GRUPOWY kurs przygotowujący do egzaminu CAE
GRUPOWY kurs przygotowujący do egzaminu CAE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
🎯 Grupa docelowa kursu przygotowującego do CAE
Kurs jest przeznaczony dla osób, które:
✅ Chcą zdać egzamin Cambridge English: Advanced (CAE) – i uzyskać certyfikat potwierdzający znajomość angielskiego na poziomie C1.
✅ Posługują się językiem angielskim na poziomie B2/C1 – i chcą doskonalić swoje umiejętności w kontekście akademickim i zawodowym.
✅ Potrzebują certyfikatu CAE do pracy, studiów lub emigracji – uznawanego przez uczelnie i pracodawców na całym świecie.
✅ Chcą poprawić umiejętności językowe – w zakresie czytania, pisania, mówienia, słuchania oraz gramatyki.
✅ Planują naukę lub pracę w środowisku anglojęzycznym – i potrzebują zaawansowanej znajomości języka.
✅ Chcą przygotować się do egzaminu w sposób uporządkowany – z naciskiem na strategie egzaminacyjne i praktyczne zadania.
To kurs dla osób, które chcą swobodnie komunikować się po angielsku na poziomie zaawansowanym i zdobyć certyfikat CAE.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
🎯 Cel kursu przygotowującego do CAEKurs przygotowuje do egzaminu Cambridge English: Advanced (CAE), rozwijając kluczowe umiejętności na poziomie C1. Uczestnicy:
✅ Poznają format egzaminu i skuteczne strategie rozwiązywania zadań.
✅ Poprawią rozumienie tekstu, słuchu i umiejętności pisemne.
✅ Zwiększą płynność i precyzję w mówieniu.
✅ Utrwalą gramatykę i poszerzą zaawansowane słownictwo.
✅ Zdobędą pewność siebie i przygotują się do egzaminu w praktyczny sposób.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie stosować czasy perfect i continuous do opisywania wydarzeń w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji Uczeń uzupełnia zdania odpowiednimi formami czasowników oraz dokonuje transformacji zdań między czasami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje poprawnie zdania względne w różnych typach wypowiedzi pisemnych i ustnych. | Kryteria weryfikacji Uczeń przekształca zdania, stosując odpowiednie typy zdań względnych oraz poprawnie używa zaimków względnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi wyrażać plany i przewidywania, stosując różne formy przyszłe. | Kryteria weryfikacji Uczeń poprawnie dobiera czas przyszły do kontekstu zdania oraz stosuje konstrukcję introductory it w wyrażaniu opinii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi stosować odpowiednie konstrukcje czasownikowe w zależności od kontekstu. | Kryteria weryfikacji Uczeń uzupełnia luki poprawnymi formami czasowników oraz przekształca zdania zgodnie z regułami gramatycznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania obowiązków, rekomendacji i przypuszczeń. | Kryteria weryfikacji Uczeń uzupełnia luki czasownikami modalnymi oraz poprawnie dobiera je do intencji wypowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie stosować spójniki w zdaniach warunkowych, przyczynowych i kontrastowych. | Kryteria weryfikacji Uczeń przekształca zdania, stosując odpowiednie spójniki oraz poprawnie dobiera je do kontekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje mowę zależną w kontekście raportów i analiz biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczeń przekształca zdania z mowy niezależnej na zależną oraz stosuje odpowiednie zmiany czasów i zaimków. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
Program kursu
Cel ogólny programu
Kurs zapewnia uczniom kompleksowe przygotowanie do egzaminu CAE (Certificate in Advanced English) poprzez rozwój zaawansowanych umiejętności językowych, biznesowych i pisarskich. Program obejmuje szeroki zakres tematów związanych z komunikacją zawodową i analizą tekstów, przygotowując kursantów do skutecznego funkcjonowania w środowisku akademickim i biznesowym.
Moduły tematyczne i kluczowe zagadnienia
1. Gdzie mieszkamy?
Słownictwo: wyrażenia związane z przestrzenią i miejscem, złożone wyrazy.
Gramatyka: czasowniki w czasach perfect i continuous, czasowniki statyczne, spójniki.
Umiejętności komunikacyjne: opisywanie miejsc, wyrażanie opinii.
Umiejętności biznesowe: pisanie esejów, wykorzystanie informacji z polecenia.
Pisanie: esej dotyczący przestrzeni życiowej.
Projekt: analiza urbanistyczna wybranego miasta.
2. Sztuka konwersacji
Słownictwo: kolokacje dotyczące komunikacji, przymiotniki opisujące sposoby mówienia.
Gramatyka: czasy narracyjne, zdania względne definiujące i niedefiniujące.
Umiejętności komunikacyjne: prowadzenie rozmów, udzielanie opinii.
Umiejętności biznesowe: organizacja wypowiedzi w propozycjach biznesowych.
Pisanie: propozycja działań poprawiających komunikację w firmie.
Projekt: symulacja rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Etapy życia
Słownictwo: etapy życia, znaczenie wyrazów w kontekście.
Gramatyka: formy przyszłe, struktura introductory it.
Umiejętności komunikacyjne: przedstawianie planów na przyszłość.
Umiejętności biznesowe: analiza trendów demograficznych.
Pisanie: raport na temat zmian społecznych.
Projekt: opracowanie strategii zarządzania wiekiem w firmie.
4. Bez bólu nie ma zysku
Słownictwo: kolokacje czasownik-rzeczownik, interpretacja znaczenia z kontekstu.
Gramatyka: konstrukcje czasownikowe (-ing/bezokolicznik), czasowniki modalne.
Umiejętności komunikacyjne: uzasadnianie opinii, negocjowanie decyzji.
Umiejętności biznesowe: tworzenie skutecznych strategii perswazyjnych.
Pisanie: esej na temat efektywnych strategii motywacyjnych.
Projekt: analiza case study dotyczącego rozwoju osobistego.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto41,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto41,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Igor Godlewski
Na moich zajęciach stawiam na praktyczne podejście – uczymy się poprzez realne scenariusze, rozmowy i ćwiczenia dostosowane do Twoich potrzeb. Bez względu na to, czy chcesz poprawić swoją płynność, wzbogacić słownictwo, czy zyskać pewność siebie w rozmowach z klientami i współpracownikami, pomogę Ci osiągnąć Twój cel.
Jeśli chcesz rozwijać swój angielski w komfortowej atmosferze i w sposób dopasowany do Twojego poziomu – zapraszam na kurs!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe:
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi