Wideo marketing - skuteczny element strategii marketingowej
Wideo marketing - skuteczny element strategii marketingowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, menadżerów, marketerów, specjalistów ds. PR, twórców internetowych, przedstawicieli agencji reklamowych, trenerów, coachów oraz wszystkich osób, które chcą nauczyć się tworzyć skuteczne materiały wideo na potrzeby marketingu internetowego.
Usługa skierowana do uczestników programu Małopolski pociąg do kariery oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Wideo marketing - skuteczny element strategii marketingowej" ma na celu umożliwić uczestnikom nauki skutecznego wykorzystania narzędzi wideo w celach marketingowych poprzez zapoznanie ich z najnowszymi trendami, praktycznymi warsztatami oraz omówieniem strategii i technik tworzenia, dystrybucji i promocji filmów wideo.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie rolę wideo marketingu we współczesnej strategii marketingowej | Kryteria weryfikacji - definiuje wideo marketing i wyjaśnia jego znaczenie w dzisiejszym świecie- wypisuje trzy główne cele wideo marketingu - opisuje korzyści, jakie przynosi firmom - identyfikuje aktualne trendy w wideo marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy skutecznie strategie wideo marketingu | Kryteria weryfikacji - określa i wypisuje cele wideo marketingu- tworzy szczegółową personę klienta i wyjaśnia, jak dopasować treści wideo do potrzeb - planuje kampanię wideo marketingową, w tym ustala harmonogram, budżet i kluczowe wskaźniki efektywności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy i montuje filmy wideo | Kryteria weryfikacji - pisze kompletny scenariusz do filmu wideo, uwzględniając cel marketingowy i grupę docelową- nagrywa filmy wideo, korzystając z odpowiednich technik i narzędzi, dbając o jakość obrazu i dźwięku - montuje filmy wideo, stosując podstawowe zasady montażu - opisuje jak dodaje się elementy do filmów takie jak napisy, przejścia i efekty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Efektywnie promuje treści wideo | Kryteria weryfikacji - wybiera odpowiednie platformy do dystrybucji filmów wideo, uzasadniając swój wybór- optymalizuje filmy wideo pod kątem SEO, dodając odpowiednie metadane, tytuły i opisy - planuje i przeprowadza kampanię promocyjną w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, menadżerów, marketerów, specjalistów ds. PR, twórców internetowych, przedstawicieli agencji reklamowych, trenerów, coachów oraz wszystkich osób, które chcą nauczyć się tworzyć skuteczne materiały wideo na potrzeby marketingu internetowego.
Usługa skierowana do uczestników programu Małopolski pociąg do kariery oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem.
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu z angażowaniem uczestników w formie pytań, zadań oraz ankiet przesyłanych podczas trwania szkolenia wykonywanych indywidualnie przez każdego uczestnika.
Usługa prowadzona jest w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). Przerwy nie są wliczane w koszt usługi.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja w formie testu on line z odpowiedziami generowanymi komputerowo. Test udostępniony zostanie przez osobę prowadzącą usługę - rozdzielność funkcji zostaje zachowana z uwagi na rodzaj testu (test on line z odpowiedziami generowanymi automatycznie).
1. Wprowadzenie do video marketingu
- Definicja video marketingu i jego znaczenie w dzisiejszym świecie.
- Cele video marketingu i korzyści dla firm.
- Trendy w video marketingu i prognozy na przyszłość.
- 2. Strategia video marketingu
- Określanie celów video marketingu i dopasowanie strategii do nich.
- Tworzenie persony klienta i dopasowanie treści video do jej potrzeb.
- Planowanie kampanii video marketingowych i mierzenie ich efektywności.
- 3. Tworzenie filmów video
- Scenariusz - planowanie treści video.
- Nagrywanie filmów video - techniki i narzędzia.
- Montaż filmów video - podstawowe zasady i programy do montażu.
- 4. Dystrybucja filmów video
- Wybór odpowiednich platform do dystrybucji video.
- Optymalizacja filmów video pod SEO.
- Promowanie filmów video w mediach społecznościowych i innych kanałach.
- 5. Warsztaty tworzenia scenariusza
- Uczestnicy stworzą scenariusz do filmów video/rolek
- 6. Ćwiczenia z nagrywania filmów/rolek
- Uczestnicy według stworzonego wcześniej scenariusza spróbują nagrać zaplanowaną rolkę (ustawienie światła, dostosowanie tła, podstawowe techniki i ustawienia w aparacie/smartfonie)
- 7. Warsztaty montażu wideo
- Na podstawie omówionych pierwszego dnia szkolenia narzędzi do montażu, uczestnicy w wybranym przez siebie narzędziu zmontują nagrane w poprzednim bloku filmiki. (obróbka koloru, dodawanie napisów, przejścia itp.)
- 8. Przygotowanie filmów do dystrybucji oraz promowanie ich w social mediach
- Uczestnicy zoptymalizują swoje filmy video pod SEO i dodadzą odpowiednie metadane oraz nauczą się promować swoje filmy w social mediach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Przywitanie uczestników szkolenia, rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Wprowadzenie do video marketingu (wykład, udotępnianie ekranu) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Strategia video marketingu (wykład, udotępnianie ekranu) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Tworzenie filmów wideo (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Dystrybucja filmów video (wykład, udotępnianie ekranu) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Sesja Q&A | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Przywitanie uczestników szkolenia, rozpoczęcie drugiego dnia szkolenia | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Warsztaty tworzenia scenariusza (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Ćwiczenia z nagrywania filmów/rolek (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Warsztaty montażu wideo (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przygotowanie filmów do dystrybucji oraz promowanie ich w social mediach (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Sesja Q&A | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test teoretyczny online z odpowiedziami generowanymi automatycznie przeprowadzony w ramach walidacji | Prowadzący Tomasz Łukijaniuk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Łukijaniuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja, która zostanie wysłana do Uczestników po zakończonym szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Od uczestników szkolenia nie są wymagane żadne umiejętności ani doświadczenie. Wymagane są jedynie podstawowe umiejętności komunikacyjne.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1godz = 45 minut
Przerwy nie są wliczane w koszt uslugi
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu.
Oferujemy organizację tego i innych dofinansowanych usług w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy przy tworzeniu własnych rozwiązań szkoleniowych oraz doradczych, służymy wsparciem w doborze tematyki i ekspertów prowadzących.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i/lub „Nowy start w Małopolsce z EURESem”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.