Szkolenie Content marketing w Social Mediach i na stronie www, copywriting z elementami AI, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci.
Szkolenie Content marketing w Social Mediach i na stronie www, copywriting z elementami AI, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych (content marketing), tworzenia identyfikacji graficznej oraz budowania persony.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia czym jest content marketing i copywriting | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy komunikaty reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki pod strony internetowe oraz proste grafiki pod posty Social Media, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje formuły copywriterskie, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy skuteczne nagłówki, slogany i hasła reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest strategia content marketingowa i tłumaczy dlaczego jest ważna | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Kryteria weryfikacji Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób łatwy do zrozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.oraz proponuje niestandardowe rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa stacjonarna, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Liczba godzin praktycznych:6h
Liczba godzin teoretycznych:2h
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Trener: Magdalena Głomska
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I- Copywriting i Content marketing jako elementy strategii marketingowej. Persona – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Big Idea
- Content marketing
- Język korzyści
- Storytelling
- Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne
- Zjawisko ZMOT
- Budowanie persony
- Benchmarking
Blok II- Big idea- tworzenie motywów przewodnich dla firmy –praktyka- ćwiczenia
- Tworzenie:
- Big Idea
- Konteksty komunikacyjne
- Storytelling
- Misja/wizja firmy
Blok III - Tworzenie treści do Internetu – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu
- Pisanie językiem korzyści
- Pisanie tekstu na stronę www
- Content marketing w Social Media
- CTA
- Blog
Blok IV- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO. Identyfikacja graficzna w kreowaniu wizerunku marki.- praktyka-ćwiczenia
- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO - Słowa kluczowe i narzędzia do SEO
- Księga znaku
- Infografika
- Kolorystyka
- Czcionka
- Wzorce na FB, Instagrama i LinkedIn
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 480,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto185,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Rekomendowane warunki techniczne:
- Założone konto Canva (może być wersja bezpłatna)
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Należy zabrać:
- laptopa, myszkę, ładowarkę
- telefon i ładowarkę
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Adres
Adres
W pobliżu znajduje się parking płatny. Łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej: SKM, tramwaj, autobus.
Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- Winda
- Podjazd
- Szerokie drzwi
- Dostosowana toaleta
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi