Projektowanie UI/UX - szkolenie w formie zdalnej.
Projektowanie UI/UX - szkolenie w formie zdalnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana do właścicieli MŚP, kadry menadżerskiej przedsiębiorstw lub pracowników przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego oraz do programistów aplikacji internetowych i webmasterów.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23, Kierunek – Rozwój.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji02-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zna możliwości i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej w gospodarce cyfrowej dzięki wykorzystaniu stron internetowych i projektowanie zgodne z UX i UI. Zna zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w projektowaniu interfejsów WWW. Identyfikuje korzyści ze stosowania rozwiązań UX i UI. Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta na stronie WWW. Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i definiuje podstawowe pojęcia związane z UX i UI. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnicę pomiędzy UX a UI, podając przykłady zastosowania w projektowaniu stron.Wymienia kluczowe kompetencje osobiste niezbędne do pracy w obszarach UX i UI. Omawia rolę estetyki, funkcjonalności i użyteczności w projektowaniu interfejsów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje koncepcyjny interfejs użytkownika z uwzględnieniem zasad ergonomii i responsywności. | Kryteria weryfikacji Tworzy strukturę strony z podziałem na sekcje, dostosowaną do potrzeb użytkownika i urządzeń mobilnych.Stosuje elementy projektowe zgodne z zasadami czytelności i intuicyjnej nawigacji. Opracowuje makietę strony w narzędziu graficznym (np. mockup, witeboard). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia i techniki badawcze do analizy użyteczności stron. | Kryteria weryfikacji Interpretuje wyniki testów A/B i ankiet użytkowników w celu poprawy projektu.Korzysta z Google Analytics lub Search Console do oceny skuteczności UX/UI. Wskazuje konkretne rekomendacje na podstawie danych z narzędzi statystycznych i badań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje persony i analizuje ścieżkę klienta w kontekście strategii UX/UI | Kryteria weryfikacji Tworzy szczegółową personę klienta, uwzględniając demografię, potrzeby i cele.Analizuje customer journey map w celu identyfikacji problematycznych punktów kontaktu. Dopasowuje funkcje strony do etapów ścieżki użytkownika i jego oczekiwań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia wpływ rozwiązań UX/UI na pozycjonowanie strony i dostępność dla różnych grup użytkowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy UX/UI wpływające na optymalizację SEO (np. struktura HTML5, szybkość ładowania).Ocena projektu pod kątem zgodności z zasadami dostępności (np. kontrast, nawigacja klawiaturą). Analizuje, czy projekt spełnia standardy semantycznego kodowania i dobre praktyki projektowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Projekotwanie UX / UI
Wstęp, wyjaśnienie pojęć, różnica pomiędzy UX a UI
Predyspozycje personalne do pracy ww. obszarach
Projektowanie nowoczesnych interfejsów na przykładach stron www
Ergonomia strony internetowej
Responsywność
Projektowanie koncepcyjne
Projektowanie personalizowane nastawione na klienta
Tworzenie persony klienta
Strategia UX/UI a customer journey
Przykładowe problem I błędy w projektowaniu
Strategia User Experience
Podstawy kodowania
Rożca podejścia HTML 4 a HTML 5
Projektowanie nastawione na semantyczność znaczników
Wykorzystanie CSS w UX UI
Wpływ UX / UI na SEO
Podstawy pozycjonowania stron
Dostępność stron dla osób z niepełnosprawnoscią
Badania użyteczności strony,
- ankiety, testy AB (split test)
- rekomendacje i opinie
Narzędzia statystyczne pomocne w projektowaniu
- google analitics, search console
- narzędzie eye tracking
Przegląd programów wspomagających projektowanie koncepcyjne I wizulane
- mapy myśli
- ClickUP,
- mockUP
- Canva
- Prezi
- wireboard
- makiety stron
Szkolenie dopasowane do poziomu Uczestnika oraz jego zainteresowań. Ścieżka nauki jest odpowiednio spersonalizowana, bazuje na indywidualnych umiejętnościach osoby uczącej się i podąża za jej efektami w przyswajaniu wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Fundamenty UX i UI – różnice, kompetencje i zastosowania | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Projektowanie koncepcyjne i personalizowane doświadczenia użytkownika | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Narzędzia i metody oceny użyteczności – od testów po analitykę | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja - test teoretyczny online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 340,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 340,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,60 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sarasvati
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacje z zajęć w formie pdf
- pliki ćwiczeniowe do pobrania
- tablice drukowane zawierające streszczenie zagadnień z WordPressa
- nagrania z zajęć udostepniane Kursantowi do pobrania
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera (środowisko Windows).
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN.
Podpisanie umowy.
Wpłacenie zaliczki/wkładu własnego przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Szkolenie obejmuje 18 godzin zegarowych
- Uczestnik kończący szkolenie otrzyma zaświadczenie MEN i certyfikat zgodny z wymogami projektu
- Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym, z możliwością obustronnej komunikacji między prowadzącym zajęcia a uczestnikiem.
- Lekcje są nagrywane a nagrania udostępniane Uczestnikowi szkolenia.
Szkolenie dedykowane jest do projektów:
Małopolski Pociąg do kariery
Nowy start w Małopolsce z EURESEM
Kierunek - Rozwój
Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
- Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
- Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
- Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na:
- Safari oraz Chrome w systemie iOS
- Chrome w systemie Android
Lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera.
Wymagania sprzętowe:
- Internet. Prędkość łącza (pobieranie/przesyłanie) - min. 2 Mbps.
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Komputer wyposażony w kamerkę internetową i mikrofon. głośnik
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Usługa jest realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem połączeń on-line, trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie usługi - zajęcia mają charakter warsztatów, podczas których będzie możliwość stałej interakcji z trenerem, przez ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu. Materiały dydaktyczne mają formę e-podręczników, plików dokumentów pdf, przygotowanych nagrań z zajęć.
Usługa będzie rejestrowana/nagrywana do celów kontroli/adytu z zachowaniem zasad RODO i ochorny wizerunku oraz praw autorskich i tajemnic handlowych i nagrania będą przekazane uczestnikom.
Wykorzystanie nagrania na inne cele niż kontrola/audyt, wymaga pozyskania przez Usługodawcę zgody Trenera i Uczestników. Zgoda jest dobrowolna.