Unico Rozwój: Zwinność osobista i zespołowa: Agile, Scrum, Kanban i efektywne zarządzanie zmianą. Praktyczne szkolenie z elastycznego myślenia, pracy iteracyjnej i adaptacji do dynamicznych warunków biznesowych.
Unico Rozwój: Zwinność osobista i zespołowa: Agile, Scrum, Kanban i efektywne zarządzanie zmianą. Praktyczne szkolenie z elastycznego myślenia, pracy iteracyjnej i adaptacji do dynamicznych warunków biznesowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- Liderów zespołów i menedżerów, którzy chcą skutecznie wdrażać Agile w swoich organizacjach i usprawniać zarządzanie zmianą.
- Specjalistów pracujących w środowisku projektowym, którzy chcą lepiej rozumieć Scrum, Kanban oraz elastyczne podejście do zarządzania zadaniami.
- Członków zespołów Scrum i Agile, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie iteracyjnej pracy, komunikacji i samoorganizacji.
- Osób, które chcą rozwijać swoją zwinność osobistą, lepiej zarządzać czasem, podejmować trafniejsze decyzje i efektywnie adaptować się do zmian.
- Pracowników HR i trenerów, którzy chcą lepiej rozumieć metody Agile oraz ich wpływ na rozwój organizacji i zespołów.
Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w Agile – szkolenie obejmuje zarówno wprowadzenie do metodologii, jak i ćwiczenia praktyczne, dzięki którym uczestnicy mogą szybko zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i efektywnego stosowania metodologii Agile, Scrum i Kanban w dynamicznym środowisku biznesowym. Szkolenie prowadzi do rozwinięcia kompetencji w zakresie efektywnej adaptacji do zmian, pracy iteracyjnej oraz optymalizacji procesów zespołowych. Szkolenie przygotowuje do zrozumienia i zastosowania narzędzi Agile, zarządzania zmianą oraz rozwijania zwinności osobistej, w tym efektywnej komunikacji i zarządzania czasem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe zasady Agile oraz różnice między Scrum a Kanban. | Kryteria weryfikacji Omawia wartości i zasady Manifestu Agile. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe różnice między podejściem iteracyjnym (Agile) a kaskadowym (Waterfall). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe elementy Scrum i Kanban (role, artefakty, zdarzenia, tablica Kanban). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Tworzy i zarządza backlogiem produktu w Scrum. | Kryteria weryfikacji Tworzy listę zadań (Product Backlog) zgodnie z wymaganiami Agile. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Priorytetyzuje backlog zgodnie z zasadami wartości biznesowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Określa kryteria akceptacji dla elementów backlogu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Symuluje wydarzenia Scrum na podstawie scenariusza. | Kryteria weryfikacji Bierze udział w symulacji Daily Scrum, przedstawiając aktualny status prac według formatu: „Co zrobiłem?”, „Co planuję?”, „Jakie są przeszkody?”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji W scenariuszu Sprint Retrospective formułuje jedną propozycję usprawnienia pracy zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Tworzy i interpretuje tablicę Kanban, monitorując postępy pracy. | Kryteria weryfikacji Tworzy tablicę Kanban i kategoryzuje zadania zgodnie z etapami pracy (To Do, In Progress, Done). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje zasadę limitu WIP (Work In Progress) do optymalizacji przepływu pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje wykres Burndown Chart, wskazując trendy realizacji zadań. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie w zespole Agile, udziela i przyjmuje feedback. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady transparentnej i otwartej komunikacji w zespole Agile. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Formułuje konstruktywną informację zwrotną w duchu kultury ciągłego doskonalenia. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania współpracy w interdyscyplinarnym zespole. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do szkolenia, przedstawienie celów i zasad pracy
Pretest.
- 15-minutowy test sprawdzający poziom wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
Czym jest Agile?
- Geneza i historia.
- Manifest Agile – wartości i zasady.
- Agile vs. podejście kaskadowe (Waterfall).
- Korzyści i wyzwania wdrażania Agile.
Przerwa
Scrum – teoria i praktyka.
- Filary i wartości Scruma.
- Role w Scrumie (Scrum Master, Product Owner, Development Team).
- Artefakty Scruma (Product Backlog, Sprint Backlog, Increment).
- Zdarzenia Scrumowe (Sprint, Sprint Planning, Daily Scrum, Sprint Review, Sprint Retrospective).
- Timeboxing i iteracyjny sposób pracy.
Ćwiczenia praktyczne.
- Tworzenie backlogu produktu.
- Symulacja sprintu.
