Ekologiczny Gabinet zgodny z zasadami "Zielone kompetencje" ECO-Linergista PMU - poziom podstawowy brwi. De Lux Marta Kosiń
Ekologiczny Gabinet zgodny z zasadami "Zielone kompetencje" ECO-Linergista PMU - poziom podstawowy brwi. De Lux Marta Kosiń
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
1. Osób początkujących w branży kosmetycznej, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie makijażu permanentnego i rozpocząć karierę jako linergistka i otworzyć swój własny Gabinet ECO.
2. Kosmetyczek i kosmetologów, którzy pragną rozszerzyć swoje kompetencje o nową usługę, jaką jest pigmentacja brwi techniką ombre oraz o Zielone Kompetencje.
3. Właścicieli salonów kosmetycznych, chcących wprowadzić do oferty usługę makijażu permanentnego, a także dla pracowników tych salonów, którzy będą odpowiedzialni za wykonywanie tego rodzaju zabiegów.
4. Osób zainteresowanych tematyką beauty i Ekologicznego podejścia do tworzenia swojego miejsca pracy, które chcą poznać podstawy makijażu permanentnego, aby w przyszłości móc profesjonalnie wykonywać tego typu zabiegi w swoim Gabinecie ECO.
Szkolenie jest idealne zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem permanentnym, jak i dla tych, którzy chcą odświeżyć umiejętności
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji11-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne do prowadzenia gabinetu kosmetologiczne zgodnie z zasadami zielonej gospodarki. Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu ekologicznego zarządzania gabinetem, takich jak minimalizacja odpadów, oszczędność zasobów, wykorzystanie materiałów przyjaznych środowisku.Dodatkowo uczestnicy rozwiną umiejętności techniczne w zakresie makijażu permanentnego, integrując proekologiczne podejście z wysoką jakością usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Analizuje zasady mikropigmentacji brwi, w tym dobór pigmentu do fototypu skóry oraz wpływ techniki pracy na trwałość efektu. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje fototyp skóry klientki i klasyfikuje go według skali Fitzpatricka, określając, które pigmenty będą najbardziej odpowiednie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. Opisuje techniki pigmentacji i ich wpływ na trwałość efektu, wskazując różnice między metodami manualnymi a maszynowymi oraz efektami cieniowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Analizuje czynniki wpływające na stabilność pigmentu w skórze, uwzględniając procesy regeneracyjne, pielęgnację pozabiegową i reakcje skóry na pigmenty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 2. Opracowuje plan zabiegu pigmentacji brwi, analizując stan skóry klientki, wykluczając przeciwwskazania oraz dobierając odpowiednią technikę pracy. | Kryteria weryfikacji 1. Dokonuje analizy stanu skóry klientki – ocenia poziom nawilżenia, elastyczność, strukturę naskórka oraz ewentualne blizny lub przebarwienia mogące wpłynąć na efekt pigmentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Identyfikuje przeciwwskazania do zabiegu – rozpoznaje i klasyfikuje schorzenia skórne, alergie oraz czynniki zdrowotne wykluczające możliwość przeprowadzenia pigmentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Dobiera technikę pigmentacji do indywidualnych cech klientki – uwzględniając jej typ skóry, oczekiwany efekt oraz trwałość pigmentu, uzasadnia wybór odpowiedniej metody (ombre, cieniowanie, metoda hybrydowa itp.). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 3. Wykonuje zabieg pigmentacji brwi na modelce szkoleniowej, dobierając odpowiednie pigmenty, stosując prawidłową głębokość wkłucia oraz przestrzegając zasad sterylności i bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji 1 Dobiera odpowiednie pigmenty do typu skóry modelki – analizuje odcień skóry, jej strukturę oraz wpływ pigmentu na finalny efekt, uzasadniając swój wybór. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Stosuje prawidłową technikę pigmentacji – wykonuje precyzyjne ruchy zgodnie z wybraną metodą (ombre, cieniowanie, hybryda), kontrolując głębokość wkłucia oraz równomierność aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa – przygotowuje stanowisko pracy zgodnie z wymogami sanitarnymi, stosuje środki ochrony osobistej, sterylizuje narzędzia oraz utylizuje odpady zgodnie z procedurami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Monitoruje reakcję skóry na zabieg oraz ocenia efekt końcowy – analizuje stan skóry modelki podczas i po zabiegu, identyfikuje ewentualne reakcje niepożądane i podejmuje działania korygujące w razie potrzeby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 4. Stosuje zasady profesjonalnej obsługi klientów w salonie kosmetologicznym, w tym zasady etyki zawodowej, skutecznej komunikacji interpersonalnej i budowania relacji z klientem. | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w relacji z klientem – dobiera odpowiedni sposób komunikacji, aktywnie słucha, zadaje trafne pytania oraz dostosowuje przekaz do potrzeb i oczekiwań klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji 2. Przestrzega zasad etyki zawodowej – zachowuje poufność informacji, wykazuje się uczciwością, empatią i profesjonalnym podejściem w relacjach z klientem, unika wprowadzania klienta w błąd. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Reaguje na potrzeby i oczekiwania klienta – identyfikuje obawy klienta dotyczące zabiegu, udziela rzetelnych informacji, tłumaczy przebieg procedury oraz proponuje odpowiednie rozwiązania zgodne z zasadami bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 5. Projektuje ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania w prowadzeniu salonu beauty, wdrażając zasady recyklingu, optymalizując zużycie energii oraz wybierając certyfikowane produkty kosmetyczne przyjazne środowisku. | Kryteria weryfikacji 1. Dobiera ekologiczne produkty i materiały do pracy w salonie beauty – analizuje składy kosmetyków oraz certyfikaty ekologiczne, selekcjonuje produkty nietestowane na zwierzętach i zawierające bezpieczne składniki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. Opracowuje plan minimalizacji odpadów i recyklingu – wskazuje sposoby segregacji odpadów kosmetycznych, optymalizuje zużycie materiałów jednorazowych oraz proponuje alternatywy wielokrotnego użytku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Wdraża strategie oszczędzania energii i zasobów w salonie – planuje efektywne wykorzystanie urządzeń elektrycznych, dobiera energooszczędne oświetlenie oraz określa sposoby redukcji zużycia wody i prądu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 4. Promuje ekologiczne rozwiązania wśród klientów i personelu salonu – edukuje klientów na temat zrównoważonej pielęgnacji, prezentuje zalety ekologicznych produktów oraz wdraża proekologiczne procedury w salonie (np. ograniczenie plastiku, korzystanie z opakowań biodegradowalnych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy teoretyczne i wprowadzenie do zielonych kompetencji
09:00-09:30
• Wprowadzenie do szkolenia:
• Cele i struktura programu.
• Wyjaśnienie pojęcia zielonych kompetencji i ich znaczenia w branży beauty.
• Powiązanie ekologii z pracą w gabinecie kosmetycznym.
09:30-10.30
• Zielone kompetencje w pracy linergistki
• Programy ekologiczne:
Wstęp na ścieżkę Eko – znaczenie odnawialnych źródeł energii (pompy ciepła, fotowoltaika).
Ekologiczne zarządzanie gabinetem czyli jak prowadzić gabinet zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju:
Ekologiczne rozwiązania :
1. Ograniczenie marnowania żywności i recykling – wprowadzenie działań w gabinecie oraz w przerwach obiadowych.
2. Wdrażanie zasad oszczędzania energii – jak dostosować godziny pracy do tańszych taryf i wykorzystywać efektywne urządzenia.
3. Wybór lokalu z ekologicznym źródłem ciepła – co uwzględnić przy prowadzeniu działalności (pompy ciepła, panele fotowoltaiczne)
4. Postępowanie z materiałami skażonymi: utylizacja i segregacja zgodnie z normami.
5. Zasady korzystania z produktów nietestowanych na zwierzętach (kosmetyki, pigmenty).
6. Wybór produktów z recyklingu: papier toaletowy, jednorazowe prześcieradła i chusteczki.
7. Oszczędzanie wody – techniki minimalizowania zużycia podczas zabiegów.
8. Zastosowanie paneli fotowoltaicznych w nowych lokalach – przegląd dostępnych technologii.
9. Jak nie używać kosmetyków bez testów bezpieczeństwa (A-testów).
10. Filtracja wody w gabinecie: korzystanie z nowoczesnych systemów filtracyjnych.
11. Segregacja odpadów w gabinecie beauty: praktyczne rozwiązania.
12. Analiza zużycia energii w gabinecie – jak optymalizować koszty i zużycie zasobów.
13. Instalacja solarnych podgrzewaczy wody w nowych budynkach – korzyści środowiskowe i finansowe.
14. Promowanie kosmetyków w opakowaniach ekologicznych – prezentacja dostępnych produktów.
15. Zakup sprzętów z drugiej ręki – analiza kosztów i wpływu na środowisko.
16. Wzbudzanie pasji do przyrody – działania, które mogą przyciągnąć eko-klientów.
17. Dezynfekcja wielorazowych produktów użytku.
18. Procedury oznakowania ekologicznego zgodne z wymogami UE.
19. Jak utylizować odpady medyczne w zgodzie z przepisami?
20. Naprawianie zamiast wymiany urządzeń: zrównoważone zarządzanie wyposażeniem.
21. Tworzenie zielonych przestrzeni: zielony wystrój pomieszczeń oraz angażowanie klientów do proekologicznych działań.
22. Praca na ekologicznych skórach treningowych – przygotowanie stanowiska i ćwiczenia.
23. Metody minimalizacji wpływu systemu ogrzewania i klimatyzacji na środowisko.
24. Gromadzenie i odpowiednia segregacja zepsutych urządzeń.
25. Wykorzystanie materiałów odnawialnych przy projektach wnętrz gabinetu.
26. Dobór roślin doniczkowych w gabinecie jako elementu oczyszczania powietrza.
27. Instalacja bramki rowerowej przed gabinetem – działania promujące ekologiczną
10.30-13:00
• Teoria techniki OMBRE
• Dlaczego ombre?
• Anatomia skóry i procesy gojenia.
• Dobór odpowiednich pigmentów i narzędzi do techniki OMBRE.
• Zasady bezpiecznej pracy zgodnej z ekologicznymi normami.
• Ćwiczenia ruchów Ombre na szablonach i skórkach
13:00-13:30
• Przerwa obiadowa.
13:30-16:00
• Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z ekologicznymi standardami i ćwiczenia na skórkach:
• Redukcja zużycia materiałów.
• Bezpieczna utylizacja jednorazowych elementów i segregacja odpadów
•Ćwiczenia na skórkach
16:00-18:00
• Modelka pokazowa:
• Demonstracja pełnego zabiegu techniką OMBRE przez instruktora.
• Wskazówki dotyczące ekonomicznego i ekologicznego wykorzystania pigmentów.
18:00-18:30
• QUIZ z zielonych kompetencji (teoria):
• Krótkie testy sprawdzające wiedzę o:
• Ekologicznych materiałach i pigmentach.
• Zasadach zarządzania zasobami (woda, energia).
• Ochronie środowiska i zrównoważonym rozwoju w kontekście gabinetu kosmetycznego.
18.30-19:00
• Stwórz/zaprojektuj swój własny GABINET ECO LINERGISTKI – (Ćwiczenia )
Dzień 2: Praktyka na modelkach i utrwalanie zielonych kompetencji
09:00-10:00
• Przygotowanie uczestniczek do pracy z modelkami:
• Wywiad zdrowotny i analiza skóry.
• Dobór kształtu brwi i omówienie cieniowania.
10:00-11:00
• Praca na skórkach.
11:13:30
• Praca na pierwszej modelce (uczestniczki):
• Wykonanie zabiegu techniką OMBRE z naciskiem na precyzję ruchów.
• Monitorowanie zużycia materiałów – ekonomiczne i ekologiczne zarządzanie pigmentami i narzędziami.
13:30-14:00
• Przerwa obiadowa.
14:00-17:00
• Praca ruchów na szablonach.
• Doskonalenie techniki cieniowania i detali.
• Elementy zielonych kompetencji: praktyczne wskazówki dotyczące recyklingu i redukcji odpadów podczas pracy.
17:00-19:00
• Podsumowanie dnia:
• Omówienie prac uczestniczek.
• Indywidualne wskazówki instruktora.
• Wdrażanie zielonych praktyk w pracy z klientem.
Dzień 3: Doskonalenie praktyki i podsumowanie zielonych kompetencji
09:00-10:00
• Przygotowanie do pracy na szblonach:
• Planowanie kształtu i technik pigmentacji.
• Omówienie technicznych detali metody OMBRE.
10:00-13:00
• Praca na drugiej modelce (uczestniczki)i Zielone Kompetencje w aranżacji gabinetu
• Samodzielne wykonanie zabiegu pod okiem instruktora.
• Monitorowanie zgodności pracy z ekologicznymi zasadami (np. minimalizacja odpadów).
13:00-13:30
• Przerwa obiadowa.
13:30-14:30
• Test praktyczny z zielonych kompetencji - Walidacja
• Zadania dla uczestniczek związane z:
• Ekonomicznym zarządzaniem pigmentami.
• Ekologicznym planowaniem gabinetu (redukcja energii, recykling).
• Wdrażaniem programów proekologicznych w działalności beauty -plan dla swojego Gabinetu ECO.
• Aranżacja ECO-Gabinetu – Mój projekt - Gabinet zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju
14.30-15.30
• Analiza efektów pracy uczestniczek - Walidacja
• Korekta i dopracowanie detali zabiegu OMBRE.
• Indywidualna ocena oraz omówienie dalszego rozwoju zawodowego.
15.30-16.00
• Podsumowanie i wręczenie certyfikatów:
• Prezentacja wykonanych prac.
• Omówienie korzyści z wdrożenia zielonych kompetencji w salonie beauty.
• Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Podstawy teoretyczne i wprowadzenie do zielonych kompetencji | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zielone kompetencje w pracy linergistki | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zielone kompetencje w pracy linergistki | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z ekologicznymi standardami i ćwiczenia na skórkach | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Modelka pokazowa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 QUIZ z zielonych kompetencji (teoria) | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Stwórz/zaprojektuj swój własny GABINET ECO LINERGISTKI – (Ćwiczenia ) | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Praktyka na modelkach i utrwalanie zielonych kompetencji -Przygotowanie uczestniczek do pracy z modelkami | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Praca na skórkach. | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Praca na pierwszej modelce (uczestniczki) | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Praca ruchów na szablonach i elementy zielonych kompetencji | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Podsumowanie i wdrażanie zielonych praktyk w pracy z klientem | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Doskonalenie praktyki i podsumowanie zielonych kompetencji | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Praca na drugiej modelce (uczestniczki)i Zielone Kompetencje w aranżacji gabinetu | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Test praktyczny z zielonych kompetencji - Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Analiza efektów pracy uczestniczek - Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Podsumowanie i wręczenie certyfikatów | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto185,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,19 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Kosiń
Jako Lider, swój zespół sama szkoliła, który aktualnie odnosi największe sukcesy w firmie.
Posiada także ponad 12 letnie doświadczenie w branży kosmetologicznej i linergistycznej.
Jej szeroka wiedza na temat ekologicznych rozwiązań, takich jak wymiana paneli fotowoltaicznych, instalacja pomp ciepła i wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii, czyni ją ekspertką w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w sektorze beauty i poza nim.
W ciągu ostatnich lat Marta przeprowadziła liczne szkolenia z zakresu makijażu permanentnego.
Jej kursy, w których uczestniczyło ponad 200 osób, obejmowały zarówno aspekty techniczne, jak i ekologiczne, dostosowane do wymagań nowoczesnego rynku. Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w międzynarodowych konferencjach i kursach, co pozwala jej łączyć nowoczesne technologie z praktycznymi rozwiązaniami ekologicznymi.
W pracy trenerskiej Marta kładzie szczególny nacisk na jakość nauczania, zrównoważony rozwój oraz dostosowanie gabinetów beauty do wymagań zielonej gospodarki. Jej doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji i znajomość programów ekologicznych stanowią dodatkowy atut, który zapewnia uczestnikom szkolenia dostęp do praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu ochrony środowiska.
Justyna Mańka
Justyna Mańka jest kosmetologiem i linergistką z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w branży beauty. Swoje umiejętności rozwijała pod okiem trenera z 12-letnim doświadczeniem w dziedzinie linergistyki, co pozwoliło jej zdobyć solidne podstawy i zaawansowane kompetencje w zakresie technik makijażu permanentnego. W trakcie swojej kariery uczestniczyła w realizacji wielu projektów edukacyjnych, prowadząc zarówno praktyczne szkolenia z zakresu pigmentacji brwi, jak i warsztaty dotyczące ekologicznego zarządzania gabinetem kosmetologicznym.
Justyna specjalizuje się w pracy z początkującymi kursantami, zapewniając im kompleksowe przygotowanie teoretyczne i praktyczne. Jej zaangażowanie i profesjonalne podejście gwarantują wysoką jakość nauczania oraz efektywność w przekazywaniu wiedzy. Dzięki swojej pasji do ekologii w branży beauty, Justyna skutecznie łączy naukę technik kosmetycznych z promowaniem zielonych praktyk, takich jak korzystanie z ekologicznych materiałów i minimalizacja odpadów w gabinecie kosmetologicznym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały najwyższej jakości, które są całkowicie bezpłatne i przygotowane specjalnie dla każdego z nich. Materiały te obejmują:
• Podręczniki i instrukcje: Szczegółowe opracowania dotyczące teorii i praktyki szkolenia.
• Zestawy szkoleniowe: W tym narzędzia i akcesoria niezbędne do przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych.
• Pigmenty i preparaty: Wysokiej jakości pigmenty oraz inne preparaty używane w zabiegach.
• Materiał ekologiczny: Informacje na temat ekologicznych materiałów i praktyk.
Każdy uczestnik szkolenia będzie miał pełny dostęp do tych materiałów, co pozwoli na efektywne przyswajanie wiedzy i umiejętności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W bliskiej odległości znajduję się przystanek autobusowy, dworzec PKP oraz centrum przesiadkowe.