INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie B2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych złożonych (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać inwersji (inversion) w zdaniach warunkowych i po wyrażeniach przeczących. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych złożonych (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: Connections
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, przyjaźnie, środowisko fizyczne, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Opisywanie przeszłych i obecnych nawyków.
- Rozwijanie słownictwa związanego z relacjami i przyjaźniami.
- Rozumienie i używanie zdań względnych z redukcją.
- Dyskusja na temat jedzenia i jego wpływu na samopoczucie.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Opisanie przyjaźni.
- Napisanie propozycji transformacji przestrzeni miejskiej.
- Dyskusja na temat "comfort food".
- Napisanie posta na media społecznościowe.
Unit 2: Competition
- Tematyka: Rywalizacja, współpraca w biznesie, motywacja w pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań rozszczepionych (cleft sentences).
- Rozwijanie słownictwa związanego z wygraną i przegraną.
- Dyskusja na temat współpracy i rywalizacji w biznesie.
- Porównywanie i ocenianie pomysłów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat oszukiwania.
- Napisanie artykułu o rywalizacji.
- Prezentacja pomysłów na zwiększenie produktywności.
Unit 3: Inspiration
- Tematyka: Kreatywność, emocje, motywacja, role models.
- Cele nauczania:
- Używanie wyrażeń typu "as if/as though".
- Rozwijanie słownictwa związanego z emocjami i kreatywnością.
- Dyskusja na temat metod perswazji.
- Opisywanie inspirujących osób.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, zachęcanie innych do wyrażania opinii.
- Zadania:
- Napisanie recenzji fikcji.
- Dyskusja na temat sytuacji i emocji.
- Napisanie biografii inspirującej osoby.
Unit 4: Image
- Tematyka: Wizerunek, branding, autoprezentacja, marketing.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych (np. "should").
- Rozwijanie słownictwa związanego z reklamą i marketingiem.
- Dyskusja na temat znaczenia wizerunku.
- Prezentowanie siebie w kontekście zawodowym.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, przeprowadzanie wywiadów.
- Zadania:
- Prezentacja kampanii rebrandingowej.
- Odegranie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Napisanie opisu produktu.
Unit 5: Change
- Tematyka: Zmiany w życiu, decyzje, środowisko naturalne, nawyki.
- Cele nauczania:
- Używanie mieszanych okresów warunkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z decyzjami i środowiskiem.
- Dyskusja na temat zmian społecznych i środowiskowych.
- Podsumowywanie informacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Praca w zespole, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat decyzji zmieniających życie.
- Prezentacja kampanii społecznej.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 6: Oops!
- Tematyka: Błędy, algorytmy, spory, technologia.
- Cele nauczania:
- Używanie inwersji w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z błędami i technologią.
- Dyskusja na temat negocjacji w sporach.
- Rozwiązywanie problemów technologicznych.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, relacjonowanie wyników spotkań.
- Zadania:
- Dyskusja na temat algorytmów.
- Napisanie e-maila z reklamacją.
- Odegranie sporu między wynajmującym a najemcą.
Unit 7: Trends
- Tematyka: Trendy, moda, jedzenie, nostalgia.
- Cele nauczania:
- Używanie przysłówków w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z trendami i jedzeniem.
- Dyskusja na temat globalizacji żywności.
- Przekonywanie innych do zakupu używanych przedmiotów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, porównywanie i synteza informacji.
- Zadania:
- Prezentacja nowego słowa w języku angielskim.
- Dyskusja na temat trendów żywieniowych.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 8: The Future
- Tematyka: Przyszłość, dystopie, utopie, nauka, finanse.
- Cele nauczania:
- Używanie form przyszłych (np. Future Perfect).
- Rozwijanie słownictwa związanego z nauką i technologią.
- Dyskusja na temat przyszłych wynalazków.
- Prowadzenie i kończenie dyskusji.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, myślenie krytyczne.
- Zadania:
- Dyskusja na temat technologii i świata dystopijnego.
- Napisanie eseju opinii.
- Prezentacja podsumowania filmu science-fiction.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak propozycje, artykuły, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice