Grafika komputerowa - Adobe Photoshop CC - zdalnie w czasie rzeczywistym
Grafika komputerowa - Adobe Photoshop CC - zdalnie w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby, które chcą odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego.
- Graficy komputerowi, którzy pracują z fotografiami, obrazem, reklamą, identyfikacją wizualną, itp.
- Artyści plastycy, architekci, projektanci, mikroprzedsiębiorcy.
- Projektanci stron internetowych, fotografowie, operatorzy DTP, osoby zarówno początkujące, jak i zaawansowane.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23, Kierunek – Rozwój.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nauka stosowania narzędzi do korekcji tonalnej i barwnej zdjęć, ich retuszu i kadrowaniatworzenia fotomontaży i grafik artystycznych, rysowania i malowania, przygotowywania zdjęć do druku i tworzenia grafiki do stron internetowych (przyciski, tła i inne motywy graficzne w oparciu o zdjęcia), pracy przy użyciu takich funkcji programu jak: warstwy, kanały i ścieżki, warstwy dopasowania, efekty i style, historia, akcja.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosowania narzędzi do korekcji tonalnej i barwnej zdjęć, ich retuszu | Kryteria weryfikacji dokument zawierający wszystkieelementy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się kadrowaniatworzenia fotomontaży i grafik artystycznych | Kryteria weryfikacji tworzy projekty | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się przygotowywania zdjęć do druku | Kryteria weryfikacji tworzy prawidłowo przygotowaną dodruku publikację | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się tworzenia grafiki do stron internetowych (przyciski, tła i inne motywy graficzne w oparciu o zdjęcia) | Kryteria weryfikacji tworzy grafiki odpowiednie do internetu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się pracy przy użyciu takich funkcji programu jak: warstwy, kanały i ścieżki, warstwy dopasowania, efekty i style, historia,akcja i in | Kryteria weryfikacji tworzy grafiki z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się rysowania i malowania | Kryteria weryfikacji tworzy elementy graficzne | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się wykorzystanie AI w Adobe Photoshop | Kryteria weryfikacji tworzy elementy graficzne | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Warstwy, selekcje, szybka maska, maska na warstwie:
- wykorzystanie skrótów do poruszania się w programie
- praca z przestrzenią roboczą, menu, narzędziami: lupka, łapka, tryby ekranu
- tworzenie nowych obrazów
- podstawowe właściwości obrazów cyfrowych, zmienianie rozmiaru, rozdzielczości, kolory
- transformowanie fragmentów, zmiana obszaru roboczego
- tworzenie selekcji za pomocą lassa, szybkiej maski
- różne możliwości zaznaczania, poprawianie zaznaczeń
- kopiowanie elementów pomiędzy plikami, proste fotomontaże, szparowanie zdjęć
- zastosowanie różnych trybów pędzla
- kadrowanie zdjęć
- praca z narzędziami:strzałka, miarka, zliczanie obiektów
- narzędzia korygujące, stempel
- pędzel, ołówek, zastępowanie kolorów
- gumka, gradient, wiadro, kroplomierz
- rozmywanie wyostrzanie smużenie rozjaśnianie ściemnianie gąbka.
2. Kanały i warstwy. Narzędzia malarskie:
- stosowanie warstw
- wykorzystanie maski na warstwie do fotomontażu, korygowanie jej
- wykorzystanie kanałów do robienia selekcji trudnych obiektów, maski z obrazka,
- wykorzystanie różnych trybów warstw
- stosowanie filtra "efekty świetlne", tekstury i innych filtrów
- użycie palety "historia" i pędzla "historia", wycofywanie błędów, migawki
- przy użyciu narzędzi malarskich wykonanie malowanek na warstwach
- tworzenie wielokolorowych gradientów
- wykorzystanie kanałów do zapamiętania selekcji, wczytanie selekcji
- wykonanie tekstury z zaimportowanego np. z Corela obiektu lub ze zdjęć
- stosowanie efektów do warstw
- skalowanie i przekształcanie warstw.
3. Grupowanie warstw:
- za pomocą grupowania warstw wykonanie fotomontażu
- stosowanie grupowania warstw do tworzenia cieni.
4. Retusz zdjęć:
- wykonanie retuszu zdjęć za pomocą narzędzi stempel, łatka, redukcja "czerwonych oczu"
- tworzenie oryginalnych grafik przy użyciu różnych filtrów, stylizacje na różne techniki malarskie i fotograficzne typu sepia, relief
- wykonanie korekcji barwnej zdjęć i fotomontaży
- rozjaśnianie, przyciemnianie, zmiana kontrastu i szczegółowości
- wykorzystanie możliwości dopasowania kolorystycznego w celu uzyskania ciekawych efektów artystycznych
- prostowanie pionów i poziomów w fotografiach.
5. Projekty okładek:
- swobodne stosowanie poznanych elementów programu do wykonania projektu okładki
- kadrowanie i skalowanie zdjęć
- praca z tekstem, tekst akapitowy, tekst na ścieżce
- akcje: automatyzowanie pracy przez nagrywanie zadań
- przygotowanie zdjęcia do druku.
6. Eksportowanie i importowanie różnych grafik i formatów plików, ścieżki odcinania:
- prawidłowe eksportowanie i importowanie grafiki z innych programów
- właściwe interpretowanie rozdzielczości, formatu i modeli kolorów w zależności od przeznaczenia
7. Warstwy dopasowania:
- stosowanie warstw dopasowania do uzyskania efektów kolorystycznych
- wykorzystanie kanałów do selekcji elementów obrazu i efektów specjalnych
- filtry i style warstw,
- tworzenie chmur, deszczu, śniegu, ognia, zniekształcenia.
8. Tworzenie projektu graficznego strony www:
- tworzenie grafik internetowych, layoutu strony, banneru w postaci gifa animowanego
- optymalizacja grafiki, kompresja zdjęć do strony www
- tworzenie galerii zdjęć
- wykorzystanie stylów warstw
- narzędzia do cięcia grafiki, opcje plastrów
- zapisywanie do internetu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Adobe Photoshop | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto94,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto94,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Kaczmarek
akademicki, aktywista komiksowy. Ma na swoim koncie nauczanie różnorodnych przedmiotów
związanych z projektowaniem i warsztatem graka komputerowego na Uniwersytecie Wrocławskim,
na kierunku Komunikacja Wizerunkowa i Cl/PR, w Dolnośląskiej Wyższej Szkole Edukacji,w Wyższej
Szkole Psychologii Społecznej. Od lat odpowiedzialny za znaczną cześć zajęć z graki w Quali:
szkolenia Adobe lndesign, Adobe Photoshop, Adobe lllustrator, projektowanie identykacji wizualnej,
praca z tabletem graficznym, layout publikacji, Storyboard, narracja obrazem, obróbka fotografii
cyfrowej, fotografia cyfrowa.
Pracuje również jako freelancer.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- Prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie;
- ćwiczenia w postaci plików do zgrania;
- nagranie szkolenia
- zaświadczenie MEN;
- certyfikat BUR.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Szkolenie trwa 30 godzin zegarowych i 45 minut, które przeznaczone jest na ewaluację. Co odpowiada 41 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami
Szkolenie dedykowane do projektów:
Małopolski Pociąg do kariery
Nowy start w Małopolsce z EURESEM
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój
Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
- Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
- Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
- Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na - lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera:
- Safari oraz Chrome w systemie iOS
- Chrome w systemie Android
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Wystarczy laptop lub komputer z stabilnym dostępem do Internetu.
Zainstalowanie na swoim komputerze oprogramowania Adobe.