- Prowadzenie Daily Scrum.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 2: Kanban, komunikacja i monitorowanie postępów
Wprowadzenie do Kanban:
- Czym jest Kanban i jakie są jego zasady?
- Różnice między Scrum a Kanban.
- Tworzenie tablicy Kanban.
- WIP (Work In Progress) i jego znaczenie.
Monitorowanie postępów i raportowanie:
- Narzędzia do monitorowania pracy w Agile (JIRA, Trello, inne).
- Burndown Chart, Burnup Chart – jak interpretować wykresy?
- Metryki Agile: Velocity, Lead Time, Cycle Time.
- Jak raportować postępy w zespole Agile?
Przerwa
Komunikacja w zespole Agile:
- Rola transparentności i otwartej komunikacji.
- Feedback i kultura ciągłego doskonalenia.
- Praca w zespole interdyscyplinarnym – współpraca między rolami.
- Radzenie sobie z konfliktami i trudnościami w zespole Agile.
Symulacja i case studies:
- Praca na rzeczywistych przypadkach.
- Ćwiczenia – rozwiązywanie problemów w duchu Agile.
- Retrospektywa końcowa.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 3: Fundamenty zwinności osobistej
Zwinność osobista.
- Czym jest zwinność osobista?
- Definicja i znaczenie zwinności w kontekście osobistym i zawodowym.
- Analiza mechanizmów działania modeli świata VUCA i BANI.
- Identyfikacja kluczowych kompetencji przyszłości.
Zarządzanie zmianą w biznesie.
- Definicja zmiany i jej znaczenie w kontekście osobistym i zawodowym.
- Rozważanie różnych rodzajów zmian i ich skutków.
- Analiza zmian w otoczeniu biznesowym: technologiczne, społeczne, ekonomiczne oraz regulacyjne.
Przerwa
Metody zarządzania czasem i nauka nawyków.
- Techniki planowania i priorytetyzacji zadań.
- Wprowadzenie do efektywnych metod pracy.
- Budowanie efektywnych nawyków i eliminacja prokrastynacji.
Metody podejmowania decyzji.
- Analiza różnych podejść do podejmowania decyzji.
- Wykorzystanie narzędzi wspierających proces decyzyjny.
- Techniki podejmowania decyzji w warunkach niepewności.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 4: Rozwój kompetencji zwinności osobistej.
Techniki zarządzania stresem i budowania odporności psychicznej.
- Techniki oddechowe i relaksacyjne.
- Strategie adaptacyjne w obliczu wyzwań.
- Budowanie pozytywnego podejścia do nowych sytuacji.
Skuteczne zarządzanie zmianą.
- Model planowania i wdrażania zmian.
- Identyfikacja i minimalizacja oporu wobec zmian w zespole.
- Budowanie pozytywnego podejścia do nowych sytuacji.
Przerwa
Rozwój kompetencji przywódczych.
- Delegowanie zadań uwzględniające kompetencje członków zespołu.
- Prowadzenie konstruktywnych rozmów feedbackowych.
- Motywowanie i inspirowanie zespołu do osiągania celów.
Symulacje i ćwiczenia.
- Symulacje sytuacji wymagających zastosowania omawianych technik.
- Opracowanie indywidualnych planów rozwoju zwinności osobistej.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 5: Wprowadzenie do koncepcji talentów i mocnych stron.
Odkrywanie talentów i mocnych stron
- Test talentów – każdy uczestnik wykonuje test, analiza wyników.
- Dyskusja: Jak wykorzystać talenty w codziennym życiu i pracy.
System wartości.
- Wprowadzenie do testu wartości – jak wpływają na decyzje i motywację.
- Test wartości.
- Omówienie wyników i refleksja: jak nasze wartości kształtują nasze wybory i relacje.
Przerwa
Test osobowości – klucz do zrozumienia siebie i innych
- Wprowadzenie do psychologii osobowości – różne podejścia i modele.
- Test osobowości – każdy uczestnik wykonuje test, analiza wyników.
- Jak różne typy osobowości wpływają na naszą komunikację i sposób pracy.
Typologia DISC – styl działania i komunikacji
- Wprowadzenie do modelu DISC – cztery typy zachowań.
- Test DISC – każdy uczestnik wykonuje test, analiza wyników.
- Jak dostosować komunikację i współpracę do różnych stylów DISC.
- Jak przeprowadzać testy i interpretować wyniki testów u innych osób.
- Praktyczne wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w zespołach, rekrutacji i coachingu.
Podsumowanie szkolenia. Sesja Q&A.
