PR wewnętrzny i employer branding – jak tworzyć angażujące środowisko pracy w świecie cyfrowej transformacji?
PR wewnętrzny i employer branding – jak tworzyć angażujące środowisko pracy w świecie cyfrowej transformacji?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby dorosłe, które są mieszkańcami województwa dolnośląskiego oraz chcą z własnej inicjatywy podnieść swoje kwalifikacje/kompetencje lub przekwalifikować się.
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji wewnętrznej, budowania kultury organizacyjnej oraz employer brandingu w dobie transformacji cyfrowej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i wiedzy niezbędnej do budowania skutecznej strategii PR wewnętrznego oraz employer brandingu w organizacjach działających w warunkach cyfrowej transformacji. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać nowoczesne technologie do wzmacniania kultury organizacyjnej, angażowania pracowników i budowania silnej marki pracodawcy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje i projektuje działania związane z employer brandingiem. | Kryteria weryfikacji Dostosowanie strategii employer brandingowych do realiów hybrydowego i zdalnego modelu pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje strategię employer brandingu, która zwiększa lojalność i motywację pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje eventy firmowe, działania integracyjne i programy wspierające pozytywną kulturę organizacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje nowoczesne narzędzia cyfrowych do komunikacji wewnętrznej i angażowania rozmówców. | Kryteria weryfikacji Kształtuje wizerunek firmy wykorzystując cyfrową komunikację wewnętrzną | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje misję i wartości firmy i skutecznie prezentuje je w przestrzeni cyfrowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza komunikacją kryzysową w środowisku organizacyjnym. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kryzys wewnętrzny i skutecznie go rozwiązuje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje obraz firmy oparty na autentyczności w dobie ery cyfrowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 godzina szkoleniowa to 45 min. Zaplanowane moduły szkoleniowe odbywają się w warunkach odpowiadającym charakterystyce szkolenia.
Moduł 1: Rola PR wewnętrznego w budowaniu silnej organizacji
- Czym jest PR wewnętrzny i dlaczego jest kluczowy dla firmy?
- Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji
- Jak angażować pracowników w misję i wartości firmy?
- Przykłady skutecznych działań PR wewnętrznego
Moduł 2: Employer branding – jak budować markę pracodawcy?
- Czym jest employer branding i jak wpływa na wizerunek firmy?
- PR-owa strategia budowania atrakcyjnej marki pracodawcy
- Wykorzystanie employer brandingu w praktyce
- Rola liderów i ambasadorów marki w organizacji
Moduł 3: Komunikacja kryzysowa w organizacji
- Identyfikacja i zapobieganie kryzysom wewnętrznym
- Jak skutecznie reagować na trudne sytuacje w firmie?
- Wewnętrzne strategie zarządzania kryzysem a reputacja firmy
- Rola transparentności i autentyczności w komunikacji kryzysowej
Moduł 4: Budowanie relacji i zaangażowania pracowników
- Jak skutecznie komunikować się z zespołem?
- Feedback i kultura otwartej komunikacji
- Eventy firmowe i działania integracyjne jako element PR wewnętrznego
- Długoterminowe strategie utrzymywania lojalności i motywacji pracowników
Walidacja usługi - test teoretyczny online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Moduł 1: Rola PR wewnętrznego w budowaniu silnej organizacji | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Moduł 2: Employer branding – jak budować markę pracodawcy? | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Moduł 3: Komunikacja kryzysowa w organizacji | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Moduł 4: Budowanie relacji i zaangażowania pracowników | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja usługi - test teoretyczny online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kosińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp
Warunki uczestnictwa
Uczestnik otrzymuje dofinansowanie na szkolenie w wysokości minimum 70% jego kosztów.
Informacje dodatkowe
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Szkolenie jest finansowane w minimum 70% ze środków publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) oraz par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 z późn. zm.) ustawy o podatku VAT: art. 113 ust. 1 albo art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a lub lit. b albo art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a lub lit. b lub lit. c, albo Rozporządzenie MF z 20.12.2013 r. §3 ust. 1 pkt 14);
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Microsoft Teams, www.microsoft.com/pl pl/microsoft-teams
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana) lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do momentu jej zakończenia