
- Szkolenie odbędzie się na platformie audio-video
- Uczestnik otrzyma link do zajęć na trzy dni przed planowanym rozpoczęciem usługi; link będzie ważny przez cały okres trwania szkolenia .