Walidacja efektów uczenia się
Zajęcia odbywające się w terminie, od 14-04-2025 do 18-04-2025 roku, prowadzone są dodatkowo przez Trenerkę Małgorzatę Lech.
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 2 do 6 osób.
- Minimalna ilość uczestników potrzebna do realizacji usługi: 2 osoby
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 54 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Zajęcia praktyczne: 35 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 19 godzin dydaktycznych
- Przerwy nie wliczają się do godzin usługi.
- Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Dzień 1. Pretest | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Dzień 1. Czym jest Agile? | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Dzień 1. Przerwa | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Dzień 1. Scrum – teoria i praktyka. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Dzień 1. Ćwiczenia praktyczne. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Dzień 2. Wprowadzenie do Kanban: | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Dzień 2. Monitorowanie postępów i raportowanie: | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Dzień 2. Przerwa | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Dzień 2. Komunikacja w zespole Agile: | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Dzień 2. Symulacja i case studies: | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Dzień 3. Zwinność osobista. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Dzień 3. Zarządzanie zmianą w biznesie. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Dzień 3. Przerwa | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Dzień 3. Metody zarządzania czasem i nauka nawyków. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Dzień 3. Metody podejmowania decyzji. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Dzień 3. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Dzień 4. Techniki zarządzania stresem i budowania odporności psychicznej. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Dzień 4. Skuteczne zarządzanie zmianą. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Dzień 4. Przerwa | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Dzień 4. Rozwój kompetencji przywódczych. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Dzień 4. Symulacje i ćwiczenia. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Dzień 4. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Dzień 5. Odkrywanie talentów i mocnych stron | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Dzień 5. System wartości. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Dzień 5. Przerwa | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Dzień 5. Test osobowości – klucz do zrozumienia siebie i innych | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Dzień 5. Typologia DISC – styl działania i komunikacji | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Dzień 5. Podsumowanie szkolenia. Sesja Q&A. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Natalia Kluska | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Dzień 5. Walidacja efektów uczenia się | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kluska
Posiada 18 lat doświadczenia w międzynarodowych firmach, gdzie rozwija zespoły, mentoruje liderów, pomaga budować wizerunek firmy i optymalizować procesy. Pracowała w środowisku międzynarodowym na kilku kontynentach, zdobywając szeroką perspektywę na zarządzanie zespołami i rozwój talentów.
Jej podejście do pracy zawodowej opiera się na wiedzy, autentyczności i bogatym doświadczeniu. Wspiera rozwój licznych talentów – od inżynierów po senior menedżerów – pomagając im osiągać wyznaczone cele i rozwijać karierę.
12-letnie doświadczenie jako profesjonalna tenisistka nauczyło ją dyscypliny, determinacji oraz skutecznego działania pod presją. Te umiejętności stały się integralną częścią jej pracy z ludźmi, których wspiera w codziennych wyzwaniach.
Na przestrzeni ostatnich 5 lat nieustannie szkoli i wspiera ludzi oraz zespoły w ich rozwoju, w tym:
• Pomaga odkryć misję i życiową pasję.
• Wspiera w budowaniu klarownych celów oraz opracowywaniu efektywnych strategii ich realizacji.
• Uczy liderów, jak skutecznie zarządzać zespołem, budować motywację oraz tworzyć atmosferę sprzyjającą współpracy.
• Pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz ich wdrażaniu, dbając o równowagę między efektywnością a empatią.
• Wspiera liderów w odkrywaniu radości z pełnienia swojej roli oraz w pokonywaniu wyzwań i związanych z nimi obaw.
Małgorzata Lech
Wspiera klientów indywidualnych i właścicieli firm w odkrywaniu własnych zasobów, optymalizacji działań i podejmowaniu trafnych decyzji. Pomaga osobom, które: – chcą zmienić pracę lub wystartować z własnym biznesem.
W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia rozwojowe i biznesowe poparte odpowiednimi referencjami – zarówno indywidualne, jak i grupowe. Uczy m.in. planowania, zarządzania zasobami, radzenia sobie ze stresem, a także skutecznego komunikowania się i zarządzania zespołem. Jej warsztaty opierają się na praktyce, autentyczności i realnym wpływie na zmianę.
Posiada aktualną akredytację ICF ACC oraz członkostwo w International Coaching Federation, co potwierdza jej zgodność z najwyższymi standardami branżowymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywające się w terminie, od 14-04-2025 do 18-04-2025 roku, prowadzone są dodatkowo przez Trenerkę Małgorzatę Lech.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (https://zoom.us/)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu.
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.